Jailbreak gaat bij elke update weg. Maar je kan Pangu gebruiken om iOS 7.1.2 untethered te jailbreaken. Daar zit ik nu momenteel ook op met mijn iPhone 5s en iPad Air.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:58 schreef kree het volgende:
Naar 7.1.2 updaten is jailbreak weg?
Maar opnieuw jailbreaken kan weer wel?
Een telefoon-Turk doet het voor 50¤.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
125 euro? Ik doe het voor 90 voor jeDoe ik er meteen een tempered glass screenprotector op zodat het niet nog een keer gebeurt.
Die pangu werkt prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst mijn iPad mini jailbreaken met iOS 7.1 ??
Ik zou updaten naar 7.1.2 voor wat verbeteringen en dan jailbreaken met Pangu (http://en.pangu.io). Heel makkelijk te jailbreaken met één klik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst mijn iPad mini jailbreaken met iOS 7.1 ??
Telefoonturk gebruikt slechte kwaliteit schermen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Een telefoon-Turk doet het voor 50¤.
Wilde alleen geen bonnetje geven omdat hij dan BTW moest betalen, was best een grote winkel
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Telefoonturk gebruikt slechte kwaliteit schermen.
De turkschermen die ik heb gezien waren allemaal erg matig. Met als klap op de vuurpijl niet werkende proximitysensoren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.
Die zijn dan ook heel makkelijk te onderscheiden van echte. Als de kosten voor een reparatie onwaarschijnlijk laag zijn kan je het overigens al raden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De turkschermen die ik heb gezien waren allemaal erg matig. Met als klap op de vuurpijl niet werkende proximitysensoren.
Ik heb het voor een collega laten vervangen, geen klachten gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Catch22- het volgende:
Dat snapt de argeloze consument niet natuurlijk.
Ook geprobeerd om home+sleep tien seconden in te drukken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
M'n 5 heeft vanavond de update gehad, maar nu freezet hij bij het opstartscherm. De statusbalk staat nu al drie uur halverwege zonder dat ik er iets mee kan, uitzetten gaat ook niet. Is hier een oplossing voor of moet ik wachten tot de batterij leeg is?
Probeer eens te resetten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
M'n 5 heeft vanavond de update gehad, maar nu freezet hij bij het opstartscherm. De statusbalk staat nu al drie uur halverwege zonder dat ik er iets mee kan, uitzetten gaat ook niet. Is hier een oplossing voor of moet ik wachten tot de batterij leeg is?
Dat werkte welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ook geprobeerd om home+sleep tien seconden in te drukken?
Dankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Probeer eens te resetten.
Lukt dat ook niet, geforceerd herstellen via iTunes
Verder nog geen antwoord gehad op mijn vraag.. Iemand die toevallig weet of dit goed zal gaan, of dat het aannemelijk is dat het scherm er binnenkort mee ophoudt? Of dat een beschermfolie zal helpen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:30 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand weet of dit lang goed zal gaan, vanmiddag zo'n 10/15 cm gevallen, kleine barst links.. Gezien de telefoon het een beetje op heeft, vind ik het jammer om er een nieuw scherm in te zetten a 125 euro.. Wil eigenlijk wachten tot de iPhone 6, maar heb er niks aan als hij er volgende week helemaal mee kapt, gezien ik vanaf maandag paar weken in het buitenland zit...
Wat is er dan mis met je 5? Echt heel erg kapot? Mja, moeilijke keuze. Mijn 5 werkt uitstekend en ik wacht gewoon op 6 en voor de tussentijd ga ik abo krijgen van mijn baas. Goed geregeld toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:09 schreef mrPanerai het volgende:
Pfff abo loopt af en m'n foon gaat net vandaag naar de haaien. Nu nog een 5s halen of wachten op 6 ....
Niet zo fan van om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Het glaspaneel krijgt dus een afgerond randje.
Meer foto's hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |