quote:Op vrijdag 16 mei 2014 13:27 schreef andreas612 het volgende:
[..]
check kieskeurig of de pricewatch van tweakers
Gelukkig heb ik hem al voor een mooi prijsjequote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef jappy-b het volgende:
idd fatsoenlijke OP
G3 zit er ook aan te komen trouwens... gaat eind mei aangekondigd worden, dus dat zal wal wel een pricedrop gaan betekenen
Matige update lijkt het te worden, met die snap 801 erin. Daarbij is 5.5 inch wel tering groot als dat het formaat is dat miljoenen mensen aan je vlaggenschip moet gaan koppelen.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 16:28 schreef jappy-b het volgende:
idd fatsoenlijke OP
G3 zit er ook aan te komen trouwens... gaat eind mei aangekondigd worden, dus dat zal wal wel een pricedrop gaan betekenen
Ioroot hoeft niet eens.quote:Op woensdag 2 juli 2014 14:12 schreef Klonk het volgende:
Heb me een tijdje niet met rooten bezig gehouden maar wil nu toch wat gaan klooien met de G2
En er is in die tijd best wat verandert volgens mij
Klopt het dat ik tegenwoordig niet meer nodig heb dan de nieuwste versie van ioroot (25 meen ik) en dat ik een custom recovery kan flashes met flashify
Leuk ding wel ja. Alleen vraag ik me af hoeveel beter hij in de praktijk is. Die imo absurd hoge resolutie moet ook aangestuurd worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:04 schreef Maringo het volgende:
Ik heb gisteren de G3 vastgehouden en even mee mogen spelen. Deze is nog mooier dan de G2.
Zo lang heb ik hem niet mogen vasthouden.. Van het weekend eens een stresstest doen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:08 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Leuk ding wel ja. Alleen vraag ik me af hoeveel beter hij in de praktijk is. Die imo absurd hoge resolutie moet ook aangestuurd worden.
Ik vind die hoge reso een beetje onzin.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:40 schreef Dutchguy het volgende:
Mooi toestel de G3 maar uit sommige tests lijkt de batterij het wel flink te verduren te hebben door het aansturen van het scherm. Er zijn rumors dat er een 'Prime' versie komt met een meer zuinige chipset.
Ik vind het ook onzin. Lijkt een beetje dat het gedaan is om met specs te kunnen gooien naar de concurrentie maar uit bijna alle tests blijkt dat het overkill is die ook nog de accu zwaar belast.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vind die hoge reso een beetje onzin.
G Watch volgende week als het goed is
Dat vind ik ook. Ik wacht het eerst even af. De G2 bevalt me wonderwel best goed. Accu gaat na 2 dagen al goed mee. Heb het idee dat hij dat beter doet dan mijn iPhone.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:55 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik vind het ook onzin. Lijkt een beetje dat het gedaan is om met specs te kunnen gooien naar de concurrentie maar uit bijna alle tests blijkt dat het overkill is die ook nog de accu zwaar belast.
Wel leuk om die wearables te volgen inderdaad.![]()
Die van Motorola vond ik alvast erg tof ook al denk ik niet dat ik zelf aan de wearables zal gaan.
Tof om te horen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Ik wacht het eerst even af. De G2 bevalt me wonderwel best goed. Accu gaat na 2 dagen al goed mee. Heb het idee dat hij dat beter doet dan mijn iPhone.
DIG / Android Wear Heb een Wear topic geopend.
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Tof om te horen.Ik heb zelf geen ervaring met LG toestellen maar ik heb vaker gehoord dat mensen tevreden met de G2 zijn. Jammer dat LG niet met de G3 doorgegaan is op de G2.
In de zin dat ze niet verder zijn gegaan op basis van de G2 voor de G3 maar persee dat zinloze scherm wilden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |