Ondankbaar snotjoch, zonder mij lag je nu nog steeds onder de brug.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:49 schreef deadprez het volgende:
en geen schultenbrau maar pitt, slechte adoptievader ben jij zeg.
zelfs dat weet hij niet ik ga de kinderbescherming bellenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef Fox. het volgende:
Toch wel mooi dat Nederland zorg draagt voor gehandicapten.
hehehequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef Fox. het volgende:
Toch wel mooi dat Nederland zorg draagt voor gehandicapten.
Die komen toch nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfs dat weet hij niet ik ga de kinderbescherming bellen
Wil je deadprez als broer en nog belangrijker wil je een bed met hem delen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Faux. het volgende:
wil iemand mij adopteren. ik zal je altijd laten winnen bij monopoly.
mag ik niet gewoon m'n eigen bed + kamer + tvquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je deadprez als broer en nog belangrijker wil je een bed met hem delen?
Nou nou nou smegje. Ik wil jou ook wel adopteren hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef smegmanus het volgende:
Smaadtopic, ik denk dat TS eens goed moet nadenken waar hij mee bezig is.
ik zal mijn handen thuis proberen te houden maar garandeer niksquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je deadprez als broer en nog belangrijker wil je een bed met hem delen?
Ja wat denk je wel niet, dat ik een hotel ben?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
mag ik niet gewoon m'n eigen bed + kamer + tv
wincestquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zal mijn handen thuis proberen te houden maar garandeer niks
ik doe het. waar kan ik tekenen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat denk je wel niet, dat ik een hotel ben?
Je krijgt wel een continentaal ontbijt elke ochtend.
het continent is afrika
quote:
quote:
Hier moeten jullie zijn.quote:
Heb je wel eens Ethiopisch eten gegeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wat denk je wel niet, dat ik een hotel ben?
Je krijgt wel een continentaal ontbijt elke ochtend.
het continent is afrika
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
gedaan.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je wel eens Ethiopisch eten gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Heb je wel eens Ethiopisch eten gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
ben je juridisch aanspraak nu voor me?quote:
Alleen als ik je hersendode, verlamde zusje mag penetreren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou nou nou smegje. Ik wil jou ook wel adopteren hoor.
Ik heb geen zusje. Ik denk dat je deadprez bedoelt.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Alleen als ik je hersendood, verlamde zusje mag penetreren.
Ik bedoel jou, vandaar de quote.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb geen zusje. Ik denk dat je deadprez bedoelt.
hey kleine diederik.quote:
papa waarom ik haat jequote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik trek mijn handen van je af als je jezelf in de problemen werkt.
[..]
Heb je wel eens Ethiopisch eten gegeten?MeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
slechte vader is hij hèquote:
auto's slopen op jouw kosten doeiquote:
[..]
Heb je wel eens Ethiopisch eten gegeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hoax. Alleen in Rusland wonen beren op eenwielers.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef Tassendief het volgende:
Wil jij mij nu ook adopteren anders moet in terug naar mijn beren familie in canada
zullen we wraak nemen broeder.quote:
gewoon zeggen dat hij ons misbruiktquote:
ik bel jij huiltquote:
Inmiddels drie, ik heb ook Fauxje geadopteerd. Mijn zolderkamer is zo groot als Limburg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Homijn het volgende:
Veel geluk samen. Is er op de zolderkamer wel genoeg ruimte voor twee computers?
Maar ik ben goed in ijshockey dus kan je daar later mee terug betalen als dankquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoax. Alleen in Rusland wonen beren op eenwielers.
Als het je niet lukt ga je maar achter de ramen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Maar ik ben goed in ijshockey dus kan je daar later mee terug betalen als dank
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Woj' verkracht worden door 'n vlieg?
[ afbeelding ]
ik ben papa's favoriete zoonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inmiddels drie, ik heb ook Fauxje geadopteerd. Mijn zolderkamer is zo groot als Limburg.
Je probeert me te motiverenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als het je niet lukt ga je maar achter de ramen.
de bengel. ik stel huisarrest voorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja die Diederik loopt alleen maar in de klaagbaak te spelen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij slaapt vannacht maar in het kippenhok.
kijk wat je m'n broer hebt aangedaan idioot kutvaderquote:
spoel je mond eens met spiritus jongenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Faux. het volgende:
[..]
[..]
kijk wat je m'n broer hebt aangedaan idioot kutvader
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
spoel je mond eens met spiritus jongen
met een fucking glas ook echtquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zag je in de trein hangen zoon.
[ afbeelding ]
kga bij died in de trein wonenquote:
ik zal jou eens slaan hommo verraaierquote:
Faux. used to be open-minded, but his brains kept falling out.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik sla je schedel open met een hockey stick hoor
Dat is wel gevaarlijk hoor lijkt wel sawquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja, de hamer ligt in de kelder (bij de vleesetende piranha's in het aquarium)
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:17 schreef Tassendief het volgende:
[..]
OK het is al goed gaan we nu soldaatje spelen in het bos?
Heeft het ook een drielandenpunt dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Inmiddels drie, ik heb ook Fauxje geadopteerd. Mijn zolderkamer is zo groot als Limburg.
toto kennende zal daar wel een paint gestaan hebbenquote:Op maandag 25 mei 2015 22:32 schreef Aiciu het volgende:
De foto doet het niet, nu weet ik nog niet hoe dp eruit ziet..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |