die van de Hema zijn stug, wel meteen 2 meter lang. Philips audio mehquote:Op zondag 6 juli 2014 21:56 schreef bjanaan het volgende:
Iemand een idee waar je goeie liighting kabels kan kopen? Die van mij breken zo snel..
En heeft iemand ervaring met Phillips sounddocks?
De combinatie vind ik apart.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:30 schreef BigSmurf het volgende:
Heb nu bijna 1,5 jaar dezelfde orginele lightning kabel, inmiddels her en der voorzien van plakband, maar werkt nog prima. En hij hangt altijd tegen een grove granollen muur en wordt dagelijks gebruikt. Snap niet hoe mensen die dingen zo snel stuk krijgen. Heb ook nog een tweetal oude iphonekabels met koppelstukjes naar lightning elders in huis, minstens 3 jaar oud, prima staat.
Een gemiddelde micro-USB kabel gaat sneller stuk is mijn ervaring. En de plakband is vooral door het granol omdat dat nogal scherp is en dus de buitenkant beschadigt. Doet niks af aan de functionaliteit.quote:
Een collega van mij was enthousiast over Hema lightingkabel. Toen die kabel na nog geen maand weer stuk was was ze niet zo enthousiast meer.quote:Op zondag 6 juli 2014 22:49 schreef n8n het volgende:
[..]
die van de Hema zijn stug, wel meteen 2 meter lang. Philips audio meh
Ik vind ze zelf niet relaxed omdat ze stug (en te lang) zijn, had alleen ff een kabel nodig omdat ik de originele vergeten was (en de 30 reservekabels van mn oude iPhone niet passenquote:Op maandag 7 juli 2014 21:46 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Een collega van mij was enthousiast over Hema lightingkabel. Toen die kabel na nog geen maand weer stuk was was ze niet zo enthousiast meer.
Belkin is nog steeds de beste koop vind ik, 30 euro voor 3 meter, of 20 voor 1.3 mtr. Nog steeds langer en dikker en steviger dan origineel Apple.
Voor in de auto en werkbus heb ik nu Action Lightingkabels, werken nog steeds goed. 2 euro per stuk.
Yep je staat er van te kijken hoeveel zooi erin komt.quote:Op maandag 7 juli 2014 23:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht dat m'n laadding kapot was bleek er echt heel veel stof in te zitten. Er met een ijzerdraadje uitgepeuterd en hij doet het weer als vanouds.
resetten, aan/uitknop en thuisknop samen ingedrukt houden tot iPhone weer opstart. En update controleren, meestal is hij wel goed gegaanquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Probeer een iphone 4 te updaten naar de laatste iOS, blijft al 12 uur () hangen op dit scherm
[ afbeelding ]
Hoe los ik dit op
Dankjewelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 07:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
resetten, aan/uitknop en thuisknop samen ingedrukt houden tot iPhone weer opstart. En update controleren, meestal is hij wel goed gegaan
Ja dat werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:09 schreef Iwanius het volgende:
En is het gelukt? want dan neem ik het mee (dit advies van f Ynske) voor iemand anders die het zelfde probleem heeft.
Zeker.quote:
Op die derde vind ik het behoorlijk Space Grayish hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Zeker.
Snap alleen niet waarom voor de zwarte versie elke keer naar de slate-versie wordt terug gegrepen? Het is toch duidelijk dat het vanaf heden space gray is? Maar zal wel aan mij liggen.
By far de mooiste mock-up die ik tot dusver gezien hebquote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:47 schreef very het volgende:
Dit concept zou best wel eens heel dichtbij kunnen zitten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Okay is ook wat in mij op komt. Echt mooi vind ik het niet. Nogal een overkill aan randjes, gaatjes, knoppen. Nogal on-Apple.quote:
Wat voor randjes, gaatjes dan wel knoppen zitten er meer op, aan, in tov het huidige modelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Okay is ook wat in mij op komt. Echt mooi vind ik het niet. Nogal een overkill aan randjes, gaatjes, knoppen. Nogal on-Apple.
Extra randjes aan de achterkant boven en onder. De onderkant vind ik chaotisch en niet bepaald clean. Door de afgeronde zijkanten vallen knoppen en schuifjes veel meer op en dan lijken het er ineens zo veel. Dan vind ik bijv. de One M8 van HTC veel cleaner (op de speakers na):quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat voor randjes, gaatjes dan wel knoppen zitten er meer op, aan, in tov het huidige model
Die zitten er nu ookquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Extra randjes aan de achterkant boven en onder.
In mijn huidige 5s zitten meer gaten.quote:De onderkant vind ik chaotisch en niet bepaald clean.
Net zoveel als het huidige model.quote:Door de afgeronde zijkanten vallen knoppen en schuifjes veel meer op en dan lijken het er ineens zo veel.
Dat kan, maar dat maakt dit model dus niet 'on apples'quote:Dan vind ik bijv. de One M8 van HTC veel cleaner (op de speakers na):
http://www.themobimag.com(...)/05/htcBlinkfeed.jpg
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Extra randjes aan de achterkant boven en onder. De onderkant vind ik chaotisch en niet bepaald clean. Door de afgeronde zijkanten vallen knoppen en schuifjes veel meer op en dan lijken het er ineens zo veel. Dan vind ik bijv. de One M8 van HTC veel cleaner (op de speakers na):
http://www.themobimag.com(...)/05/htcBlinkfeed.jpg
Ik vind vooral als je naar de bovenste kijkt het toestel onrustig ogen en de onderkant vind ik ronduit rommelig. De M8 vind ik voorlopig dan nog het mooiste toestel. Maar goed, blijkt dat smaken kunnen verschillen. Ik vind de M8 veel cleaner, vooral de zijkanten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er zijn geen extra randjes maar juist minder omdat het glas overloopt in de behuizing zonder dat een gepolijst randje aluminium tussen zit. Wat je met de onderkant bedoelt snap ik niet want die is juist behoorlijk clean vind ik.
Ten tweede, als er één toestel is met veel randjes en dingetjes is het die HTC die wel. Slechtste voorbeeld wat je kon geven imo. De voorkant heeft drie vlakken (bovenkant, scherm, onderkant), een logo en twee speakergrills. Vergelijk dat met de iPhone: alleen een scherm en homeknop.
Kan dat het kostenplaatje dramatisch verhogen denken jullie?quote:
Niet als je een hork bent die elke week z'n telefoon van het dak af tieftquote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan dat het kostenplaatje dramatisch verhogen denken jullie?
Het zou mij persoonlijk niets verbazen als ze dat wel dedenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet als je een hork bent die elke week z'n telefoon van het dak af tieft
Maar ik denk niet dat Apple van de 'standaard' prijsniveaus gaat afwijken. Het is al één van de duurste modellen, dat gaan ze niet nog verder opvoeren lijkt me.
QFTquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:50 schreef very het volgende:
[..]
Het zou mij persoonlijk niets verbazen als ze dat wel deden
Misschien doet Apple iets geks, zoals het goedkoopste model met 32 GB leveren en dan voor ¤749. Dan is ie wel goedkoper dan eerst, maar toch ook weer niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:50 schreef very het volgende:
[..]
Het zou mij persoonlijk niets verbazen als ze dat wel deden
Wat betreft productie? Nauwelijks.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 15:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan dat het kostenplaatje dramatisch verhogen denken jullie?
Nou het schijnt wel dat saffier schermen een stuk duurder zijn dan glazen schermen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wat betreft productie? Nauwelijks.
Dit hebben we toch al zo vaak gezien, niks nieuws, als ze nu met zand of schuurpapier aan de gang gingen was het iets speciaals, dit glas zal ook gewoon beschadigen als je zand in je broekzak of telefoon hoesje hebt zitten.quote:
Definieer stukken duurder. Het ding moet wel verkoopbaar blijven immers.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou het schijnt wel dat saffier schermen een stuk duurder zijn dan glazen schermen.
Van $2 naar $20.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Definieer stukken duurder. Het ding moet wel verkoopbaar blijven immers.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef malalatete het volgende:
[..]
Dit hebben we toch al zo vaak gezien, niks nieuws, als ze nu met zand of schuurpapier aan de gang gingen was het iets speciaals, dit glas zal ook gewoon beschadigen als je zand in je broekzak of telefoon hoesje hebt zitten.
Ja ik zie het nu op een lijstje, omdat het ontbrak op de video ging ik er vanuit dat het daar tegen niet zou beschermen. Die sleutel en messen test is al zo oud, die konden al niet hedendaagse 1e klas telefoonschermen beschadigen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:29 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Enkel diamant is harder dan saffier, dus ik denk niet dat zand dit scherm zou beschadigen.
Valt dus prima binnen de marge te dekken en rechtvaardigt geen $100 toeslag.quote:
Zand staat lager op de schaal van Mohs en zal dus ook niet zoveel uithalen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef malalatete het volgende:
[..]
Dit hebben we toch al zo vaak gezien, niks nieuws, als ze nu met zand of schuurpapier aan de gang gingen was het iets speciaals, dit glas zal ook gewoon beschadigen als je zand in je broekzak of telefoon hoesje hebt zitten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:03 schreef TC03 het volgende:
Snap alleen niet waarom voor de zwarte versie elke keer naar de slate-versie wordt terug gegrepen? Het is toch duidelijk dat het vanaf heden space gray is?
Linkquote:Uit een andere bron ontving MacRumors ook soortgelijke foto’s van dezelfde achterkant van het nieuwe toestel. Hierbij valt op dat de behuizing een donkerder zwarte kleur heeft dan de kleur spacegrijs waarin iPhones en iPads nu geleverd worden. Het is de eerste keer dat we deze kleur in foto’s op de geruchten zien opduiken. Tot nu toe werd verwacht dat Apple de iPhone 6 in de kleuren zwart, wit en goud zou uitbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |