SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Do what you love, love what you do!![]()
http://www.evad3rs.net/20(...)ownload-install.html
Chinese rommel. maar dit werkt dus?Do what you love, love what you do!![]()
Zit geen "rommel" in. Als je de tool opent, haal de check weg om geen Chinese cracked App Store te downloaden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef kree het volgende:
Chinese rommel. maar dit werkt dus?
Jailbreak is al veilig verklaard door de belangrijkste jailbreak figuren zoals Saurik (Cydia) en de evasi0n team.![]()
Ok thx, is even proberen dan maar.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zit geen "rommel" in. Als je de tool opent, haal de check weg om geen Chinese cracked App Store te downloaden.
Jailbreak is al veilig verklaard door de belangrijkste jailbreak figuren zoals Saurik (Cydia) en de evasi0n team.Do what you love, love what you do!![]()
Heb hem draaiend en al. Werkt prima. Lockinfoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:22 schreef kree het volgende:
Chinese rommel. maar dit werkt dus?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Kan bevestigen dat het werkt op Iphone 4s ook.
Ging probleemloos allemaal
Do what you love, love what you do!![]()
Heb een Galaxy S3, vind ik wel iets te groot voor mijn (kleine) handen..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Komt vast goed. Ook mijn eerste hoor maar gebruik al wel heel lang iPad. Wou eigenlijk de htc m8 maar die vind ik te groot. 5s heeft een mooi formaat.![]()
Ik vond de one S al te groot haha die had ik hiervoor. Ik heb ook kleine handen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Cici het volgende:
[..]
Heb een Galaxy S3, vind ik wel iets te groot voor mijn (kleine) handen..I solemnly swear i'm up to no good![]()
Word wel even wennen, een kleinere telefoonquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vond de one S al te groot haha die had ik hiervoor. Ik heb ook kleine handen.![]()
![]()
Ik vind het erg fijn. Kan weer sms'en met een hand :pquote:Op woensdag 25 juni 2014 07:06 schreef Cici het volgende:
[..]
Word wel even wennen, een kleinere telefoonI solemnly swear i'm up to no good![]()
Haaij net voor het eerst gebeld maar degene die ik aan de telefoon had klonk heel ver weg. Volume hoger gezet maar geen verschil. Hij verstond mij prima. Iemand enig idee wat dit is? En oh ja mijn Bluetooth doet het ook niet
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Las ooit dat iemand een folie op de scherm had laten zitten waar dus geen speakeropeninggaatje inzat, bij jou ook het geval?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haaij net voor het eerst gebeld maar degene die ik aan de telefoon had klonk heel ver weg. Volume hoger gezet maar geen verschil. Hij verstond mij prima. Iemand enig idee wat dit is? En oh ja mijn Bluetooth doet het ook nietOp zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Ik zal er eens een stukje afknippen en nog eens proberenquote:Op woensdag 25 juni 2014 08:56 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Las ooit dat iemand een folie op de scherm had laten zitten waar dus geen speakeropeninggaatje inzat, bij jou ook het geval?
Jeej het heeft gewerkt dankjewel! Ik heb idd dat folie nog op het scherm zitten want heb mijn beschermfolie nog niet binnen.
Moet ik alleen even naar de store voor mij Bluetooth.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Dan zal waarschijnlijk ook het beeld niet uitgaan als je aan het bellen bent en de telefoon bij je oor houdt. Die sensor zit daar ook.![]()
Die ging wel uitquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:08 schreef Nikooos het volgende:
Dan zal waarschijnlijk ook het beeld niet uitgaan als je aan het bellen bent en de telefoon bij je oor houdt. Die sensor zit daar ook.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zal er eens een stukje afknippen en nog eens proberen
Jeej het heeft gewerkt dankjewel! Ik heb idd dat folie nog op het scherm zitten want heb mijn beschermfolie nog niet binnen.
Moet ik alleen even naar de store voor mij Bluetooth.Muts
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Had daar nog nooit last van gehadquote:voor dat probleem met mijn Bluetooth moet ik dan in Haarlem of Amsterdam zijn of kan dat ook bij zo'n winkel in Eindhoven? Al schijnen dat niet de officiële stores te zijn.
Doet t niet, wat doet t niet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Had daar nog nooit last van gehadvoor dat probleem met mijn Bluetooth moet ik dan in Haarlem of Amsterdam zijn of kan dat ook bij zo'n winkel in Eindhoven? Al schijnen dat niet de officiële stores te zijn.
je kunt niet bluetooth verbinden tussen 2 iPhones, kweet niet of je dat aan t testen wasToday is life -
Dale Carnegie![]()
Mijn Bluetooth vind geen andere apparaten terwijl mijn iPad, HTC, vriend zijn telefoon (HTC) elkaar wel zien. Op de andere telefoons is de iphone wel te zien maar kan er geen verbinding mee gemaakt worden.quote:
Op een forum had ik gelezen dat je dan naar de store moet en dat ze er iets aan kunnen doen. Maarja he als ik echt naar de officiële store moet moet ik naar de andere kant van Nederland
Dat klopt ook, bluetooth op je iPhone is alleen om te verbinden met accessoires. Niet met andere telefoons.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mijn Bluetooth vind geen andere apparaten terwijl mijn iPad, HTC, vriend zijn telefoon elkaar wel zien. Op de andere telefoons is de iphone wel te zien maar kan er geen verbinding mee gemaakt worden.
Op een forum had ik gelezen dat je dan naar de store moet en dat ze er iets aan kunnen doen. Maarja he als ik echt naar de officiële store moet moet ik naar de andere kant van Nederland
Wij doen daar niets mee. Alleen als je niet kunt verbinden met accessoires dan heeft t nut om verder te kijkenToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ohwquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat klopt ook, bluetooth op je iPhone is alleen om te verbinden met accessoires. Niet met andere telefoons.
Wij doen daar niets mee. Alleen als je niet kunt verbinden met accessoires dan heeft t nut om verder te kijken![]()
En wat kan ik daar wel voor gebruiken?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Waarvoor zou je het willen gebruiken?quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohw![]()
En wat kan ik daar wel voor gebruiken?
http://support.apple.com/kb/HT3647?viewlocale=nl_NL > bluetooth profielen
http://support.apple.com/kb/HT1664?viewlocale=nl_NL > 3rd party accessoiresToday is life -
Dale Carnegie![]()
Foto's doorsturenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Waarvoor zou je het willen gebruiken?
http://support.apple.com/kb/HT3647?viewlocale=nl_NL > bluetooth profielen
http://support.apple.com/kb/HT1664?viewlocale=nl_NL > 3rd party accessoires
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Maar dat kan niet vanaf niet Apple toestellen toch. Ik heb dropbox geïnstalleerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mailen? Fotostream naar je iPad?
http://www.apple.com/nl/support/icloud/photo-stream/I solemnly swear i'm up to no good![]()
klopt, googledrive, dropbox, etcquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar dat kan niet vanaf niet Apple toestellen toch. Ik heb dropbox geïnstalleerd.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb een iPad vraag, maar die kan ik hier denk ik ook wel stellen. Ik heb sinds gister een nieuwe iPad, maar ik heb problemen met een mailaccount. Ik kan verzenden en ontvangen, maar zodra ik een mailtje wil verwijderen zegt de iPad: "Bericht kan niet worden verplaatst" "Het bericht kan niet worden verplaatst naar de postbus 'Prullenmand'"
Heeft iemand een oplossing?![]()
Om welk emailadres gaat het? een iCloud of van een ander provider?quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:19 schreef Droathoah het volgende:
Ik heb een iPad vraag, maar die kan ik hier denk ik ook wel stellen. Ik heb sinds gister een nieuwe iPad, maar ik heb problemen met een mailaccount. Ik kan verzenden en ontvangen, maar zodra ik een mailtje wil verwijderen zegt de iPad: "Bericht kan niet worden verplaatst" "Het bericht kan niet worden verplaatst naar de postbus 'Prullenmand'"
Heeft iemand een oplossing?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Andere provider.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Om welk emailadres gaat het? een iCloud of van een ander provider?![]()
probeer dit eens: http://support.apple.com/kb/TS2475?viewlocale=nl_NLquote:Today is life -
Dale Carnegie![]()
Dat staat al goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
probeer dit eens: http://support.apple.com/kb/TS2475?viewlocale=nl_NL![]()
dan zou ik m eens opnieuw instellen, account verwijderen en opnieuw toeveogen, heb je t dan nog?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Volgens de laatste geruchten op macrumors komt de iPhone 6 in 32GB en 64GB of te wel geen 16GB uitvoering. Hopelijk klopt dit. Releasedate zal 19 september zijn. Nu moet ik alleen nog zien wat de prijs van de 5.5 inch model gaat worden. Als ze er ¤400 euro -met een tweejarig contract- of meer voor gaan vragen dan ga ik voor de 4.7 inch versie.
[ Bericht 10% gewijzigd door MisterJ.Lo op 25-06-2014 15:55:48 ]Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zal er eens een stukje afknippen en nog eens proberen
Moet ik alleen even naar de store voor mij Bluetooth.
Godverdomme![]()
![]()
![]()
Toch niet zo tevreden over de HTC One die je een paar weken terug nog verkondigde als de laatste nagel in de doodskist van Apple?quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:46 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Volgens de laatste geruchten op macrumors komt de iPhone 6 in 32GB en 64GB of te wel geen 16GB uitvoering. Hopelijk klopt dit. Releasedate zal 19 september zijn. Nu moet ik alleen nog zien wat de prijs van de 5.5 inch model gaat worden. Als ze er ¤400 euro -met een tweejarig contract- of meer voor gaan vragen dan ga ik voor de 4.7 inch versie.![]()
![]()
Sommige mensenquote:
De "always connected"-mentaliteit brengt de collectieve intelligentie steeds meer richting wat tien jaar geleden nog als zwakbegaafd beschouwd werd. Niemand kan meer voor zichzelf denken, maar grijpt meteen naar het internet. En dan niet eens om iets zelf uit te zoeken. Nee, ik knal gewoon "HELP!!!" op een forum en iedereen lost mijn probleem wel op.
Seriously.![]()
Volgens mij ben jij geestelijk gewoon niet in orde. Je ziet dingen in je hoofd die nooit gezegd zijn. en dit is niet de eerste keer. Zoek hulp of ga langs een huisarts.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Toch niet zo tevreden over de HTC One die je een paar weken terug nog verkondigde als de laatste nagel in de doodskist van Apple?Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Oh doe normaal, ik laat altijd het folie erop zitten tot ik een andere screen protector heb. En ik heb nog nooit eerder gehad dat het geluid zo verstomd werd. En wat Bluetooth betreft vind ik het echt een minpunt dat ik dat niet kan gebruiken om bijv. foto's te verzenden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Sommige mensen
De "always connected"-mentaliteit brengt de collectieve intelligentie steeds meer richting wat tien jaar geleden nog als zwakbegaafd beschouwd werd. Niemand kan meer voor zichzelf denken, maar grijpt meteen naar het internet. En dan niet eens om iets zelf uit te zoeken. Nee, ik knal gewoon "HELP!!!" op een forum en iedereen lost mijn probleem wel op.
Seriously.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Laten we het vooral even gezellig houden, en Splackavellie02 mag de confrontatie opzoeken best achterwege laten. Het is niet bepaalde de eerste keer.Powered by Janetje®![]()
Maar foto's verzenden kan toch op tig andere manieren? Mail, whatsapp, airdrop, enz..quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh doe normaal, ik laat altijd het folie erop zitten tot ik een andere screen protector heb. En ik heb nog nooit eerder gehad dat het geluid zo verstomd werd. En wat Bluetooth betreft vind ik het echt een minpunt dat ik dat niet kan gebruiken om bijv. foto's te verzenden.
En de beperkte bluetooth is ongeveer puntje 1 van dingen die je tegenkomt als je wat research doet.![]()
Een van de weinige dingen die ik niet nagekeken heb omdat ik er niet aan gedacht heb. Ik had de telefoon hoe dan ook wel gekocht maar het is niet verboden om het een minpunt te vinden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Maar foto's verzenden kan toch op tig andere manieren? Mail, whatsapp, airdrop, enz..
En de beperkte bluetooth is ongeveer puntje 1 van dingen die je tegenkomt als je wat research doet.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Je kent de Applefanboys duidelijk niet. Je mag echt geen enkel kritiekpunt opnoemen of anders worden ze boos en is hun antwoord steevast: verkoop je iPhone en koop lekker een Android.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Een van de weinige dingen die ik niet nagekeken heb omdat ik er niet aan gedacht heb. Ik had de telefoon hoe dan ook wel gekocht maar het is niet verboden om het een minpunt te vinden.
Oh, voor je erover begint, ja de iPhone heeft ook al geen sms-afleverrapport wat zelfs de allergoedkoopste Nokia wel heeft. En zo waren er nog wel wat dingetjes maar ik kom er nu ff niet op.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Ik heb mijn ontvlambare iPhone stekker nog niet omgeruild. Woohoo, livin' on the edge
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Lees net dat iOS 8 apps killed die in de achtergrond te veel stroom gebruiken, mooie featureIn Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Wat een onzin alles heeft zijn voors en zijn tegens.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je kent de Applefanboys duidelijk niet. Je mag echt geen enkel kritiekpunt opnoemen of anders worden ze boos en is hun antwoord steevast: verkoop je iPhone en koop lekker een Android.
Oh, voor je erover begint, ja de iPhone heeft ook al geen sms-afleverrapport wat zelfs de allergoedkoopste Nokia wel heeft. En zo waren er nog wel wat dingetjes maar ik kom er nu ff niet op.
Van die afleverraport dacht ik die optie ergens te hebben zien staan maar kan het niet meer vinden dus dat zal dan wel niet. Als je dat gebruikt lijkt me dat best wel jammer ja.I solemnly swear i'm up to no good![]()
dat zou wel fijn zijn. Goed voor je accuduurquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Lees net dat iOS 8 apps killed die in de achtergrond te veel stroom gebruiken, mooie feature
Zo zien zij dat dus niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat een onzin alles heeft zijn voors en zijn tegens.
Van die afleverraport dacht ik die optie ergens te hebben zien staan maar kan het niet meer vinden dus dat zal dan wel niet. Als je dat gebruikt lijkt me dat best wel jammer ja.
Dat is iMessage afleverrapport en geen sms. Ja vroeger gebruikte ik het altijd, niet altijd staat een mobiel aan of wordt dat nummer nog gebruikt. Maar omdat vrijwel iedereen whatsapp gebruikt tegenwoordig is het niet zo een erg gemis meer...Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Tja moeten ze zelf weten, het is maar een productquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:12 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Zo zien zij dat dus niet.
Dat is iMessage afleverrapport en geen sms. Ja vroeger gebruikte ik het altijd, niet altijd staat een mobiel aan of wordt dat nummer nog gebruikt. Maar omdat vrijwel iedereen whatsapp gebruikt tegenwoordig is het niet zo een erg gemis meer...![]()
Whatsapp is idd wel handig. Al heb ik wel uitgezet dat mensen konden zien wanneer ik voor het laatst online was.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mij is verteld dat dat alleen onder andere Apple producten kanquote:
dat klopt, dacht te begrijpen dat je naar een iPad wilde sturen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mij is verteld dat dat alleen onder andere Apple producten kan![]()
iPad ook idd maar ook tussen andere toestellen met bijv. android. Agh komt goed heb er dropbox en Google drive op gezet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
dat klopt, dacht te begrijpen dat je naar een iPad wilde sturen.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Wrm 2 keer hetzelfde soort programma's? Tis net of je blueband margarine en Bona margarine op de eettafel hebt gezet voor het ontbijt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
iPad ook idd maar ook tussen andere toestellen met bijv. android. Agh komt goed heb er dropbox en Google drive op gezet.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Omdat een vriend van me waar ik weleens dingen mee uitwissel GD heeft en we bij scouting weer DB gebruiken. Maar heb er geen last ban staan in een mapje ^^quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wrm 2 keer hetzelfde soort programma's? Tis net of je blueband margarine en Bona margarine op de eettafel hebt gezet voor het ontbijt?I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik zal het vandaag eens proberen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 11:52 schreef Ynske het volgende:
dan zou ik m eens opnieuw instellen, account verwijderen en opnieuw toeveogen, heb je t dan nog?![]()
2 keer de opslagruimte? Ik heb icloud, dropbox, google drive én boxquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wrm 2 keer hetzelfde soort programma's? Tis net of je blueband margarine en Bona margarine op de eettafel hebt gezet voor het ontbijt?![]()
Ik geef een aantal andere manieren waarmee de beperkte bluetooth functionaliteit omzeilt kan worden en ik geef aan dat dat best een bekende beperking is, dan ben ik opeens een boze Applefanboyquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je kent de Applefanboys duidelijk niet. Je mag echt geen enkel kritiekpunt opnoemen of anders worden ze boos en is hun antwoord steevast: verkoop je iPhone en koop lekker een Android.
Oh, voor je erover begint, ja de iPhone heeft ook al geen sms-afleverrapport wat zelfs de allergoedkoopste Nokia wel heeft. En zo waren er nog wel wat dingetjes maar ik kom er nu ff niet op.
Zo zijn er inderdaad meer dingen die ik ook jammer vind dat ze niet aanwezig zijn op een iPhone. Bijvoorbeeld dat je geen widgets op je unlockscherm hebt voor bijvoorbeeld weer en dat soort dingen. Dat kan met een jailbreak wel omzeilt worden, maar daar ben ik de laatste tijd niet meer zo van.![]()
Genoeg terechte kritiek op de iPhone te verzinnen, maar klagen over het niet kunnen verzenden van foto's via bluetooth vind ik wel erg loos.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Niet dat ik heel bluetooth gebruik, maar lijkt me een peuleschil om dat gewoon te ondersteunen out of the boxquote:Op donderdag 26 juni 2014 08:49 schreef TC03 het volgende:
Genoeg terechte kritiek op de iPhone te verzinnen, maar klagen over het niet kunnen verzenden van foto's via bluetooth vind ik wel erg loos.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Wat ook een nadeel van ios is, is dat bestanden niet echt lekker uitwisselbaar zijn tussen programma's.
Nu heb ik daar in Cydia het programmaatje 'bridge' voor gedownload, maar die gaat bezig met verplaatsen en blijft daarop, hoewel ie wel iets verplaatst maar niet alles.Do what you love, love what you do!![]()
Wordt opgelost in iOS 8.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:28 schreef kree het volgende:
Wat ook een nadeel van ios is, is dat bestanden niet echt lekker uitwisselbaar zijn tussen programma's.For great justice!![]()
Ik heb zelf deze. Werkt goed, maar wel een beetje prijzigquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:14 schreef bjanaan het volgende:
Ik ben op zoek naar een mooie en goede dock voor de IPhone 5(S)? Iemand sugessties?
http://www.designmi.co.uk/MiDock.html![]()
Sorry vergeten erbij te zetten, bedoel een muziek dock(ingstation)quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:22 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik heb zelf deze. Werkt goed, maar wel een beetje prijzig
http://www.designmi.co.uk/MiDock.html![]()
Bestandsuitwisseling is gewoon een onderdeel van de bluetooth stack. Maar zal ook wel door de sandboxing in iOS komen dat ze het uitgeschakeld hebben. Misschien dat het ios8 wel kan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 09:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet dat ik heel bluetooth gebruik, maar lijkt me een peuleschil om dat gewoon te ondersteunen out of the box![]()
Ik heb de Phillips AD7000W. Geweldig geluid, je kan draadloos streamen via AirPlay of met iPhone of audio kabel (ook als oplader geschikt). Geschikt voor elk apparaat dus. Kost ongeveer 130¤.quote:Op donderdag 26 juni 2014 14:10 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Sorry vergeten erbij te zetten, bedoel een muziek dock(ingstation)![]()
![]()
Je kan ze niet combineren toch? Dus je hebt 1000 foto's op Dropbox en dezelfde foto's op Drive?quote:Op donderdag 26 juni 2014 08:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 keer de opslagruimte? Ik heb icloud, dropbox, google drive én boxOp zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
nee ik gebruik dropbox als automatische backup voor m'n foto's. En de rest voor bestandsuitwisseling en document shaming enzo. iCloud gebruik ik puur voor syncen van bookmarks, etcquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:17 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je kan ze niet combineren toch? Dus je hebt 1000 foto's op Dropbox en dezelfde foto's op Drive?![]()
Ik hoop dat de weer app op de nieuwe iphone weer een graden icoontje krijget, maar dan wel accuraat!![]()
Same here.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
nee ik gebruik dropbox als automatische backup voor m'n foto's. En de rest voor bestandsuitwisseling en document shaming enzo. iCloud gebruik ik puur voor syncen van bookmarks, etc
Eigenlijk belachelijk dat foto backup via Dropbox 100x beter werkt dan via iCloud.
Maargoed, vanaf iOS 8 is dit als het goed is gefixt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Mijn homebutton zit los, dat kan ik zien omdat het vierkantje op de homebutton scheef zit en ik hem kan draaien. Hij werkt verder wel gewoon. Ik heb een leasetoestel iPhone 5. Terug sturen naar Hi? Of is dit geen probleem?![]()
komt soms wel eens voor, normaal kun je dat gewoon laten repareren binnen garantie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:41 schreef 1410 het volgende:
Mijn homebutton zit los, dat kan ik zien omdat het vierkantje op de homebutton scheef zit en ik hem kan draaien. Hij werkt verder wel gewoon. Ik heb een leasetoestel iPhone 5. Terug sturen naar Hi? Of is dit geen probleem?
weet niet wat Hi ermee doetToday is life -
Dale Carnegie![]()
Meer mensen die last hebben van af en toe een gloeiende telefoon?
Vooral als ik 'm oplaad.
Tevens valt hij ook vaak uit als ik via Facetime praat. Dan start 'ie opeens opnieuw op, soms wel 2 keer achter elkaar. En dan een aantal weken niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn?Protège moi de mes désirs.![]()
Gevalletje zwakke constructie op dat punt, met de iPhone 4 ook gezeik mee gehad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:45 schreef bjanaan het volgende:
Gevalletje gebruikersschade misschien welTijdens opladen maar vooral als er stiekem een programma is blijven draaien/hangen, dan keldert de batterij ook gigantisch natuurlijk. Ooit mijn telefoon afgesloten vanuit camera-stand, in mijn zak gestoken, tien minuten later maar uit zak gehaald omdat ie gloedheet was, bleek ie al die tijd de camerafunctie open te hebben gehad. 80% van de batterij verstookt in die periode, blij dat ik hem tijdig ontdektequote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Meer mensen die last hebben van af en toe een gloeiende telefoon?
Vooral als ik 'm oplaad.
Tevens valt hij ook vaak uit als ik via Facetime praat. Dan start 'ie opeens opnieuw op, soms wel 2 keer achter elkaar. En dan een aantal weken niet. Wat kan hier de oorzaak van zijn?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Over de batterij ga ik het niet eens hebben.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Tijdens opladen maar vooral als er stiekem een programma is blijven draaien/hangen, dan keldert de batterij ook gigantisch natuurlijk. Ooit mijn telefoon afgesloten vanuit camera-stand, in mijn zak gestoken, tien minuten later maar uit zak gehaald omdat ie gloedheet was, bleek ie al die tijd de camerafunctie open te hebben gehad. 80% van de batterij verstookt in die periode, blij dat ik hem tijdig ontdekte
Protège moi de mes désirs.![]()
Heb het altijd als ik op een feest of festival ben. Alle apps en wifi staan uit en dan wordt die in mijn broekzak gloeiend heet en is die binnen 3 uur helemaal leeg
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Dan doe je toch íéts niet goed...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:53 schreef gniffie het volgende:
Heb het altijd als ik op een feest of festival ben. Alle apps en wifi staan uit en dan wordt die in mijn broekzak gloeiend heet en is die binnen 3 uur helemaal leegI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
7,13quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef Tamabralski het volgende:
Hoeveel sneller is de camera op een 4S ten opzichte van een 4 ?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Twee keer de helftquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef Tamabralski het volgende:
Hoeveel sneller is de camera op een 4S ten opzichte van een 4 ?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
4S x snelquote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef Tamabralski het volgende:
Hoeveel sneller is de camera op een 4S ten opzichte van een 4 ?![]()
40-45 keer sneller.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef Tamabralski het volgende:
Hoeveel sneller is de camera op een 4S ten opzichte van een 4 ?![]()
Ligt aan de stand van de zon.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:39 schreef Tamabralski het volgende:
Hoeveel sneller is de camera op een 4S ten opzichte van een 4 ?You dont believe me ? Read this line again.![]()
Juist. dan met de open map constructie gewoon een IFTTT aanleggen dat elke foto moet worden geuploadquote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Same here.
Eigenlijk belachelijk dat foto backup via Dropbox 100x beter werkt dan via iCloud.
Maargoed, vanaf iOS 8 is dit als het goed is gefixt.
![]()
Dat werkt nu toch ook al? Wat bedoel je precies met open map constructie? Ik gebruik IFTTT om foto's naar Box te uploaden. Werkt prima.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:18 schreef Saninl het volgende:
[..]
Juist. dan met de open map constructie gewoon een IFTTT aanleggen dat elke foto moet worden geuploadTen percent faster with a sturdier frame![]()
Ja, dat klopt. Dat werkt ook inderdaad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat werkt nu toch ook al? Wat bedoel je precies met open map constructie? Ik gebruik IFTTT om foto's naar Box te uploaden. Werkt prima.
Ik doelde op het feit dat iCloud maar tot 1000 foto's opslaat, dus dat je dat nu niet kan gebruiken als opslagmedium. Als Apple het vrijgeeft met de mappenstructuur vind ik het fijn om mijn foto's onder iCloud te backuppen
![]()
Oh zo. Ja dan werkt iCloud nagenoeg exact hetzelfde als Dropbox nu. Alleen heb ik bij Dropbox 50 GB en bij iCloud 5 GB. Anderzijds is $4 per maand voor 200 GB niet veel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:25 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Dat werkt ook inderdaad.
Ik doelde op het feit dat iCloud maar tot 1000 foto's opslaat, dus dat je dat nu niet kan gebruiken als opslagmedium. Als Apple het vrijgeeft met de mappenstructuur vind ik het fijn om mijn foto's onder iCloud te backuppenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Jep, helemaal mee eensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:35 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh zo. Ja dan werkt iCloud nagenoeg exact hetzelfde als Dropbox nu. Alleen heb ik bij Dropbox 50 GB en bij iCloud 5 GB. Anderzijds is $4 per maand voor 200 GB niet veel.
Is persoonlijke afweging wat je doet op zo'n moment. Als Apple slim is passen ze de abonnementen een beetje aan met de invoering van Photo's en dergelijke. Aangezien ze alles via de Cloud willen hebben
![]()
Iemand met een JB hier die toevallig weet hoe ik kan checken welke apps op mijn iPhone gecracked zijn? Ik wil mogelijk gewoon gaan updaten zonder JB... En ik weet welke packeges ik heb en welke ik dus ga missen, maar hoe check ik welke apps ik ga verliezen?
![]()
Geen idee eigenlijk, ik zet alle gehackte appjes op een apart tabblad.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:42 schreef Saninl het volgende:
Iemand met een JB hier die toevallig weet hoe ik kan checken welke apps op mijn iPhone gecracked zijn? Ik wil mogelijk gewoon gaan updaten zonder JB... En ik weet welke packeges ik heb en welke ik dus ga missen, maar hoe check ik welke apps ik ga verliezen?Do what you love, love what you do!![]()
Even een app 'vasthouden' zoals je doet om ze te verwijderen. Die met een kruisje zijn officiële apps, die zonder zijn JB-apps (of Apple-apps die je niet kan verwijderen, zoals App Store en Instellingen).quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:42 schreef Saninl het volgende:
Iemand met een JB hier die toevallig weet hoe ik kan checken welke apps op mijn iPhone gecracked zijn? Ik wil mogelijk gewoon gaan updaten zonder JB... En ik weet welke packeges ik heb en welke ik dus ga missen, maar hoe check ik welke apps ik ga verliezen?![]()
Nee hoor, die andere hebben ook gewoon een kruisje net als de gekochte.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Even een app 'vasthouden' zoals je doet om ze te verwijderen. Die met een kruisje zijn officiële apps, die zonder zijn JB-apps (of Apple-apps die je niet kan verwijderen, zoals App Store en Instellingen).Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: