Je hebt mijn toestemming.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik neem Janier Acevedo van Garmin. Mochten Cavaliers of andere Colombia neukers wanhopig zijn om een Colombiaan te adopteren wil ik hem eventueel wel afstaan.
Iedereen hier doet bekende renners, dus ik vind dat het mag.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Leopold Konig wel een leuke.. of is die alweer te bekend?
Ik heb geen zin in iemand die er geen reet van kan.
Als König niet mag moeten we Coquard ook afkeuren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind hem wel een kleine beetje te bekend ja, maar ik ga niet iemand anders zijn geluk in de weg staan.
Ik vind Reichenbach ook best bekend.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als König niet mag moeten we Coquard ook afkeuren.
Dan zijn die bij deze -geroyeerd- als adoptierenner, zoek maar lekker een andere renner.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als König niet mag moeten we Coquard ook afkeuren.
No shit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind Reichenbach ook best bekend.
Nee, dit kan ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die geeft de TS aan zichzelf, dat kan toch niet Johan?
Schandalig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die geeft de TS aan zichzelf, dat kan toch niet Johan?
Dan neem ik Contador als adoptierenner.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat het mag en dat König ook mag, kan mij het nou schelen ouwe reuzen.
Wie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan neem ik Contador als adoptierenner.
Inderdaad, zo bekend is hij nu ook weer niet. König is al iets meer een twijfelgevalletje na de Vuelta van vorig jaar, maar kan nog net imo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk kan Reichenbach wel als adoptierenner.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht even tot er meer obscure namen aan de startlijst worden toegevoegd.
Dat duurde langquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen hier doet bekende renners, dus ik vind dat het mag.
Na enig beraad wil ik Kristijan Ðurasek adopteren van Lampre (op voorwaarde dat Lampre hem selecteert).
Uitmuntende keus. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kent u niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
te laat, die heb ik al. sorry !quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef lytsewiete het volgende:
Ik wil graag Reto Hollenstein adopteren.
De retegoede Zwitser van I am cycling.
Dat was Azevedo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag overigens in de 2012 editie dat mensen in 5 woorden een omschrijving gaven van hun adoptierenner, misschien leuk voor deze veelal anonieme renners om in de OP te zetten.
Bij Acevedo mag komen te staan: Talentvollere broer van José.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
In dat geval is Durasek de Kroatische koning van het middengebergte.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag overigens in de 2012 editie dat mensen in 5 woorden een omschrijving gaven van hun adoptierenner, misschien leuk voor deze veelal anonieme renners om in de OP te zetten.
Bij Acevedo mag komen te staan: Talentvollere broer van José.
Helaas, je bent al de 3de die deze renner wil adopteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mag ik Reto Hollenstein? 1 van de weinige renners waar ik nog nooit van gehoord heb en bovendien ben ik stiekem een beetje fan van de ploeg IAM Cycling.
Jammer, dan neem ik er 1 van Netapp zodra deze ploeg bekend is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, je bent al de 3de die deze renner wil adopteren.
als ik 1 dezer dagen tijd heb zal ik een mooi verhaaltje over Reto in elkaar stampen. kan me nog herinneren dat ik vorig jaar ofzo een zogenaamde mail van mijn adoptiefrenner postte en dat mensen dat serieus namen. was leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Persoonlik vind ik dat je toch wel een half a4'tje bijelkaar moet sprokkelen op internet, of desnoods verzinnen, om dit onderwerp een beetje leuk te maken.
En ik wil graag adopteren: Marcel Wyss van IAM.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dit jaar graag een adoptierenner willen. Voor 't eerst. Dus m'n adoptie-ontmaagding dit.
Lezen jullie uberhaupt het topic voordat je een naam noemt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Falco het volgende:
Ik ga voor een nieuwe Kazakse held: Gruzdev
Twijfelde eigenlijk al. Ga denk toch gewoon voor Joséquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José Mendes is wel een leuke renner. Kun je beter meteen voor gaan.
Nee, lees alleen OPs, waaruit ik concludeerde Gruzdev te kunnen adopterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lezen jullie uberhaupt het topic voordat je een naam noemt?
Is een klimmertje. Zal vast wel een aantal keer in de aanval gaan. Enorm leuk. Die Chinees beukt toch alleen maar op kop van het peloton voor de uitzending begint.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Twijfelde eigenlijk al. Ga denk toch gewoon voor José
Is prima, nu ik Konig heb goedgekeurd zijn er weinig renners over die ik kan weigeren of vinden we Ashahiro bekender omdat hij al vaker de Tour heeft gereden.quote:
Ik wacht het rustig af. Anders ga ik voor Cheng Ji.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is prima, nu ik Konig heb goedgekeurd zijn er weinig renners over die ik kan weigeren of vinden we Ashahiro bekender omdat hij al vaker de Tour heeft gereden.
Ik had hem alquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, lees alleen OPs, waaruit ik concludeerde Gruzdev te kunnen adopteren
Die lijkt me zeker onbekend genoeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
mag ik Matthew Busche adopteren? of is die te bekend?
Lars Boom kun je vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:13 schreef Blik het volgende:
Mag ik Jean-Marc Bideau adopteren
En Peter Kennaugh als adoptierenner? Als die mag, dan wil ik graag Lars Boom
prima, anders ook geen probleem om een andere te kiezen. Ik zal wel onder een steen gelegen hebben want ik kijk best veel wielrennen maar nog nooit van Jungels gehoord.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, heb het inderdaad over Jungels.
Nouja, mij maakt het verder ook niet zo gek veel uit, als je alleen de Tour kijkt ken je 'm inderdaad nog niet, maar voor de andere wielervolgers is het al een vrij bekende naam.
We laten de TS maar beslissen.
Ik zie dat iemand anders me voor was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou graag Jean-Marc Bideau willen adopteren.
Tommeke, stom stuk koeriersvee, die heb ik al geclaimed. Alleen heeft de topicdictotator daar nog niet op gereageerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie dat iemand anders me voor was.
Dan ga ik voor: Florian Vachon
Die heeft 4-elements als geadopteerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Anders heb ik nog Armindo Fonseca als reserve wens, als die tenminste ee gaat.
Godnondeju! Jij verdwaalde vakantiefietser!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tommeke, stom stuk koeriersvee, die heb ik al geclaimed. Alleen heeft de topicdictotator daar nog niet op gereageerd.
En eerst al die van mij claimenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Godnondeju! Jij verdwaalde vakantiefietser!
Dan ga ik voor Mikael Cherel
Er bestaat zoiets als Ctrl-F.quote:
Nou ja, dat vind ik nog een twijfelgeval. Die heeft in de grote wedstrijden nog niet heel veel in beeld gereden. Vorig jaar wel in de Tour, maar dat was puur als knecht.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Maar even serieus, Peter Kennaugh kan toch niet meer als adoptierenner...
Die als eerste genoemd is in de OP bedoel je?quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:46 schreef Keano het volgende:
Ik ga na een aantal Belgische jaren voor Sebastien Reichenbach van IAM
Ja, we moeten toch ergens over zeuren, totdat de tour begint.quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Elk jaar datzelfde gezeik of renners wel of niet mogenGeweldig.
(overigens had je kunnen zien aankomen dat Syntix er eentje van Sky zou kiezen, en ik denk dat alle andere renners van Sky sowieso al no-go zijn)
Kak! Dacht dat ik hem niet zag staan..quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Die als eerste genoemd is in de OP bedoel je?
Lijkt me toch echt iets bekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ik zou graag Andrei Grivko willen adopteren, is die geschikt?
Ik zat net de lijsten door te lopen, maar volgens mij is 75% van de renners in de tour te bekend om door te gaan voor "onbekende renner"quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Lijkt me toch echt iets bekend.
Tja, zoveel echt onbekende renners doen ook niet mee en je wil ook niet een koekenbakker adopteren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zat net de lijsten door te lopen, maar volgens mij is 75% van de renners in de tour te bekend om door te gaan voor "onbekende renner"
Waarom niet? Elke dag iets positiefs verzinnen over iemand die nooit op TV komt, is juist de uitdaging!quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:02 schreef Felagund het volgende:
je wil ook niet een koekenbakker adopteren.
Die is zeker onbekend genoeg. Weet trouwens niet of hij meedoet, dat wordt later bekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:07 schreef GlennQuagmire het volgende:
Cesare Benedetti van Team NetApp dan? heeft pas aan 1 grote ronde meegedaan.
Wat mij betreft kan die wel, maar ik ga er niet overquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:25 schreef hhh38 het volgende:
Is Mathieu Ladagnous onbekend genoeg? Ik kijk niet alle koersen, maar hij heeft vijf keer aan een grote ronde meegedaan, beste resultaat in de tour is een 85e plaats in 2012.
Hmm, dacht ik al ja, maar toch even proberen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:39 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hmm, Frans kampioen, 2e GP Québec, 3e Parijs-Nice... Ik vind hem eigenlijk wat te bekend.
Als hij meedoet, zou ik graag Tiago Machado van Netapp adopteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:09 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Jammer, dan neem ik er 1 van Netapp zodra deze ploeg bekend is.
Enorm veel onbekende renners doen er natuurlijk niet meer mee aan de Tour.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, heb het inderdaad over Jungels.
Nouja, mij maakt het verder ook niet zo gek veel uit, als je alleen de Tour kijkt ken je 'm inderdaad nog niet, maar voor de andere wielervolgers is het al een vrij bekende naam.
We laten de TS maar beslissen.
quote:Dumoulin en Curvers ook in Tour de France
Tom Dumoulin en Roy Curvers zijn ook dit jaar van de partij in de Tour de France.
De renners uit Maastricht en Roggel maken deel uit van het team dat is gebouwd rond de Duitsers Marcel Kittel en John Degenkolb.
Chinees
Koen de Kort, Tom Veelers, Albert Timmer, de Belg Dries Devenyns en Ji Cheng, de eerste Chinees die aan de Tour deelneemt complementeren de ploeg van Giant-Shimano.
quote:BMC Racing Team Reveals Tour de France Roster
25.06.2014, Santa Rosa, California
The BMC Racing Team revealed Wednesday the eight riders who will support Tejay van Garderen at the Tour de France.
Darwin Atapuma and Peter Stetina are first-time participants in the three-week, 21-stage race that begins July 5 with three stages in Great Britain and covers 3,664 kilometers before concluding July 27 in Paris.
Oh ja, die gast moest lossen in de allereerste meters van de ploegentijdrit en kwam na keihard knokken een paar seconden buiten de tijd binnenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:14 schreef Madhouse11 het volgende:
Als cultheld Ted King meedoet, neem ik hem weer op sleeptouw. Na de heroïsche aftocht vorig jaar...
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:42 schreef Momo... het volgende:
Chavez blijkt inderdaad niet mee te doen , dus Serpa voor mij.
Die is als allereerste gekozen. Helaas.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:10 schreef oxylus11 het volgende:
Sébastien Reichenbach wordt hem voor mij.
Goeie keuze, maar die had ik al geclaimdquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:02 schreef borisz het volgende:
Ik ga voor de Aussie Zak Dempster ( NetApp)
Check. Ik had hem met ctrl + f net niet gevonden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Goeie keuze, maar die had ik al geclaimd
Ik sta nog niet in de OPquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:27 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik wil graag Adrien Petit van team Cofidis adopteren.
Die is al gekozen. Had ik zelf eerst ook niet in de gatenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:39 schreef komrad het volgende:
Ik ga voor Egor Silin nu Bob aan de tour-kant gezet is
Benedetti doet inderdaad niet mee. Zal wel een foutje van Aguero zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 13:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
In de OP staat mijn renner bevestigd, maar ik zie hem niet tussen de startlijst van NetApp?
Idd, hij had het al via dm gemeld, zal een andere renner uitkiezen wanneer er een bekend is. Er zijn er al zoveel gekozen dat het nog lastig gaat wordenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:56 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Benedetti doet inderdaad niet mee. Zal wel een foutje van Aguero zijn.
Naja, de helft van de ploegen is nog niet bekend hè, dus er zit vast nog wat bij. En bij teams als Bretagne, NetApp en IAM Cycling zal ook nog niet alles gekozen zijn lijkt me.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Idd, hij had het al via dm gemeld, zal een andere renner uitkiezen wanneer er een bekend is. Er zijn er al zoveel gekozen dat het nog lastig gaat worden
Gaat mijn Perrig weer mee? Mijn renner van tweee jaar geleden! Een talentje dat zelfs met een lullige baret op en een biggetje in de armen er stoer uitziet. Dacht dat hij na de Giro niet mee zou gaan.quote:Op zondag 29 juni 2014 21:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Hmm... Bagot gepasseerd door Cofidis. Kan ik dan Perrig Quéméneur van Europcar adopteren?
Damn, die wilde ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:15 schreef Cavaliers het volgende:
Ik ga voor de beste naam in het peloton: Jhon Darwin Atapuma
Haha, is goed! In 2011 ging die meteen in de eerste etappe in de aanval samen met Westra. Sindsdien ben ik zijn naam niet meer vergeten. Hopelijk herhaalt die dat kunstje deze TdF weer.quote:Op maandag 30 juni 2014 10:21 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Gaat mijn Perrig weer mee? Mijn renner van tweee jaar geleden! Een talentje dat zelfs met een lullige baret op en een biggetje in de armen er stoer uitziet. Dacht dat hij na de Giro niet mee zou gaan.
Mag ik je z'n fan Feestboek pagina doorgeven...hij heeft een fanatieke suporters schare.
https://www.facebook.com/groups/34545099596/?fref=ts
Ik was hem na de Tour een beetje uit het oog verloren maar toen zag ik hem weer in de Giro meerijden. Daar eindigde hij op de tachtigste plek en weet dus zeker dat hij gaat knallen deze Tour. Ik zal goed voor Perrig zorgen en ik weet zeker dat hij in goede handen is bij mij en Parijs haalt.quote:Op maandag 30 juni 2014 17:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hij heeft na die tour een tijdje weinig mooie uitslagen gereden, ik begon al vang te worden voor zijn carriere...als ik niet al iemand van Bretagne had geadopteerd had ik je bevochten voor Perrig! Zorg goed voor hem, ik ben sentimenteel over m'n pleegkinderen
Die kent inmiddels iedereen toch ?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Leopold Konig wel een leuke.. of is die alweer te bekend?
Ik heb geen zin in iemand die er geen reet van kan.
Uiteindelijk kies ik voor Anthony Delaplace van Bretagnequote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:01 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Naja, de helft van de ploegen is nog niet bekend hè, dus er zit vast nog wat bij. En bij teams als Bretagne, NetApp en IAM Cycling zal ook nog niet alles gekozen zijn lijkt me.
Banzai!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 11:03 schreef Lavenderr het volgende:
Mijn adoptierenner doet mee! Yukiya Arashiro
Die is zeker onbekend genoeg.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:10 schreef UIO_AMS het volgende:
Nu had ik persoonlijk nog nooit gehoord van de Portugees Nelson Filipe Santos Simões Oliveira, maar kennelijk is hij afgelopen weekend nationaal kampioen op de weg en nationaal kampioen tijdrijden met 38 seconden voorsrpong op Rui Costa geworden. Hij was trouwens ook de nationale tijdrit-kampioen in 2011. Verder heeft hij kennelijk drie grote rondes gereden (tweemaal giro, eenmaal vuelta, dus dit wordt zijn tourdebuut), waarbij zijn beste resultaat in een etappe een tiende plaats is geweest (proloog Giro van 2012).
Is hij dan wel onbekend genoeg om door mij geadopteerd te worden?
Zo ja, graag!
Zo mooi inderdaad. Rijdend met nummer 116 voor Lampre-Merida in zijn kampioenstrui moet hij ook wel herkenbaar zijn.quote:
Nee, die mag wel denk ik. Tour-debutant.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Haha o dat is niet handig.
Dan schakel ik over naar mijn plan B: Matteo Montaguti.
Of is die te bekend? Heeft bergklassement in Zwitserland gewonnen in 2012, en al vele grote rondes gereden.
quote:‘Yes! Mijn eerste Ronde van Frankrijk’, tweette de 25-jarige Keukeleire. ‘Er liggen enkele speciale weken in het verschiet! Ik kijk uit naar de grootste wedstrijd van het jaar.’
Nelson Oliveira is met Chris Horner overgekomen van Radioshack. Dus hij zal met wat Engels spreken. En als tolk kunnen functioneren voor Rui Costa. Als tijdrijder kan hij natuurlijjk sleuren voor de sprint van Modolo. Multifunctioneel deze 25-jarige Portugees. Ik denk dat zijn voornaamste rol slapie van Rui is.quote:Op donderdag 3 juli 2014 20:03 schreef Sjoerd102 het volgende:
Mijn adoptierenner is uiteraard weer 'wegkapitein' bij Giant.
Wat is de rol van jullie adoptierenners (voornamelijk knechten natuurlijk) maar wellicht zijn er ook wegkapiteins bij.
@Nelsoliveira89quote:Op vrijdag 4 juli 2014 07:56 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nelson Oliveira is met Chris Horner overgekomen van Radioshack. Dus hij zal met wat Engels spreken. En als tolk kunnen functioneren voor Rui Costa. Als tijdrijder kan hij natuurlijjk sleuren voor de sprint van Modolo. Multifunctioneel deze 25-jarige Portugees. Ik denk dat zijn voornaamste rol slapie van Rui is.
Geen idee of hij een twitter-account heeft. Ik heb dat in ieder geval niet. Z'n FB-pagina laat wel veel te wensen over..
Arashirogodquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
Mag ik Yukiya Arashiro van Team Europcar en als die te bekend is Cheng Ji van Giant Shimano?
twitter:LoicDrouard twitterde op donderdag 03-07-2014 om 21:52:43#TDF sortie de présentation @JMarcBideau accueilli par le vice Président de la région Daniel Gilles et Mickael Dodds http://t.co/TJ1VZvn58W reageer retweet
Opgenomen in de OP.quote:Op donderdag 3 juli 2014 16:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan schakel ik over naar mijn plan B: Matteo Montaguti.
Idem!quote:Op donderdag 3 juli 2014 19:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik zou graag Jens Keukeleire adopteren. Deze sympathieke jonge Vlaming heeft er zin in!
Hulde SOK, hier heb ik oprecht heel hard om moeten lachen.quote:Op vrijdag 4 juli 2014 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
En tot slot weet iedereen dat je pas echt meedoet als je Greg Van Avermaet eens hebt geklopt in een sprint, het is een ritueel dat iedere renner moet ondergaan om zichzelf een volwaardige prof te noemen.
Wat is dat voor een geheimtaal op Twitter van mijn adoptierenner op 24 april? Een voorverkenning voor een aanval tijdens de etappe die de hel van het noorden imiteert? Wie weet? Ik in ieder geval niet, want dat hele twittergebeuren is voor mij redelijk onnavolgbaar. Positief is wel dat Nelson Engels als schrijftaal goed beheerst. Overigens kun je je dan wel afvragen waarom hij niet de hel van het noorden gefietst heeft. Gezien de drie DNF's in de Ardenner klassiekers hoort hij daar ook niet thuis.quote:The Forest of Arenberg fb.me/1pHVVFzSK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Succes Reto! laat ze een poepie ruiken!And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Hayman tourdebutantquote:Op zaterdag 5 juli 2014 10:58 schreef heywoodu het volgende:
heeft Hayman gemaakt tijdens Parijs-Roubaix, namelijk dertien keer. Met een achtste plek haalde hij twee jaar geleden zijn beste resultaat in de Hel van het Noorden. Aan zijn overige starts is zijn voorkeur voor klassiekers ook goed te zien: Hij is 11 keer van start gegaan in Gent-Wevelgem, Dwars
Rugnummer met rondeboekjetwitter:LadagnousMatth twitterde op woensdag 02-07-2014 om 11:32:48Départ pour mon 4ème Tour de France. Dur dur de quitter mes enfants et ma petite femme. reageer retweet
Dag 1 was moeilijk, maar hij is onder de indruk van het aantal mensen langs de kanttwitter:LadagnousMatth twitterde op zaterdag 05-07-2014 om 09:55:55Le TOUR c'est parti.... http://t.co/oLlhK8V3eg reageer retweet
Hij heeft zelfs een eigen aanmoedigings-hashtag gekregen (#AllezLada) waar helaas nog maar weinig mee wordt gedaan.twitter:LadagnousMatth twitterde op zondag 06-07-2014 om 00:09:25Journée assez difficile sur cette 1ère étape du @letour , mais quel accueil!!!! Énormément de monde sur tout le parcours.La magie du TOUR!!! reageer retweet
twitter:lampre_merida twitterde op zondag 06-07-2014 om 18:25:24We are really sorry for the stop of Modolo at TDF reageer retweet
Ik vind het wel een enorme verrassing dat hij zó goed is eerder gezegd. Had hem lager ingeschat dan iemand als Démare. Als Arashiro en Danny van Poppel mogen, dan mag Coquard ook gewoon, ik zou me daar niet te schuldig om voelen. Wees liever blij dat je adoptierenner zo goed isquote:Op maandag 7 juli 2014 16:21 schreef franklop het volgende:
Voor de derde dag op rij wint Coquard de tussensprint van het peloton
Weet je het zeker? Nelson eindigde als 56e in de zelfde tijd als de winnaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:59 schreef Chiappucci het volgende:
Huzarski houdt zich rustig in de eerste dagen van de Tour. Hij weet natuurlijk ook dat er nog genoeg lastige dagen aankomen. Voorlopig een mooie 64e plaats op 3:47.
64e in het klassement hè.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Nelson eindigde als 56e in de zelfde tijd als de winnaar.
Mijn ninja-edit-skills zijn niet meer je van het.quote:
97e op 38 seconden. Hij kwam in beeld omdat hij net voor John Degenkolb, die het publiek aan het opzwepen was, over de finish kwam.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb geen idee hoe mijn adoptierenner Yuhiya Arashiro het doet.
Weet iemand het? Knut?
Ah, dankjewelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
97e op 38 seconden. Hij kwam in beeld omdat hij net voor John Degenkolb, die het publiek aan het opzwepen was, over de finish kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |