Wat? Hij hoeft niet eerst iets in zijn kont te doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon,, opstaan en weglopen
oke doeiquote:
Nou ja, mijn piemel misschienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat? Hij hoeft niet eerst iets in zijn kont te doen?
Godverdomme SadPanda is weer terug en meteen weer nonstop die gayass shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn piemel misschien
Maar ik ben nu niet in de buurt
Sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme SadPanda is weer terug en meteen weer nonstop die gayass shit.
IK BEN TOCH GEEN MIETJEquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon,, opstaan en weglopen
zullen we hem klappen?quote:
wtfquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
En niemand valt de EPU (European Pharmaceutical Union) op. Big pharma, voor je neus, open je ogen.
scherpquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
En niemand valt de EPU (European Pharmaceutical Union) op. Big pharma, voor je neus, open je ogen.
Moet je maar PVV stemmenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?quote:
Link?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?
Ben heel benieuwd hiernaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?
Oh, het was je niet eens opgevallen, laat maar zitten Mortaxx.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Is wel een makkelijk onderwerp natuurlijk, jammer dat je niks beter kon verzinnen.
Huh mij niet opgevallen? Ik zit juist altijd meteen zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, het was je niet eens opgevallen, laat maar zitten Mortaxx.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |