Ik snap hem niet, maar dat zal wel door mijn vermoeidheid komen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou iedere nacht slapen als ik jou was.
Club red?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:33 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Vanavond, 21:45, Leeuwarden.
hahahaha.....................................quote:
haha leuke garpquote:
hah was dat nog een joke?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was laatst op het nieuws, die toko is afgebrand.
Ja men schreeuwde moord en brand.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef anti-loper het volgende:
[..]
hah was dat nog een joke?
je bent aan het vlammen
oh no you didn'tquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja men schreeuwde moord en brand.
Hey welkequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben een film aan het kijken
Ik kom enkel in Holly.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Donderdag kies ik vaak of Danzig of Club Red.
Ik ga ook wel eens naar de Drie Gezusters in Groningen, ronddraaiende toogquote:
Interesting.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:44 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt1590089/
Zou dat best eens willen doen eigenlijk, naar zo'n eiland vliegen en een beetje op het strand liggen. Verveel wel na 10 minuten denk ik, maar dan heb je wel een goed verhaal.quote:
nee ik bedoel die pauperclub in eindhovenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou dat best eens willen doen eigenlijk, naar zo'n eiland vliegen en een beetje op het strand liggen. Verveel wel na 10 minuten denk ik, maar dan heb je wel een goed verhaal.
Ja ik ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ik bedoel die pauperclub in eindhoven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |