Wat? Hij hoeft niet eerst iets in zijn kont te doen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon,, opstaan en weglopen
oke doeiquote:
Nou ja, mijn piemel misschienquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat? Hij hoeft niet eerst iets in zijn kont te doen?
Godverdomme SadPanda is weer terug en meteen weer nonstop die gayass shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:55 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nou ja, mijn piemel misschien
Maar ik ben nu niet in de buurt
Sorryquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Godverdomme SadPanda is weer terug en meteen weer nonstop die gayass shit.
IK BEN TOCH GEEN MIETJEquote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:53 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon,, opstaan en weglopen
zullen we hem klappen?quote:
wtfquote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
En niemand valt de EPU (European Pharmaceutical Union) op. Big pharma, voor je neus, open je ogen.
scherpquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
En niemand valt de EPU (European Pharmaceutical Union) op. Big pharma, voor je neus, open je ogen.
Moet je maar PVV stemmenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?quote:
Link?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?
Ben heel benieuwd hiernaar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe vond je m'n hossel gisteren, ging direct over seks, was dat goed of te snel?
Oh, het was je niet eens opgevallen, laat maar zitten Mortaxx.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Link?
Is wel een makkelijk onderwerp natuurlijk, jammer dat je niks beter kon verzinnen.
Huh mij niet opgevallen? Ik zit juist altijd meteen zoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh, het was je niet eens opgevallen, laat maar zitten Mortaxx.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:50 schreef Chai het volgende:
Het is vooral irritant als mensen dat soort uitspraken zelf doen om te laten zien hoe wijs ze zijn.
Terwijl je daar dan verder helemaal niks van merkt en ze ook geen uitleg geven waar iemand iets aan heeft als ze bijvoorbeeld advies (een loze kreet meestal: 'Ja je moet gewoon schijt hebben aan wat mensen van je denken. Ik heb veel meegemaakt, ik heb een harde maar wijze les geleerd.') geven.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 13:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wauw, voor het eerst ben ik het gewoon met je eens, terwijl je meestal, nee altijd eigenlijk, echt poep lult
Ik wist niet dat jij kaal was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh mij niet opgevallen? Ik zit juist altijd meteen zo
[ afbeelding ]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.quote:
Waarvan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
Kom op jongens de NSA wil zijn excel bestand aanvullen... link?
Brummetjequote:
Nee ik vroeg of je link was.quote:
Nee, ik bedoel link of zeldaquote:
Hey 2NutZ, je praat poep.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.
Sorry ging nergens over 'maar triforce ken ik niet, alleen mensen met zo'n triforce piercing ;squote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar triforcen maar daar houdt het mee op.
Evengoed zit er wel iets paradoxaal in om als advies te geven dat je nooit naar loos advies moet luisteren. Dat moet jou toch ook steken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch altijd beter dan poep posten en je er bewust van zijn, dan poep posten en je er niet bewust van zijn en anderen er op aanspreken.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
Triforce piercing. Wauw
[ afbeelding ]
Gadverdammequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
Triforce piercing. Wauw
[ afbeelding ]
Mij steekt niets hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Evengoed zit er wel iets paradoxaal in om als advies te geven dat je nooit naar loos advies moet luisteren. Dat moet jou toch ook steken.
Kan je deze uitleggen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:00 schreef voederbietel het volgende:
Big Pharma is een term van die mensen die denken dat de gezondheidszorg eigenlijk een grote mind control project is om het volk ziek en dom te houden. En terecht.quote:
Jammer dat ze dat domme volk niet wat beter indoctrineren zodat we er minder last van hebben dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Big Pharma is een term van die mensen die denken dat de gezondheidszorg eigenlijk een grote mind control project is om het volk ziek en dom te houden. En terecht.
Nee. Naja alleen sommige users hier die mij zwart maken.quote:
Ik vind het vooral jammer dat die gasten big pharma niet goed kunnen definiëren. Dat het belang in die industrie totaal niet in enige vorm van gezondheidszorg ligt, staat natuurlijk wel vast. Dat er een groter doel achter zit in de zin van het ziek/dom/zwak/misselijk houden van mensen is natuurlijk super alu hoedje, maar dat het economische belang de kwaliteit op zichzelf tegen houdt is wel duidelijk. Je ziet dat bijvoorbeeld bij chronisch zieke mensen welke veel medicatie krijgen, de samenstelling van het recept wordt door zo onwijs veel dingen bepaald die niks met zorg te maken hebben.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat domme volk niet wat beter indoctrineren zodat we er minder last van hebben dan.
Het is maar een forum hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Naja alleen sommige users hier die mij zwart maken.
Achter iedere computer zit een mens hehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee. Naja alleen sommige users hier die mij zwart maken.
Ja, maar het steekt echt weetje men snapt niet dat anoniem gehaat ook echt hard aan kan komen.quote:
Ja, datquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Achter iedere computer zit een mens heh.
Words can hurt you'know.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar het steekt echt weetje men snapt niet dat anoniem gehaat ook echt hard aan kan komen.
hehehehehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, maar het steekt echt weetje men snapt niet dat anoniem gehaat ook echt hard aan kan komen.
WORDS ARE LIKE BULLETS....quote:
En dikzakjes ;P hehehequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Words don't kill people, phrases do.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk nu, die steeds voorbijflitst in je ui?
Wie is die andere donkere michiel de ruyter uit je ui dan?quote:
Kwam die foto tegen en vond 'em mooi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja op zich wel, vraag me meer af hoe je er opeens bij komt
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wie is die andere donkere michiel de ruyter uit je ui dan?
Is uit een propaganda afbeelding van CCCP.quote:
Waarom zo moeilijk en niet gewoon een lekkerwijf in je UI zoals de rest?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Is uit een propaganda afbeelding van CCCP.
Ik hou alleen maar van lelijke vrouwen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk en niet gewoon een lekkerwijf in je UI zoals de rest?
Vandaar die hossel op Chaiquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik hou alleen maar van lelijke vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vandaar die hossel op ChaiIk zet bij het solliciteren toch ook niet m'n geld in op een functie als CEO van een big pharma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
En nu is je oude ui weer terug, erg verwarrend dit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zet bij het solliciteren toch ook niet m'n geld in op een functie als CEO van een big pharma.
Moet ook eens van die lelyke boskamp afquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk en niet gewoon een lekkerwijf in je UI zoals de rest?
Waarom niet? je moet juist shockeren daar kom je ver mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zet bij het solliciteren toch ook niet m'n geld in op een functie als CEO van een big pharma.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet ook eens van die lelyke boskamp af
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:48 schreef Gridlok het volgende:
[ afbeelding ]
Die in het midden![]()
[ afbeelding ]
Boskampquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet ook eens van die lelyke boskamp af
Smoothquote:
minder minder minderquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ] of meer closeup?
[ afbeelding ]
Bovenstequote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:52 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
warum niet gwn pic van jeselluf? ;$ ss;s;;s :Squote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En Frank maar roepen dat mannen rijpen als wijn
Ik lijk hier best opquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
warum niet gwn pic van jeselluf? ;$ ss;s;;s :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |