Die lijkt me zeker onbekend genoeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:29 schreef kamikazebanaan het volgende:
mag ik Matthew Busche adopteren? of is die te bekend?
Lars Boom kun je vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:13 schreef Blik het volgende:
Mag ik Jean-Marc Bideau adopteren
En Peter Kennaugh als adoptierenner? Als die mag, dan wil ik graag Lars Boom
prima, anders ook geen probleem om een andere te kiezen. Ik zal wel onder een steen gelegen hebben want ik kijk best veel wielrennen maar nog nooit van Jungels gehoord.quote:Op woensdag 25 juni 2014 01:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ja, heb het inderdaad over Jungels.
Nouja, mij maakt het verder ook niet zo gek veel uit, als je alleen de Tour kijkt ken je 'm inderdaad nog niet, maar voor de andere wielervolgers is het al een vrij bekende naam.
We laten de TS maar beslissen.
Ik zie dat iemand anders me voor was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 23:47 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou graag Jean-Marc Bideau willen adopteren.
Tommeke, stom stuk koeriersvee, die heb ik al geclaimed. Alleen heeft de topicdictotator daar nog niet op gereageerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 07:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie dat iemand anders me voor was.
Dan ga ik voor: Florian Vachon
Die heeft 4-elements als geadopteerd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:29 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Anders heb ik nog Armindo Fonseca als reserve wens, als die tenminste ee gaat.
Godnondeju! Jij verdwaalde vakantiefietser!quote:Op woensdag 25 juni 2014 09:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tommeke, stom stuk koeriersvee, die heb ik al geclaimed. Alleen heeft de topicdictotator daar nog niet op gereageerd.
En eerst al die van mij claimenquote:Op woensdag 25 juni 2014 09:41 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Godnondeju! Jij verdwaalde vakantiefietser!
Dan ga ik voor Mikael Cherel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |