Zal hem toevoegen zodra het wat concreter isquote:Op vrijdag 4 juli 2014 10:58 schreef IkWilbert het volgende:
Asus komt ook een Android wear smartwatch
http://nl.hardware.info/n(...)kelijk-prijskaartjer
ook vet!quote:
Nee, met Wear niet meer. Hij werkt niet zelfstandig, maar via je telefoon. Als je een app op je telefoon installeert, dan pushed je telefoon de functies naar je watch. Ik vind het erg tof en er zijn legio mogelijkheden om eea te verbeteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:01 schreef Hoplahopla het volgende:
Het is en blijft een kleine smartphone aan een bandje...
Wel met een eigen cpu (Snapdragon 400 in de G Watch).quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:04 schreef Hoplahopla het volgende:
Dus het is een schermpje aan een bandje?
In het nederlands tegen hardware praten is toch net even wat minder ongemakkelijk als in het engels. Niet dat het dan ineens wel tof is, maar toch.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:31 schreef mime_negert het volgende:
Android Wear in combinatie met volledige Nederlandstalige ondersteuning van Google Now =
Dat in het Nederlands praten vind ik nog het minst belangrijk. Ik wil graag ondersteuning voor uitslagen van de Eredivisie en CL, Pathé barcodes, NLpost pakketinformatie, vliegtickets etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
In het nederlands tegen hardware praten is toch net even wat minder ongemakkelijk als in het engels. Niet dat het dan ineens wel tof is, maar toch.
Zoals? Een mailtje? Die display is toch veel te klein om iets nuttigs weer te geven? En voor de tijd koop ik wel een mooi horloge. Maar goed, is natuurlijk een leuk hebbedingetje.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 11:56 schreef Catch22- het volgende:
Dat maghet lijkt mij wel handig om voor een hoop zaken om deze op je pols te zien ipv je telefoon te moeten pakken
Ik denk dat dat wel meevalt. Maargoed; je hoeft het niet te gebruiken.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 12:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoals? Een mailtje? Die display is toch veel te klein om iets nuttigs weer te geven? En voor de tijd koop ik wel een mooi horloge. Maar goed, is natuurlijk een leuk hebbedingetje.
Ben benieuwd!quote:
Dat is ook mijn idee.quote:Op maandag 7 juli 2014 15:33 schreef mime_negert het volgende:
Denk dat ik voor de LG ga. Dan kijk ik straks wel of ik de Moto 360 haal en de LG weer verkoop.
Als die ''aanbieding'' net zo goed is als bij de Gear dan sla ik hem overquote:Op maandag 7 juli 2014 15:36 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat is ook mijn idee.
er komen vast ook meer van dit soort aanbiedingen; leuk als je abo afloopt https://www.vodafone.nl/lg/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |