Helaas, je bent al de 3de die deze renner wil adopteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
Mag ik Reto Hollenstein? 1 van de weinige renners waar ik nog nooit van gehoord heb en bovendien ben ik stiekem een beetje fan van de ploeg IAM Cycling.
Jammer, dan neem ik er 1 van Netapp zodra deze ploeg bekend is.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helaas, je bent al de 3de die deze renner wil adopteren.
als ik 1 dezer dagen tijd heb zal ik een mooi verhaaltje over Reto in elkaar stampen. kan me nog herinneren dat ik vorig jaar ofzo een zogenaamde mail van mijn adoptiefrenner postte en dat mensen dat serieus namen. was leukquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Persoonlik vind ik dat je toch wel een half a4'tje bijelkaar moet sprokkelen op internet, of desnoods verzinnen, om dit onderwerp een beetje leuk te maken.
En ik wil graag adopteren: Marcel Wyss van IAM.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:50 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dit jaar graag een adoptierenner willen. Voor 't eerst. Dus m'n adoptie-ontmaagding dit.
Lezen jullie uberhaupt het topic voordat je een naam noemt?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:59 schreef Falco het volgende:
Ik ga voor een nieuwe Kazakse held: Gruzdev
Twijfelde eigenlijk al. Ga denk toch gewoon voor Joséquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
José Mendes is wel een leuke renner. Kun je beter meteen voor gaan.
Nee, lees alleen OPs, waaruit ik concludeerde Gruzdev te kunnen adopterenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lezen jullie uberhaupt het topic voordat je een naam noemt?
Is een klimmertje. Zal vast wel een aantal keer in de aanval gaan. Enorm leuk. Die Chinees beukt toch alleen maar op kop van het peloton voor de uitzending begint.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos85 het volgende:
[..]
Twijfelde eigenlijk al. Ga denk toch gewoon voor José
Is prima, nu ik Konig heb goedgekeurd zijn er weinig renners over die ik kan weigeren of vinden we Ashahiro bekender omdat hij al vaker de Tour heeft gereden.quote:
Ik wacht het rustig af. Anders ga ik voor Cheng Ji.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is prima, nu ik Konig heb goedgekeurd zijn er weinig renners over die ik kan weigeren of vinden we Ashahiro bekender omdat hij al vaker de Tour heeft gereden.
Ik had hem alquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee, lees alleen OPs, waaruit ik concludeerde Gruzdev te kunnen adopteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |