Ik vind het wel een enorme verrassing dat hij zó goed is eerder gezegd. Had hem lager ingeschat dan iemand als Démare. Als Arashiro en Danny van Poppel mogen, dan mag Coquard ook gewoon, ik zou me daar niet te schuldig om voelen. Wees liever blij dat je adoptierenner zo goed isquote:Op maandag 7 juli 2014 16:21 schreef franklop het volgende:
Voor de derde dag op rij wint Coquard de tussensprint van het peloton
Weet je het zeker? Nelson eindigde als 56e in de zelfde tijd als de winnaar.quote:Op maandag 7 juli 2014 17:59 schreef Chiappucci het volgende:
Huzarski houdt zich rustig in de eerste dagen van de Tour. Hij weet natuurlijk ook dat er nog genoeg lastige dagen aankomen. Voorlopig een mooie 64e plaats op 3:47.
64e in het klassement hè.quote:Op maandag 7 juli 2014 18:06 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Nelson eindigde als 56e in de zelfde tijd als de winnaar.
Mijn ninja-edit-skills zijn niet meer je van het.quote:
97e op 38 seconden. Hij kwam in beeld omdat hij net voor John Degenkolb, die het publiek aan het opzwepen was, over de finish kwam.quote:Op maandag 7 juli 2014 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb geen idee hoe mijn adoptierenner Yuhiya Arashiro het doet.
Weet iemand het? Knut?
Ah, dankjewelquote:Op dinsdag 8 juli 2014 01:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
97e op 38 seconden. Hij kwam in beeld omdat hij net voor John Degenkolb, die het publiek aan het opzwepen was, over de finish kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |