Schandalig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die geeft de TS aan zichzelf, dat kan toch niet Johan?
Dan neem ik Contador als adoptierenner.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik vind dat het mag en dat König ook mag, kan mij het nou schelen ouwe reuzen.
Wie?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dan neem ik Contador als adoptierenner.
Inderdaad, zo bekend is hij nu ook weer niet. König is al iets meer een twijfelgevalletje na de Vuelta van vorig jaar, maar kan nog net imo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:27 schreef Mani89 het volgende:
Natuurlijk kan Reichenbach wel als adoptierenner.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht even tot er meer obscure namen aan de startlijst worden toegevoegd.
Dat duurde langquote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen hier doet bekende renners, dus ik vind dat het mag.
Na enig beraad wil ik Kristijan Đurasek adopteren van Lampre (op voorwaarde dat Lampre hem selecteert).
Uitmuntende keus. Ik ben voor.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die kent u niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
te laat, die heb ik al. sorry !quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:33 schreef lytsewiete het volgende:
Ik wil graag Reto Hollenstein adopteren.
De retegoede Zwitser van I am cycling.
Dat was Azevedo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag overigens in de 2012 editie dat mensen in 5 woorden een omschrijving gaven van hun adoptierenner, misschien leuk voor deze veelal anonieme renners om in de OP te zetten.
Bij Acevedo mag komen te staan: Talentvollere broer van José.
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
In dat geval is Durasek de Kroatische koning van het middengebergte.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 14:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik zag overigens in de 2012 editie dat mensen in 5 woorden een omschrijving gaven van hun adoptierenner, misschien leuk voor deze veelal anonieme renners om in de OP te zetten.
Bij Acevedo mag komen te staan: Talentvollere broer van José.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |