Ah, jammer dat daar niets handigs voor isquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:21 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij niet de Cydia Apps (die inderdaad geen kruisje hebben) maar gewoon gekraakte iOS Apps. De installed Cydia packages en apps kan je sowieso terugzien. In het laatste geval zou je via de App Store naar Overzicht moeten gaan en zelf nagaan welke je echt gekocht hebt.
No problem, toch bedankt voor het meedenkenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:23 schreef Mano_ het volgende:
Ah, dat geldt inderdaad alleen voor Cydia Apps. Dacht dat dat voor alle JB-apps gold
Wordt wel erg dun..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Als de iPhone 6 zo wordt, dan geldt er maar 1 ding...
Size doesn't matters.....
Maar zo wordt ie niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Te dun, te glimmend/wijverig in contrast met de grote (plastic?) stukken, nee dank je.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:34 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het veel beter dan wat we nu te zien krijgen....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Te dun, te glimmend/wijverig in contrast met de grote (plastic?) stukken, nee dank je.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:03 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vind het veel beter dan wat we nu te zien krijgen....
Lelijke dummy's tot op het heden....
Mijn mening: stijl van macbook pro omzetten naar zakformaat, wellicht antenne isoleren als een los paneel op de achterkant zonder dat het de vorm opbreekt en klaar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:03 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Vind het veel beter dan wat we nu te zien krijgen....
Lelijke dummy's tot op heden....
Plaats eens een voorbeeld, aan meningen kan ik natuurlijk geen beeld schetsen....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:04 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mijn mening: stijl van macbook pro omzetten naar zakformaat, wellicht antenne isoleren als een los paneel op de achterkant zonder dat het de vorm opbreekt en klaar.
die plus-producten van andere producenten (even naam kwijt) werken wel prima moet ik toegeven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:24 schreef Tokus het volgende:
bah. el-cheapo iphone kabeltje doet het al niet meer. dan toch maar weer een originele halen, daar heb ik nog geen problemen mee gehad.
Belkin?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
die plus-producten van andere producenten (even naam kwijt) werken wel prima moet ik toegeven.
Ligt eraan. Neem je de 16GB? Dan merk je nauwelijks wat van de upgrade.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Mano_ het volgende:
Hmm ik heb nu een iPhone 5 en kan verlengen. Met bijbetaling van 45 euro kan ik dan een 5S krijgen. Of wachten op de 6... First world problems, aan de ene kant bevalt de 5 nog goed en kan ik best wachten op de 6, aan de andere kant is nu een nieuwe krijgen ook leuk. Is de 5S echt een flinke upgrade t.o.v. de 5?
Sterker nog: ik gebruik hem niet eens voor social mediaquote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Neem je de 16GB? Dan merk je nauwelijks wat van de upgrade.
Als je net als die 90% bent die eigenlijk niets anders met z'n smartphone doet dan Facebook, Twitter en instagram bijhouden, is het verschil nihil. Ben je een poweruser die niet kan begrijpen waarom mensen nog bij hoog en laag beweren dat 16gb geheugen genoeg is, dan merk je het verschil in rekenkracht wel degelijk.
Je kan ook andere MFi opladers halen. Ik heb laatst twee uitstekende opladers gehaald, twee voor een tientje.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:24 schreef Tokus het volgende:
bah. el-cheapo iphone kabeltje doet het al niet meer. dan toch maar weer een originele halen, daar heb ik nog geen problemen mee gehad.
Beweer je nu werkelijk dat een iPhone 16GB aan werkgeheugen heeft?!quote:Op zondag 29 juni 2014 20:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Neem je de 16GB? Dan merk je nauwelijks wat van de upgrade.
Als je net als die 90% bent die eigenlijk niets anders met z'n smartphone doet dan Facebook, Twitter en instagram bijhouden, is het verschil nihil. Ben je een poweruser die niet kan begrijpen waarom mensen nog bij hoog en laag beweren dat 16gb geheugen genoeg is, dan merk je het verschil in rekenkracht wel degelijk.
Nee:quote:
MFi dus.quote:Op zondag 29 juni 2014 20:21 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Je kan ook andere MFi opladers halen. Ik heb laatst twee uitstekende opladers gehaald, twee voor een tientje.
Nee. Als ik dat zou beweren, zou ik dat wel typen.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:08 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Beweer je nu werkelijk dat een iPhone 16GB aan werkgeheugen heeft?!
Lulkoek.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Als ik dat zou beweren, zou ik dat wel typen.
Ik beweer dat de upgrade 5 => 5S alleen maar zinvol is voor powerusers die niet genoeg hebben aan 16GB geheugen.
Ga je gebruik maken van de verbeterde camera en extra video functies? Dan is 16GB te weinig.
Lulkoek.quote:Ga je geschoten video's bewerken? Dan is 16GB te weinig
Das met eender welk toestel en enige van je argumenten die steek houdt. Kwestie van selectief zijn.quote:Ga je grafisch intensieve spellen spelen, die de rekenkracht van de 5S benutten? Dan zijn spellen 1,5-2GB per stuk en kom je met 16GB niet uit
Als je met lossless het native format van apple bedoelt, prima, maar FLAC kun je er niet op draaien en ook Ogg wordt niet ondersteund. MP3 is zelfs met een flinke selectie aan albums nog altijd maar een fractie van de ruimte die apps innemen. Nogmaals: selectief wezen.quote:Luister je je muziek het liefst lossless? Dan zit 16GB verdomd snel vol.
Of van de 4 naar de 5S. 16GB betreft domweg de opslag, met dat apps steeds groter worden wordt het gewoon krap aan. Maar je redenatie slaat als lul op drumstel.quote:Als je alleen maar whatsappt, op Facebook kijkt, foto's direct op instagram pleurt en je Tiny Wings wilt spelen, heb je wel genoeg aan 16GB. En dan is de upgrade van de 5 naar 5S volstrekt zinloos.
quote:Op maandag 30 juni 2014 00:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lulkoek.
[..]
Lulkoek.
[..]
Das met eender welk toestel en enige van je argumenten die steek houdt. Kwestie van selectief zijn.
[..]
Als je met lossless het native format van apple bedoelt, prima, maar FLAC kun je er niet op draaien en ook Ogg wordt niet ondersteund. MP3 is zelfs met een flinke selectie aan albums nog altijd maar een fractie van de ruimte die apps innemen. Nogmaals: selectief wezen.
[..]
Of van de 4 naar de 5S. 16GB betreft domweg de opslag, met dat apps steeds groter worden wordt het gewoon krap aan. Maar je redenatie slaat als lul op drumstel.
Klopt. Behalve als je slechts een fractie van de functionaliteit van je iPhone benut. En dan is het de upgrade niet waard.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:19 schreef Zaibatsu01 het volgende:
iOS speelt m.b.v apps wél FLAC en OGG, dat doe ik al een tijdje. En ja, dan zit je hard diskje van 16GB al snel vol.
Verder is het logisch dat filmbewerking over het algemeen meer ruimte vereist, of je moet continue je telefoon legen of het origineel van het filmpje verwijderen.
Met 16GB zit je redelijk snel krap.
True. Ik hoop dat Apple de 16GB variant eindelijk eens laat vallen en met 32GB begint.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Behalve als je slechts een fractie van de functionaliteit van je iPhone benut. En dan is het de upgrade niet waard.
Tuurlijk wel. Maar ik ken bijzonder weinig mensen die meer dan 2 minuten filmen met het ding. Laat staan filmpjes gaan bewerken op hun telefoon.quote:Op maandag 30 juni 2014 01:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
240MB/minuut filmen slokt je geheugen ook helemaal niet op.
Mjah, met apps kun je nagenoeg elk bestand wel uitlezen, maar het is niet de standaard. Daarnaast is OGG niet eens veel groter, FLAC daarentegen is aan de forse kant (maar klinkt met een beetje geluid wel ontzettend goed, toegeven). Beiden ook niet echt voor portable audio ontworpen natuurlijk, maar om nou driedubbele collecties aan te leggen is ook weer zo wat.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:19 schreef Zaibatsu01 het volgende:
iOS speelt m.b.v apps wél FLAC en OGG, dat doe ik al een tijdje. En ja, dan zit je hard diskje van 16GB al snel vol.
Je moet een stuk geheugen overhouden als cache/tijdelijke opslag, maar dat geldt net zo goed voor browsen, foto's maken en weet ik niet wat. Ik vind dat iOS zelfs met je geheugen nagenoeg vol prima blijft functioneren overigens en je krijgt keurig een grens in beeld als je daar tegenaan hikt.quote:Verder is het logisch dat filmbewerking over het algemeen meer ruimte vereist, of je moet continue je telefoon legen of het origineel van het filmpje verwijderen.
Dat zeg ik ook, maar dan zou ik sneller kijken naar het formaat van de (high-res) apps dan naar media an sich. Ik heb niet belachelijk veel apps of spellen op mijn telefoon maar hou effectief maar een derde van de opslag over voor muziek/film/foto's met 16GB, huidige telefoon is ook de laatste die ik in 16GB neem.quote:Met 16GB zit je redelijk snel krap.
Nou, nee dus, want apps zijn belachelijk groot aan het worden omdat er steeds meer zowel 3GS(low res), 4S(retina), 5S(retina, ander formaat) als iPad(low res én high-res) functionaliteit ingebouwd wordt zodat je niet 5 verschillende apps hoeft uit te brengen wat verwarring en frustratie meebrengt.quote:Op maandag 30 juni 2014 11:20 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Klopt. Behalve als je slechts een fractie van de functionaliteit van je iPhone benut. En dan is het de upgrade niet waard.
Dit, en dat een verdubbeling geen absurde bedragen meer behelst. Van 16GB naar 32 op de iPod touch kost vreemd genoeg maar de helft van wat dat kost op een iPhone...quote:Op maandag 30 juni 2014 11:22 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
True. Ik hoop dat Apple de 16GB variant eindelijk eens laat vallen en met 32GB begint.
Idd, ik heb inmiddels 4000+ foto's op mn iPhone staan, dat gaat snel qua ruimte.quote:Op maandag 30 juni 2014 12:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb een 16gb maar moet zeggen dat ik af en toe eens een foto maak met mijn telefoon. Voor echt boeiende dingen neem ik mijn camera mee. Filmen doe ik amper en als ik al film ga ik het niet bewerken want again daar heb ik mijn videocamera voor. En voor het bewerken heb ik lightroom en première. Gamen doe ik al helemaal niet. Of iig geen spelletjes die veel ruimte vereisen.
Wel surf, Facebook en whatsapp ik veel. Vorige telefoon had ook 16gb en daarop heb ik het ook gered dat ik dat nu wel weer aandurfde.
Daarbij moet ik zeggen dat ik nogal opruimerig ben dus foto's video's die ik maak vrij snel op de laptop verschijnen en van mijn telefoon af zijn![]()
Het is maar net waar je het ding voor gebruikt denk ik
Dat is lang ja, bij mij was het zo gepiept.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Updaten duurt lang, staat nu al 15 min. op de helft van het balkje.. Terwijl het maar 33,2 MB was ofzo.
Duurde hier ook erg lang.quote:Op maandag 30 juni 2014 22:45 schreef Mr.Noodle het volgende:
Updaten duurt lang, staat nu al 15 min. op de helft van het balkje.. Terwijl het maar 33,2 MB was ofzo.
Ik weet niet of hij al een paar keer voorbij is gekomen, maar ik smeet met de hoccer app foto's heen en weer met mijn collega die een android toestel had. Kan dus welquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
iPad ook idd maar ook tussen andere toestellen met bijv. android. Agh komt goed heb er dropbox en Google drive op gezet.
Ik ga die app eens proberen. Thanxquote:Op dinsdag 1 juli 2014 00:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij al een paar keer voorbij is gekomen, maar ik smeet met de hoccer app foto's heen en weer met mijn collega die een android toestel had. Kan dus wel.
Heb je 'm niet kunnen lokaliseren met where-is-my-iphone?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:15 schreef Skull-splitter het volgende:
Sinds enige weken mijn telefoon kwijt en de vinder zie ik hem ondanks zijn woord niet snel terugsturen...
Straks overleggen met de verzekering wat te doen iig, was een 4S dus ik denk dat ik de boel even uitzit tot er een nieuw model uit is...
Verloren in Istanboel, door een Marokkaan die daags daarna naar Marokko vloog, heeft hem in bewaring maar lijkt hem niet 123 terug te kunnen sturen. Pakketje is duur om naar Nederland te sturen, al heb ik hem het advies gegeven te kijken of het anders naar de ambassade kon. Die heb ik ook gemaild maar nooit meer iets van gehoordquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb je 'm niet kunnen lokaliseren met where-is-my-iphone?
Nee, maar na inmiddels 3 weken begint het wel irritant te worden niet bereikbaar te zijn of uberhaupt een indicatie te hebben wanneer ie terugkomtquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja klopt. Nou ja de vinder heeft iig contact met je gezocht, dus het is niet dat ie 'm niet terug wil geven.
Jailbreak gaat bij elke update weg. Maar je kan Pangu gebruiken om iOS 7.1.2 untethered te jailbreaken. Daar zit ik nu momenteel ook op met mijn iPhone 5s en iPad Air.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:58 schreef kree het volgende:
Naar 7.1.2 updaten is jailbreak weg?
Maar opnieuw jailbreaken kan weer wel?
Een telefoon-Turk doet het voor 50¤.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
125 euro? Ik doe het voor 90 voor jeDoe ik er meteen een tempered glass screenprotector op zodat het niet nog een keer gebeurt.
Die pangu werkt prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst mijn iPad mini jailbreaken met iOS 7.1 ??
Ik zou updaten naar 7.1.2 voor wat verbeteringen en dan jailbreaken met Pangu (http://en.pangu.io). Heel makkelijk te jailbreaken met één klik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst mijn iPad mini jailbreaken met iOS 7.1 ??
Telefoonturk gebruikt slechte kwaliteit schermen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Een telefoon-Turk doet het voor 50¤.
Wilde alleen geen bonnetje geven omdat hij dan BTW moest betalen, was best een grote winkel
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Telefoonturk gebruikt slechte kwaliteit schermen.
De turkschermen die ik heb gezien waren allemaal erg matig. Met als klap op de vuurpijl niet werkende proximitysensoren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.
Die zijn dan ook heel makkelijk te onderscheiden van echte. Als de kosten voor een reparatie onwaarschijnlijk laag zijn kan je het overigens al raden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De turkschermen die ik heb gezien waren allemaal erg matig. Met als klap op de vuurpijl niet werkende proximitysensoren.
Ik heb het voor een collega laten vervangen, geen klachten gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Catch22- het volgende:
Dat snapt de argeloze consument niet natuurlijk.
Ook geprobeerd om home+sleep tien seconden in te drukken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
M'n 5 heeft vanavond de update gehad, maar nu freezet hij bij het opstartscherm. De statusbalk staat nu al drie uur halverwege zonder dat ik er iets mee kan, uitzetten gaat ook niet. Is hier een oplossing voor of moet ik wachten tot de batterij leeg is?
Probeer eens te resetten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
M'n 5 heeft vanavond de update gehad, maar nu freezet hij bij het opstartscherm. De statusbalk staat nu al drie uur halverwege zonder dat ik er iets mee kan, uitzetten gaat ook niet. Is hier een oplossing voor of moet ik wachten tot de batterij leeg is?
Dat werkte welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ook geprobeerd om home+sleep tien seconden in te drukken?
Dankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Probeer eens te resetten.
Lukt dat ook niet, geforceerd herstellen via iTunes
Verder nog geen antwoord gehad op mijn vraag.. Iemand die toevallig weet of dit goed zal gaan, of dat het aannemelijk is dat het scherm er binnenkort mee ophoudt? Of dat een beschermfolie zal helpen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:30 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand weet of dit lang goed zal gaan, vanmiddag zo'n 10/15 cm gevallen, kleine barst links.. Gezien de telefoon het een beetje op heeft, vind ik het jammer om er een nieuw scherm in te zetten a 125 euro.. Wil eigenlijk wachten tot de iPhone 6, maar heb er niks aan als hij er volgende week helemaal mee kapt, gezien ik vanaf maandag paar weken in het buitenland zit...
Wat is er dan mis met je 5? Echt heel erg kapot? Mja, moeilijke keuze. Mijn 5 werkt uitstekend en ik wacht gewoon op 6 en voor de tussentijd ga ik abo krijgen van mijn baas. Goed geregeld toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:09 schreef mrPanerai het volgende:
Pfff abo loopt af en m'n foon gaat net vandaag naar de haaien. Nu nog een 5s halen of wachten op 6 ....
Niet zo fan van om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Het glaspaneel krijgt dus een afgerond randje.
Meer foto's hier
Je scherm gaat echt niet verder kapot als je er voorzichtig mee doetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef slangpie het volgende:
[..]
Verder nog geen antwoord gehad op mijn vraag.. Iemand die toevallig weet of dit goed zal gaan, of dat het aannemelijk is dat het scherm er binnenkort mee ophoudt? Of dat een beschermfolie zal helpen?
Ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet zo fan van om eerlijk te zijn...
Achterkant? Prima. Voorkant graag gewoon plat en strak.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:07 schreef very het volgende:
[..]
Ik wel
Ik vond de 3g(S) het lekkerst in de hand liggen, dus kom maar weer door met zo'n dergelijke vorm.
Ik wacht sowieso even met updaten, die update die er nu is stelt toch niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik verwacht vanavond eigenlijk wel iOS 8 beta 3...
Ik doe dat altijd ieder jaar. Leuk om een nieuw iOS vanaf beta 1 te volgen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wacht sowieso even met updaten, die update die er nu is stelt toch niet zoveel voor.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.
Wat kost zo een scherm dan bij jou en wat zou een reparatie minimaal moeten kosten volgens jou om geen flutscherm te krijgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Die zijn dan ook heel makkelijk te onderscheiden van echte. Als de kosten voor een reparatie onwaarschijnlijk laag zijn kan je het overigens al raden.
Maar ondanks die woekerwinsten nu de prijs absurd veel omhoog knallen omdat 4G ineens meer moet kostenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
Vroeger, toen we nog fucking 50 eurocent voor een sms betaalden
Prijzen zijn juist gedaald afgelopen jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar ondanks die woekerwinsten nu de prijs absurd veel omhoog knallen omdat 4G ineens meer moet kosten
Gaat het niet om. Ze zouden dermate veel reserves hebben dat je de klant niet verder hoeft uit te melken of naar de politiek te springen als men minder gaat SMS'en.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prijzen zijn juist gedaald afgelopen jaar.
Uh, okéquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Ze zouden dermate veel reserves hebben dat je de klant niet verder hoeft uit te melken of naar de politiek te springen als men minder gaat SMS'en.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn iPhone weggedaan en een lg g2 gehaald. Valt me niets tegen vooralsnog.
Wear, chromecast en native apps bouwen hebben mijn aandacht
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn iPhone weggedaan en een lg g2 gehaald. Valt me niets tegen vooralsnog.
Hoe vind je de knoppen aan de achterkant? Dat is toch de G2? En de bouwkwaliteit t.o.v. een iPhone?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Knoppen aan de achterkant gebruik ik weinig. Locken en unlocken doe je door 2x op het scherm te tikken. Bouwkwaliteit valt me niet tegen. Is wel kunststof natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe vind je de knoppen aan de achterkant? Dat is toch de G2? En de bouwkwaliteit t.o.v. een iPhone?
die van de Hema zijn stug, wel meteen 2 meter lang. Philips audio mehquote:Op zondag 6 juli 2014 21:56 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een idee waar je goeie liighting kabels kan kopen? Die van mij breken zo snel..
En heeft iemand ervaring met Phillips sounddocks?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |