Beste fokkers,
Ik heb een klacht over vrouwen. Als gozer zijn ze gewoon niet te begrijpen. Er komt altijd onvermijdelijk drama.
Bij mij gaat dat snel gebeuren. Ik was gisteren bij een drankfeestje bij mijn fuckbuddy. En 3 van haar vriendinnen.
Super gezellig en totaal vriendschappelijk. Tot er drank bij kwam kijken. Long story short: het werd een kwartetje uren lang.
Toen alles voorbij was en iedereen weg ging had mijn fuckbuddy echt een breakdown. Halverwege de nacht gingen ik en haar vriendin ineens tekeer. Ze was (voor mij) ook echt 10/10. Veel knapper dan die fuckbuddy. Echt zo'n chick waar je een mentaal plaatje bij maakt om op de masturberen omdat je toch geen kans maakt. Maar ze had ineens gevoelens voor me, en het deed pijn, bla bla. Ik voelde me zo rot erover.
Eerder die nacht hebben ik en die chick nummers gewisseld. We willen nog een keer "daten". Mijn fuckbuddy vind dat niets. Maar ik wil echt als een malle over haar heen gaan. De beste seks die ik ooit heb gehad.
Het is ook echt niet alleen ik en mijn fuckbuddy die ruzie kunnen krijgen (dat wil ik al niet, dit is geweldig). Ook zij en haar beste vriendin kunnen ruzie krijgen.
Zo lastig allemaal. Ik wil met mijn lul denken. Ik wil geen relatie. Ik wil leuke nachten... En mijn lul volgen...
Subklacht: volgens mij is dit hoe je herpes krijgt