Jailbreak gaat bij elke update weg. Maar je kan Pangu gebruiken om iOS 7.1.2 untethered te jailbreaken. Daar zit ik nu momenteel ook op met mijn iPhone 5s en iPad Air.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 12:58 schreef kree het volgende:
Naar 7.1.2 updaten is jailbreak weg?
Maar opnieuw jailbreaken kan weer wel?
Een telefoon-Turk doet het voor 50¤.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
125 euro? Ik doe het voor 90 voor jeDoe ik er meteen een tempered glass screenprotector op zodat het niet nog een keer gebeurt.
Die pangu werkt prima.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst mijn iPad mini jailbreaken met iOS 7.1 ??
Ik zou updaten naar 7.1.2 voor wat verbeteringen en dan jailbreaken met Pangu (http://en.pangu.io). Heel makkelijk te jailbreaken met één klik.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:51 schreef Dirkos1987 het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst mijn iPad mini jailbreaken met iOS 7.1 ??
Telefoonturk gebruikt slechte kwaliteit schermen.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:49 schreef APK het volgende:
[..]
Een telefoon-Turk doet het voor 50¤.
Wilde alleen geen bonnetje geven omdat hij dan BTW moest betalen, was best een grote winkel
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:58 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Telefoonturk gebruikt slechte kwaliteit schermen.
De turkschermen die ik heb gezien waren allemaal erg matig. Met als klap op de vuurpijl niet werkende proximitysensoren.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.
Die zijn dan ook heel makkelijk te onderscheiden van echte. Als de kosten voor een reparatie onwaarschijnlijk laag zijn kan je het overigens al raden.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
De turkschermen die ik heb gezien waren allemaal erg matig. Met als klap op de vuurpijl niet werkende proximitysensoren.
Ik heb het voor een collega laten vervangen, geen klachten gehadquote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:08 schreef Catch22- het volgende:
Dat snapt de argeloze consument niet natuurlijk.
Ook geprobeerd om home+sleep tien seconden in te drukken?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
M'n 5 heeft vanavond de update gehad, maar nu freezet hij bij het opstartscherm. De statusbalk staat nu al drie uur halverwege zonder dat ik er iets mee kan, uitzetten gaat ook niet. Is hier een oplossing voor of moet ik wachten tot de batterij leeg is?
Probeer eens te resetten.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
M'n 5 heeft vanavond de update gehad, maar nu freezet hij bij het opstartscherm. De statusbalk staat nu al drie uur halverwege zonder dat ik er iets mee kan, uitzetten gaat ook niet. Is hier een oplossing voor of moet ik wachten tot de batterij leeg is?
Dat werkte welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ook geprobeerd om home+sleep tien seconden in te drukken?
Dankquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
Probeer eens te resetten.
Lukt dat ook niet, geforceerd herstellen via iTunes
Verder nog geen antwoord gehad op mijn vraag.. Iemand die toevallig weet of dit goed zal gaan, of dat het aannemelijk is dat het scherm er binnenkort mee ophoudt? Of dat een beschermfolie zal helpen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:30 schreef slangpie het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand weet of dit lang goed zal gaan, vanmiddag zo'n 10/15 cm gevallen, kleine barst links.. Gezien de telefoon het een beetje op heeft, vind ik het jammer om er een nieuw scherm in te zetten a 125 euro.. Wil eigenlijk wachten tot de iPhone 6, maar heb er niks aan als hij er volgende week helemaal mee kapt, gezien ik vanaf maandag paar weken in het buitenland zit...
Wat is er dan mis met je 5? Echt heel erg kapot? Mja, moeilijke keuze. Mijn 5 werkt uitstekend en ik wacht gewoon op 6 en voor de tussentijd ga ik abo krijgen van mijn baas. Goed geregeld toch?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:09 schreef mrPanerai het volgende:
Pfff abo loopt af en m'n foon gaat net vandaag naar de haaien. Nu nog een 5s halen of wachten op 6 ....
Niet zo fan van om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 1 juli 2014 13:18 schreef very het volgende:
[ afbeelding ]
Het glaspaneel krijgt dus een afgerond randje.
Meer foto's hier
Je scherm gaat echt niet verder kapot als je er voorzichtig mee doetquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:54 schreef slangpie het volgende:
[..]
Verder nog geen antwoord gehad op mijn vraag.. Iemand die toevallig weet of dit goed zal gaan, of dat het aannemelijk is dat het scherm er binnenkort mee ophoudt? Of dat een beschermfolie zal helpen?
Ik welquote:Op dinsdag 1 juli 2014 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet zo fan van om eerlijk te zijn...
Achterkant? Prima. Voorkant graag gewoon plat en strak.quote:Op woensdag 2 juli 2014 10:07 schreef very het volgende:
[..]
Ik wel
Ik vond de 3g(S) het lekkerst in de hand liggen, dus kom maar weer door met zo'n dergelijke vorm.
Ik wacht sowieso even met updaten, die update die er nu is stelt toch niet zoveel voor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:12 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Ik verwacht vanavond eigenlijk wel iOS 8 beta 3...
Ik doe dat altijd ieder jaar. Leuk om een nieuw iOS vanaf beta 1 te volgen!quote:Op woensdag 2 juli 2014 11:40 schreef kree het volgende:
[..]
Ik wacht sowieso even met updaten, die update die er nu is stelt toch niet zoveel voor.
quote:Op dinsdag 1 juli 2014 18:59 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaan? Wij verkopen aan "teleturken" (in feite vooral Afghanen) in het hele land en dat zijn originele schermen en geen Chinese namaak.
Wat kost zo een scherm dan bij jou en wat zou een reparatie minimaal moeten kosten volgens jou om geen flutscherm te krijgen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 19:02 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Die zijn dan ook heel makkelijk te onderscheiden van echte. Als de kosten voor een reparatie onwaarschijnlijk laag zijn kan je het overigens al raden.
Maar ondanks die woekerwinsten nu de prijs absurd veel omhoog knallen omdat 4G ineens meer moet kostenquote:Op woensdag 2 juli 2014 19:57 schreef kikoooooo het volgende:
Vroeger, toen we nog fucking 50 eurocent voor een sms betaalden
Prijzen zijn juist gedaald afgelopen jaar.quote:Op woensdag 2 juli 2014 20:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar ondanks die woekerwinsten nu de prijs absurd veel omhoog knallen omdat 4G ineens meer moet kosten
Gaat het niet om. Ze zouden dermate veel reserves hebben dat je de klant niet verder hoeft uit te melken of naar de politiek te springen als men minder gaat SMS'en.quote:Op woensdag 2 juli 2014 21:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Prijzen zijn juist gedaald afgelopen jaar.
Uh, okéquote:Op woensdag 2 juli 2014 22:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat het niet om. Ze zouden dermate veel reserves hebben dat je de klant niet verder hoeft uit te melken of naar de politiek te springen als men minder gaat SMS'en.
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn iPhone weggedaan en een lg g2 gehaald. Valt me niets tegen vooralsnog.
Wear, chromecast en native apps bouwen hebben mijn aandacht
quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb mijn iPhone weggedaan en een lg g2 gehaald. Valt me niets tegen vooralsnog.
Hoe vind je de knoppen aan de achterkant? Dat is toch de G2? En de bouwkwaliteit t.o.v. een iPhone?quote:Op donderdag 3 juli 2014 18:33 schreef Catch22- het volgende:
Knoppen aan de achterkant gebruik ik weinig. Locken en unlocken doe je door 2x op het scherm te tikken. Bouwkwaliteit valt me niet tegen. Is wel kunststof natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 00:23 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hoe vind je de knoppen aan de achterkant? Dat is toch de G2? En de bouwkwaliteit t.o.v. een iPhone?
die van de Hema zijn stug, wel meteen 2 meter lang. Philips audio mehquote:Op zondag 6 juli 2014 21:56 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een idee waar je goeie liighting kabels kan kopen? Die van mij breken zo snel..
En heeft iemand ervaring met Phillips sounddocks?
De combinatie vind ik apart.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef BigSmurf het volgende:
Heb nu bijna 1,5 jaar dezelfde orginele lightning kabel, inmiddels her en der voorzien van plakband, maar werkt nog prima. En hij hangt altijd tegen een grove granollen muur en wordt dagelijks gebruikt. Snap niet hoe mensen die dingen zo snel stuk krijgen. Heb ook nog een tweetal oude iphonekabels met koppelstukjes naar lightning elders in huis, minstens 3 jaar oud, prima staat.
Een gemiddelde micro-USB kabel gaat sneller stuk is mijn ervaring. En de plakband is vooral door het granol omdat dat nogal scherp is en dus de buitenkant beschadigt. Doet niks af aan de functionaliteit.quote:
Een collega van mij was enthousiast over Hema lightingkabel. Toen die kabel na nog geen maand weer stuk was was ze niet zo enthousiast meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef n8n het volgende:
[..]
die van de Hema zijn stug, wel meteen 2 meter lang. Philips audio meh
Ik vind ze zelf niet relaxed omdat ze stug (en te lang) zijn, had alleen ff een kabel nodig omdat ik de originele vergeten was (en de 30 reservekabels van mn oude iPhone niet passenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een collega van mij was enthousiast over Hema lightingkabel. Toen die kabel na nog geen maand weer stuk was was ze niet zo enthousiast meer.
Belkin is nog steeds de beste koop vind ik, 30 euro voor 3 meter, of 20 voor 1.3 mtr. Nog steeds langer en dikker en steviger dan origineel Apple.
Voor in de auto en werkbus heb ik nu Action Lightingkabels, werken nog steeds goed. 2 euro per stuk.
Yep je staat er van te kijken hoeveel zooi erin komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht dat m'n laadding kapot was bleek er echt heel veel stof in te zitten. Er met een ijzerdraadje uitgepeuterd en hij doet het weer als vanouds.
resetten, aan/uitknop en thuisknop samen ingedrukt houden tot iPhone weer opstart. En update controleren, meestal is hij wel goed gegaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Probeer een iphone 4 te updaten naar de laatste iOS, blijft al 12 uur () hangen op dit scherm
[ afbeelding ]
Hoe los ik dit op
Dankjewelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
resetten, aan/uitknop en thuisknop samen ingedrukt houden tot iPhone weer opstart. En update controleren, meestal is hij wel goed gegaan
Ja dat werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:09 schreef Iwanius het volgende:
En is het gelukt? want dan neem ik het mee (dit advies van f Ynske) voor iemand anders die het zelfde probleem heeft.
Zeker.quote:
Op die derde vind ik het behoorlijk Space Grayish hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker.
Snap alleen niet waarom voor de zwarte versie elke keer naar de slate-versie wordt terug gegrepen? Het is toch duidelijk dat het vanaf heden space gray is? Maar zal wel aan mij liggen.
By far de mooiste mock-up die ik tot dusver gezien hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:47 schreef very het volgende:
Dit concept zou best wel eens heel dichtbij kunnen zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Okay is ook wat in mij op komt. Echt mooi vind ik het niet. Nogal een overkill aan randjes, gaatjes, knoppen. Nogal on-Apple.quote:
Wat voor randjes, gaatjes dan wel knoppen zitten er meer op, aan, in tov het huidige modelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Okay is ook wat in mij op komt. Echt mooi vind ik het niet. Nogal een overkill aan randjes, gaatjes, knoppen. Nogal on-Apple.
Extra randjes aan de achterkant boven en onder. De onderkant vind ik chaotisch en niet bepaald clean. Door de afgeronde zijkanten vallen knoppen en schuifjes veel meer op en dan lijken het er ineens zo veel. Dan vind ik bijv. de One M8 van HTC veel cleaner (op de speakers na):quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat voor randjes, gaatjes dan wel knoppen zitten er meer op, aan, in tov het huidige model
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |