Leuk voor Danny! Hoop wel dat z'n Engels ietwat verbeterd is ondertussenquote:Op woensdag 25 juni 2014 00:05 schreef Marcoss het volgende:
Cancellara, Irizar, Zubeldia, Busche, Rast en Danny van Poppel de renners die Trek inmiddels heeft aangekondigd, neem aan dat de Schlecks er ook nog wel bij komen en dan nog 1..
The Jensie it is! Die mag dus op z'n 42e weer opdraven in de Tour.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:06 schreef kamikazebanaan het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chleck-in-Tour.dhtml
acht namen van Trek Factory racing :
Fränk Schleck
Andy Schleck
Fabian Cancellara
Grégory Rast
Haimar Zubeldia
Markel Irizar
Matthew Busche
Danny van Poppel
Laatste plaats gaat waarschijnlijk naar Jens Voigt of Bob Jungels
Dat valt inderdaad reuze mee. Gaan de Belgen niet halen vrees ik, de 2 Belgische ploegen nemen amper Belgische renners mee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef Jason22 het volgende:
Tot nu toe zijn er 10 Nederlanders zeker van deelname( Terpstra, Westra, van Poppel en 7x Belkin). Daar zullen nog wel 4/5 erbij komen van Giant en waarschijnlijk nog Slagter. We zullen dus op 15/16 renners uitkomen, niet slecht als je bedenkt dat we nu Nederlandse ploeg minder hebben en toen 17 renners aan de start stonden.
3 van Lotto en 1 van OPQS zie ik in de OPquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad reuze mee. Gaan de Belgen niet halen vrees ik, de 2 Belgische ploegen nemen amper Belgische renners mee.
Niet alleen hebben we veel renners, er zit ook nog nauwelijks pelotonvulling tussen. Vroeger had je nog wel types als Martijn Maaskant ertussen zitten, nu zijn het gewoon bijna alleen maar klasbakken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:53 schreef Jason22 het volgende:
Tot nu toe zijn er 10 Nederlanders zeker van deelname( Terpstra, Westra, van Poppel en 7x Belkin). Daar zullen nog wel 4/5 erbij komen van Giant en waarschijnlijk nog Slagter. We zullen dus op 15/16 renners uitkomen, niet slecht als je bedenkt dat we nu Nederlandse ploeg minder hebben en toen 17 renners aan de start stonden.
Cheng wie?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Cheng Ji. Daar word ik zo ontzettend moe van.
De enige renner in het peloton met meer DNF's dan Mandy.quote:
Gaan die 2 dan niet de vuelta doen ofzo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:00 schreef Chiappucci het volgende:
Cheng Ji meenemen is inderdaad een beetje treurig. Wat moet een Barguil of Geschke daarvan denken...
Mee eens trouwens. Ik hoopte vooral heel erg op Barguil, die wilde ik als dark horse gaan spelen bij een of meer Tourpoules.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:00 schreef Chiappucci het volgende:
Cheng Ji meenemen is inderdaad een beetje treurig. Wat moet een Barguil of Geschke daarvan denken...
Ja, waarschijnlijk wel. Maar ik zou toch graag de beste renners in de Tour willen zien.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Gaan die 2 dan niet de vuelta doen ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |