abonnement Unibet Coolblue
pi_141324000

quote:
0s.gif

[quote]0s.gif Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!

Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego ;)
Download de app:
Official website
iTunes
Google Play

Screenshots en foto's blijven achterwege. Dit is puur voor het bespreken van de app en eventuele dates die er uit voortkomen, niet voor gedetailleerde analyses van specifieke gesprekken middels screenshots

TIP:

Het leuke van tinder is dat het werkt met een leuk algoritme. De app bestudeert hoe je app gebruikt. (Mensen die alles Liken zijn volgens de app geen serieuze users en worden lager op de stapel weergegeven. Of aan een stapel toegevoegd met mensen die hetzelfde doen.

Geldt dus ook voor als je alles wegveegt als Nope. Dan kom je in een stapel met mensen die dat ook doen.

Als je serieus de fotos bekijkt, en ook de moeite neemt om te kijken welke interesses jullie delen. En daarop je keuze maakt. Dan wordt je door de app als serieuzer beschouwd en krijg je meer kans op leuke normale mensen.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:29:43 #2
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324008
Fipo

Geen 2e date, er was toch te weinig 'klik'. Oftewel weer tinderen dus
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324026
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:29 schreef Grielen het volgende:
Fipo

Geen 2e date, er was toch te weinig 'klik'. Oftewel weer tinderen dus
Gewoon altijd doortinderen totdat je echt een scharrel hebt.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:31:00 #4
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141324038
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:21 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt maar als ik zijn post lees dan haal ik daar een beetje uit dat hij weken lang aan het chatten is. 1 dag is weer het andere extreme. Weken lang chatten kost meer tijd dan 1 uur iets afspreken voor een drankje.

Nee man :') Na een dag of 2 weet ik meestal voor 70% zeker of het iets zou kunnen worden. De dagen daarna komt er nog wat bij als ze de moeite waard is. De rest kom je pas achter tijdens het daten.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:31:43 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141324058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:27 schreef Aisomont het volgende:
Ja? Jij als ervaren vrouw, waar ligt de grens?
Ligt er geheel aan hoe geintresseerd ik ben. En of ie uberhaupt reageert op wat ik zeg.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:32:05 #6
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324069
Heeft er iemand ervaring met tinder op vakantie? Over een weekje ga ik naar zo'n zuipoord (voor het eerst). Ik heb eigenlijk weinig zin om me door 300 worsten heen te vechten voordat ik eindelijk eens een meisje tegenkom in de kroeg aldaar
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324090
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:25 schreef yats het volgende:

[..]

Jij treft als ik het zo hoor vrij vreemde types. Volgens mij zijn het meestal de mannen die om een telefoonnummer moeten vragen.

[..]

Niets mis met een beetje mysterie, maar ik heb er gewoon de tijd en zin niet (meer) voor om uren bezig te zijn om daar een beetje doorheen te prikken. Je hebt interesse in een date of niet, en niet een ja maar. En dan mogen ze van mij op een date zelf best mysterieus zijn, daar heb ik dan niet zoveel moeite mee.
Haha tsja, ik heb vaak geen geduld om lang via tinder te praten.

Ja dat is ook weer zo. Dat gedrag is vaak omdat ze willen zien dat manen effort er in stoppen alsof ze de enige chick is met wie hij praat
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:33:47 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141324125
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Grielen het volgende:
Heeft er iemand ervaring met tinder op vakantie? Over een weekje ga ik naar zo'n zuipoord (voor het eerst). Ik heb eigenlijk weinig zin om me door 300 worsten heen te vechten voordat ik eindelijk eens een meisje tegenkom in de kroeg aldaar
In Finland getinderd een tijdje geleden. Lag met mijn dronken hoofd in bed en was al verbaasd dat er opeens zoveel lekkere wijven op tinder zaten :P
pi_141324149
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Grielen het volgende:
Heeft er iemand ervaring met tinder op vakantie? Over een weekje ga ik naar zo'n zuipoord (voor het eerst). Ik heb eigenlijk weinig zin om me door 300 worsten heen te vechten voordat ik eindelijk eens een meisje tegenkom in de kroeg aldaar
Gebruik fake gps en maak nu alvast matches. Geen idee hoe die sletjes in zuipoorden zijn.
Hoogachtend
pi_141324178
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:34 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Gebruik fake gps en maak nu alvast matches. Geen idee hoe die sletjes in zuipoorden zijn.
Moest hard op lachen
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:35:53 #11
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324191
Fake gps verneukt wel de hele app heb ik het idee. Ik krijg nog steeds Engelse, Amerikaanse en Scandinavische chicks hun profielen, maar telkens geen match

En ik bedoelde meer tinderen om de chicks die er tegelijkertijd met mij zijn te matchen
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324195
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Haha tsja, ik heb vaak geen geduld om lang via tinder te praten.

Ja dat is ook weer zo. Dat gedrag is vaak omdat ze willen zien dat manen effort er in stoppen alsof ze de enige chick is met wie hij praat
Wat ik van jou weet te waarderen is, dat je niet verwacht dat mannen al het initiatief nemen. _O_

Voor de rest niet zoveel positiefs over je te zeggen.
Hoogachtend
pi_141324209
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Grielen het volgende:
Heeft er iemand ervaring met tinder op vakantie? Over een weekje ga ik naar zo'n zuipoord (voor het eerst). Ik heb eigenlijk weinig zin om me door 300 worsten heen te vechten voordat ik eindelijk eens een meisje tegenkom in de kroeg aldaar
Ik gebruikte het als ik voor werk ergens anders in het land zat en was vrij successvol. Je moet wel je intenties goed verwoorden want men gaat er wel direct vanuit dat je enkel wilt neuken, wat op zich niet per se slecht is voor je score... Nadeel was wel dat ik de dagen nadat ik terug kwam nog matches kreeg van mensen die 100en km's van me vandaan waren, was wat minder.
pi_141324234
Serieus? Op vakantie blijft je mobiel toch gewoon voornamelijk in je tas?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141324238
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt er geheel aan hoe geintresseerd ik ben. En of ie uberhaupt reageert op wat ik zeg.
Wat een vrouwenantwoord ;(
pi_141324245
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wat ik van jou weet te waarderen is, dat je niet verwacht dat mannen al het initiatief nemen. _O_

Voor de rest niet zoveel positiefs over je te zeggen.
ik heb helemaal niks positiefs over jou te zeggen
?

behalve dat ik een voorgevoel heb dat je allicht een hottie bent
pi_141324246
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:35 schreef Grielen het volgende:
Fake gps verneukt wel de hele app heb ik het idee. Ik krijg nog steeds Engelse, Amerikaanse en Scandinavische chicks hun profielen, maar telkens geen match

En ik bedoelde meer tinderen om de chicks die er tegelijkertijd met mij zijn te matchen
Raar, geen ervaring mee. Ik praat nog steeds met een Argentijnse. Ze is knap, en echt goede persoonlijkheid. Nog nooit via tinder zo'n klik gehad. (En in het echt geloof ik ook niet, maar dat is wat lastig te zeggen) ;(
Hoogachtend
pi_141324269
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:37 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik heb helemaal niks positiefs over jou te zeggen
?

behalve dat ik een voorgevoel heb dat je allicht een hottie bent
Pff ik een compliment maken. :')
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:38:43 #19
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324277
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:37 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Raar, geen ervaring mee. Ik praat nog steeds met een Argentijnse. Ze is knap, en echt goede persoonlijkheid. Nog nooit via tinder zo'n klik gehad. (En in het echt geloof ik ook niet, maar dat is wat lastig te zeggen) ;(
Dat heb ik met een Canadese. Verschil is wel dat ik volgend jaar daar in de buurt ben :P
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324284
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:38 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Pff ik een compliment maken. :')
he ik toch ook ;(
pi_141324295
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Wat ik van jou weet te waarderen is, dat je niet verwacht dat mannen al het initiatief nemen. _O_

Voor de rest niet zoveel positiefs over je te zeggen.
Haha, wilde net zeggen dat Dromenvangertje lijkt op een sterke slimme meid. Aan het begin was het even moeilijk te peilen voor mij persoonlijk maar denk dat ze het erg goed doet (en terecht). Dit soort vrouwen zouden er meer moeten zijn en niet van die trieste 'slachoffer van zichzelf' meisjes waarvan je WEET dat ze vol spanning je volgende appje afwachten.
pi_141324307
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

he ik toch ook ;(
Nee, want jij zegt niet iets 100% zeker.
Hoogachtend
pi_141324330
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:39 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Haha, wilde net zeggen dat Dromenvangertje lijkt op een sterke slimme meid. Aan het begin was het even moeilijk te peilen voor mij persoonlijk maar denk dat ze het erg goed doet (en terecht). Dit soort vrouwen zouden er meer moeten zijn en niet van die trieste 'slachoffer van zichzelf' meisjes waarvan je WEET dat ze vol spanning je volgende appje afwachten.
Haha :9 thanks
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Nee, want jij zegt niet iets 100% zeker.
Je kan een foto sturen en dan kan ik het 100% maken?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:40:52 #24
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141324338
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:32 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Haha tsja, ik heb vaak geen geduld om lang via tinder te praten.

Ja dat is ook weer zo. Dat gedrag is vaak omdat ze willen zien dat manen effort er in stoppen alsof ze de enige chick is met wie hij praat
Geef je dat eerste ook aan bij matches? Ik denk dat ik het waarschijnlijk niet door zou hebben dat een match het liefst zo snel mogelijk wil dat ik haar nummer vraag omdat de meeste matches juist eerst een dag of twee willen kletsen voordat ze hun nummer willen geven.

En voor betreft dat tweede, ik ben daar heel eerlijk in. Ik praat meestal met meerdere vrouwen tegelijk (en nee, ik ben geen player). Maar daten doe ik toch echt maar met 1 vrouw tegelijk. Ik wil er ook best moeite in steken, maar dan verwacht ik dat andersom ook. En dat 'vergeten' veel vrouwen geregeld.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141324340
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:38 schreef Grielen het volgende:

[..]

Dat heb ik met een Canadese. Verschil is wel dat ik volgend jaar daar in de buurt ben :P
Balen h่? Zij komt geloof ik wel binnenkort naar Europa. _O_
Hoogachtend
pi_141324390
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Haha :9 thanks

[..]

Je kan een foto sturen en dan kan ik het 100% maken?
Ik heb niet het idee dat er discreet met foto's wordt omgegaan op FOK!, dus nee.
Hoogachtend
pi_141324394
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef yats het volgende:

[..]

Geef je dat eerste ook aan bij matches? Ik denk dat ik het waarschijnlijk niet door zou hebben dat een match het liefst zo snel mogelijk wil dat ik haar nummer vraag omdat de meeste matches juist eerst een dag of twee willen kletsen voordat ze hun nummer willen geven.

En voor betreft dat tweede, ik ben daar heel eerlijk in. Ik praat meestal met meerdere vrouwen tegelijk (en nee, ik ben geen player). Maar daten doe ik toch echt maar met 1 vrouw tegelijk. Ik wil er ook best moeite in steken, maar dan verwacht ik dat andersom ook. En dat 'vergeten' veel vrouwen geregeld.
Denk dat ze aan de hand van mij tagline wel doorhebben dat ik gene bullshit tolereer en aardig direct ben.

Precies! :) Zo doe ik dat ook. Al 'date' ik momenteel niet. Tis meer casual afspreken en zien wat er van komt. Ik houd niet zo van de druk van een restaurant of iets.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:43:18 #28
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324414
Waar ik ook zo van baal, dan krijg je een profiel en dan smelt ik ter plekke weg. Staat er in de beschrijving "road trip in Europe" of "Flight attendant" of een hele rits steden... nu ook weer zo'n bloedmooie Venezolaanse...
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324417
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat er discreet met foto's wordt omgegaan op FOK!, dus nee.
Je moest eens weten wat ik in m'n bezit heb :9 Maargoed, vertrouwen kan ik je vast niet aanpraten.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:43:34 #30
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141324422
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:37 schreef Aisomont het volgende:

Wat een vrouwenantwoord ;(
*kijkt naar beneden*
Yup vrouw :Y
pi_141324431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef yats het volgende:

[..]

Geef je dat eerste ook aan bij matches? Ik denk dat ik het waarschijnlijk niet door zou hebben dat een match het liefst zo snel mogelijk wil dat ik haar nummer vraag omdat de meeste matches juist eerst een dag of twee willen kletsen voordat ze hun nummer willen geven.

En voor betreft dat tweede, ik ben daar heel eerlijk in. Ik praat meestal met meerdere vrouwen tegelijk (en nee, ik ben geen player). Maar daten doe ik toch echt maar met 1 vrouw tegelijk. Ik wil er ook best moeite in steken, maar dan verwacht ik dat andersom ook. En dat 'vergeten' veel vrouwen geregeld.
Serieus man, niet je zinnen op ้้n vrouw leggen. Dat hebben ze door, en dat werkt negatief voor je.
Hoogachtend
pi_141324442
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef Grielen het volgende:
Waar ik ook zo van baal, dan krijg je een profiel en dan smelt ik ter plekke weg. Staat er in de beschrijving "road trip in Europe" of "Flight attendant" of een hele rits steden... nu ook weer zo'n bloedmooie Venezolaanse...
JA
mensen maken hier grappen over maar het is een serieus probleem
pi_141324455
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Je moest eens weten wat ik in m'n bezit heb :9 Maargoed, vertrouwen kan ik je vast niet aanpraten.
Dickpics van Yats?
Hoogachtend
pi_141324456
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

*kijkt naar beneden*
Yup vrouw :Y
Mooi, is dat vooroordeel ook weer bevestigd.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:44:31 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141324457
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:37 schreef Aisomont het volgende:

Wat een vrouwenantwoord ;(
Maare, als jou iemand niet zo interesseert heb je zelf ook minder de neiging om te reageren en boeit het minder dat de ander langzaam reageert. Is het iemand die je heel leuk vindt, dan kijk je zelf ook vaker op je mobiel, wachtend op een antwoord :+
pi_141324475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef yats het volgende:

[..]

Geef je dat eerste ook aan bij matches? Ik denk dat ik het waarschijnlijk niet door zou hebben dat een match het liefst zo snel mogelijk wil dat ik haar nummer vraag omdat de meeste matches juist eerst een dag of twee willen kletsen voordat ze hun nummer willen geven.

En voor betreft dat tweede, ik ben daar heel eerlijk in. Ik praat meestal met meerdere vrouwen tegelijk (en nee, ik ben geen player). Maar daten doe ik toch echt maar met 1 vrouw tegelijk. Ik wil er ook best moeite in steken, maar dan verwacht ik dat andersom ook. En dat 'vergeten' veel vrouwen geregeld.
Hoezo vergeten?
Dat jij graag met 1 iemand tegelijk date wil niet zeggen dat de vrouw dat ook liever doet

Ik doe dat juist liever niet. En dan heb je verder geen dibs op mij omdat jij dat wel liever hebt of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141324486
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maare, als jou iemand niet zo interesseert heb je zelf ook minder de neiging om te reageren en boeit het minder dat de ander langzaam reageert. Is het iemand die je heel leuk vindt, dan kijk je zelf ook vaker op je mobiel, wachtend op een antwoord :+
Ze is dus duidelijk dat tweede want ze heeft zelfs toegegeven regelmatig te hebben gekeken wanneer ik voor het laatste online was geweest :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:45:39 #38
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324488
quote:
8s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

JA
mensen maken hier grappen over maar het is een serieus probleem
Het vervelende is dat Schiphol binnen mijn range valt :'(
Dit zijn gewoon dagelijkse struggles.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324544
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef Aisomont het volgende:

[..]

Ze is dus duidelijk dat tweede want ze heeft zelfs toegegeven regelmatig te hebben gekeken wanneer ik voor het laatste online was geweest :')
what the actual..
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef Grielen het volgende:

[..]

Het vervelende is dat Schiphol binnen mijn range valt :'(
Dit zijn gewoon dagelijkse struggles.
haha shiiit :')

Mensen moeten gewoon iets in hun eigen taal in hun tagline zetten
pi_141324564
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef Grielen het volgende:

[..]

Het vervelende is dat Schiphol binnen mijn range valt :'(
Dit zijn gewoon dagelijkse struggles.
Gast dan kun je zo'n geile stewardess neuken. Bij mij valt het binnen m'n range, maar nov nooit buitenlanders hier gehad. Komt denk ik omdat ik minderjarig ben.
Hoogachtend
pi_141324576
even tussendoor; mijn vriendin vraagt waarom er alleen maar paupers lopen op tt assen en ik weet niet hoe ik dit haar uit moet leggen.
pi_141324579
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:40 schreef yats het volgende:

[..]

Geef je dat eerste ook aan bij matches? Ik denk dat ik het waarschijnlijk niet door zou hebben dat een match het liefst zo snel mogelijk wil dat ik haar nummer vraag omdat de meeste matches juist eerst een dag of twee willen kletsen voordat ze hun nummer willen geven.

En voor betreft dat tweede, ik ben daar heel eerlijk in. Ik praat meestal met meerdere vrouwen tegelijk (en nee, ik ben geen player). Maar daten doe ik toch echt maar met 1 vrouw tegelijk. Ik wil er ook best moeite in steken, maar dan verwacht ik dat andersom ook. En dat 'vergeten' veel vrouwen geregeld.
Dit is een fout (imo). Waarom zou je je commiten aan een vrouw die je niet kent ? Zoals je ziet aan de antwoorden hierboven willen vrouwen dit niet eens per definitie. Je kan toch gewoon met meerdere tegelijk afspreken, dat verhoogt ook nog eens je waarde in de ogen van vrouwen of dat nou direct of indirect is.
pi_141324596
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Gast dan kun je zo'n geile stewardess neuken. Bij mij valt het binnen m'n range, maar nov nooit buitenlanders hier gehad. Komt denk ik omdat ik minderjarig ben.
:') wat
hoe oud ben je
pi_141324628
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:29 schreef Grielen het volgende:
Fipo

Geen 2e date, er was toch te weinig 'klik'. Oftewel weer tinderen dus
Aandacht *O*

Wel zonde, kusjekroel voor jou :*
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141324634
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:48 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

:') wat
hoe oud ben je
Niet alles te serieus nemen zeg.

12
Hoogachtend
pi_141324663
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Gast dan kun je zo'n geile stewardess neuken. Bij mij valt het binnen m'n range, maar nov nooit buitenlanders hier gehad. Komt denk ik omdat ik minderjarig ben.
Ik snap nu de intonatie van je posts persoonlijk, had het niet verwacht en kon mij zeker in de verwachting van DV vinden dat je msn wel een (arrogante in positieve zin) hottie was. Nu ben ik even in de war.

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 20-06-2014 12:50:26 (and we get trolled yet again) ]
pi_141324667
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:49 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Niet alles te serieus nemen zeg.

12
kerel, hoe kan ik nou ruiken dat dat sarcasme was
pi_141324700
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:50 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

kerel, hoe kan ik nou ruiken dat dat sarcasme was
Ik post hier al wat langer. Ik plaats dat soort shit echt niet serieus.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:50:55 #49
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324710
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
even tussendoor; mijn vriendin vraagt waarom er alleen maar paupers lopen op tt assen en ik weet niet hoe ik dit haar uit moet leggen.
Mensen die helemaal gek zijn van een bepaalde machine zijn sowiezo al een tikkeltje apart. 2 wielen en een vorm van aandrijving wauw dit wordt mijn Facebook cover foto ik ga op de foto met een mercedes amg en dan als profielfoto wauw kijk mij eens meeten met andere volkswagen golf 3 liefhebbers op een parkeerplaats wauw

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324737
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:50 schreef Grielen het volgende:

[..]

Mensen die helemaal gek zijn van een bepaalde machine zijn sowiezo al een tikkeltje apart. 2 wielen en een vorm van aandrijving wauw dit wordt mijn Facebook cover foto ik ga op de foto met een mercedes amg en dan als profielfoto wauw kijk mij eens meeten met andere volkswagen golf 3 liefhebbers op een parkeerplaats wauw

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest glimlachen
pi_141324757
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:49 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik snap nu de intonatie van je posts persoonlijk, had het niet verwacht en kon mij zeker in de verwachting van DV vinden dat je msn wel een (arrogante in positieve zin) hottie was. Nu ben ik even in de war.
Haha sorry. :'(
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:55:39 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141324886
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Denk dat ze aan de hand van mij tagline wel doorhebben dat ik gene bullshit tolereer en aardig direct ben.

Precies! :) Zo doe ik dat ook. Al 'date' ik momenteel niet. Tis meer casual afspreken en zien wat er van komt. Ik houd niet zo van de druk van een restaurant of iets.
Wat staat er in je tagline? Misschien moet ik mijne ook maar eens aanpassen.

Dat tweede klinkt goed, maar als vrouw kun je dat waarschijnlijk makkelijker voorstellen dan als man. Of je moet een 10/10 zijn zoals sommige hier.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Serieus man, niet je zinnen op ้้n vrouw leggen. Dat hebben ze door, en dat werkt negatief voor je.
Zo zit ik niet in elkaar. En het is niet 'zinnen zetten op'. Het is meer dat ik eerst wil zien of de bewuste vrouw meer is dan 'date-potentieel'.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:44 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dickpics van Yats?
_O- Zover ik weet niet. Al schaam ik me er niet voor.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoezo vergeten?
Dat jij graag met 1 iemand tegelijk date wil niet zeggen dat de vrouw dat ook liever doet

Ik doe dat juist liever niet. En dan heb je verder geen dibs op mij omdat jij dat wel liever hebt of zo
Ik doelde niet op het daten met meerdere personen tegelijk. Zolang je geen relatie hebt moet iedereen zelf weten wat ze doen. Ik doelde meer op het investeren in een leuk gesprek of een leuke date. Veel vrouwen die ik tref gaan er automatisch vanuit dat ik continu begin met praten via tinder, steeds de vragen stel/verhalen vertel etc en op een date hen vermaak terwijl het mijns inziens meer tweerichtingsverkeer is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:56:07 #53
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141324904
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:49 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Aandacht *O*

Wel zonde, kusjekroel voor jou :*
Het klotige is, het was niet die bimbo, maar dat meisje uit de buurt. Ik hoop niet dat er awkward situaties op verjaardagen/feestjes ontstaan.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141324939
Toen ik tinderde had ik een tijd lang de 'swipe rechts voor een gratis pony' tagline. Werkte uiterst goed voor mij, veel vrouwen die zelf begonnen te praten e.d. en je had altijd snel een shortcut naar een of ander lame berijden grapje.
pi_141324976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef yats het volgende:

[..]

Wat staat er in je tagline? Misschien moet ik mijne ook maar eens aanpassen.
Ik heb het niet zo op small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben.
pi_141325016
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:57 schreef LesMiserables het volgende:
Toen ik tinderde had ik een tijd lang de 'swipe rechts voor een gratis pony' tagline. Werkte uiterst goed voor mij, veel vrouwen die zelf begonnen te praten e.d. en je had altijd snel een shortcut naar een of ander lame berijden grapje.
Dan krijg je na๏eve paardrijdende kutwijven die je liken, waardoor je een uur links moet swypen.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 12:59:46 #57
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141325050
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dan krijg je na๏eve paardrijdende kutwijven die je liken, waardoor je een uur links moet swypen.
paardrijdende kutwijven heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad in bed :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141325075
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Grielen het volgende:

[..]

paardrijdende kutwijven heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad in bed :P
Ik heb nog nooit iets in mijn bed gehad. :')

Paardrijdende wijven zijn gewoon verschrikkelijk qua persoonlijkheid.
Hoogachtend
pi_141325102
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Dit is een fout (imo). Waarom zou je je commiten aan een vrouw die je niet kent ? Zoals je ziet aan de antwoorden hierboven willen vrouwen dit niet eens per definitie. Je kan toch gewoon met meerdere tegelijk afspreken, dat verhoogt ook nog eens je waarde in de ogen van vrouwen of dat nou direct of indirect is.
Mwoa ik date vaak ook maar 1 vrouw tegelijk. Gewoon omdat het me teveel tijd en energie kost, meerdere vrouwen. Een vrouw die mij daardoor minder iinteressant vindt hoef ik sws niet.
Verder ligt het ook erg aan de insteek. Heb ook wel puur gedate voor de seks maar dan was het contact ook een stuk oppervlakkiger en dan date ik ook wel meer vrouwen tegelijk.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141325114
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef yats het volgende:

Ik doelde niet op het daten met meerdere personen tegelijk. Zolang je geen relatie hebt moet iedereen zelf weten wat ze doen. Ik doelde meer op het investeren in een leuk gesprek of een leuke date. Veel vrouwen die ik tref gaan er automatisch vanuit dat ik continu begin met praten via tinder, steeds de vragen stel/verhalen vertel etc en op een date hen vermaak terwijl het mijns inziens meer tweerichtingsverkeer is.
Als je leuk genoeg bent is het inderdaad tweerichtingsverkeer
Maar ik heb ook genoeg mannen er tussen waarvan ik denk 'mwah, we zullen zien'
Daar ga ik dan niet in investeren nee. Als blijkt dat ze tof zijn wel maar dat mogen ze dan eerst even laten zien
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141325115
Geen paardenmeisje gehad. Het ging meestal van 'zo en waar kan ik die pony op komen halen ?' en daar beetje leuk gesprek uit slepen op tinder/WA en dan is het binnen. Een van de vragen van mij was vaak of ze al paarden hadden of dat ze al konden paard rijden en ik heb serieus nog nooit een ja antwoord gekregen. Ik ben niet zo van de paardenmeisjes en woon ook in de randstad dus daar komt dat een stuk minder voor.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:01:25 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:01:30 #63
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141325123
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit iets in mijn bed gehad. :')

Paardrijdende wijven zijn gewoon verschrikkelijk qua persoonlijkheid.
Persoonlijkheid is nog het minste wat er tegen kan vallen, schoonmaaksters en barkeepsters kunnen ook een slechte persoonlijkheid hebben. Zie mijn edit van de vorige post wat ik bedoel.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141325158
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je leuk genoeg bent is het inderdaad tweerichtingsverkeer
Maar ik heb ook genoeg mannen er tussen waarvan ik denk 'mwah, we zullen zien'
Daar ga ik dan niet in investeren nee. Als blijkt dat ze tof zijn wel maar dat mogen ze dan eerst even laten zien
Waarom block je dan niet de minder leuke? Of gewoon zeggen dat je ze niet interessant vindt.
Hoogachtend
pi_141325188
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef LesMiserables het volgende:
Geen paardenmeisje gehad. Het ging meestal van 'zo en waar kan ik die pony op komen halen ?' en daar beetje leuk gesprek uit slepen op tinder/WA en dan is het binnen. Een van de vragen van mij was vaak of ze al paarden hadden of dat ze al konden paard rijden en ik heb serieus nog nooit een ja antwoord gekregen. Ik ben niet zo van de paardenmeisjes en woon ook in de randstad dus daar komt dat een stuk minder voor.
Je moet dan vragen of ze goed kunnen rijden. _O_
Hoogachtend
pi_141325205
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef habitue het volgende:

[..]

Mwoa ik date vaak ook maar 1 vrouw tegelijk. Gewoon omdat het me teveel tijd en energie kost, meerdere vrouwen. Een vrouw die mij daardoor minder iinteressant vindt hoef ik sws niet.
Verder ligt het ook erg aan de insteek. Heb ook wel puur gedate voor de seks maar dan was het contact ook een stuk oppervlakkiger en dan date ik ook wel meer vrouwen tegelijk.
Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Je moet dan vragen of ze goed kunnen rijden. _O_
Een van de standaard vragen met als toevoeging dat ik het hen wel verplicht was te leren voordat ik die arme pony mee gaf. Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in het 'gekkigheid' gesprek want dat werkt ook niet maar het had een hoop kanten waar je mee op kunt.
pi_141325207
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef Grielen het volgende:

[..]

Persoonlijkheid is nog het minste wat er tegen kan vallen, schoonmaaksters en barkeepsters kunnen ook een slechte persoonlijkheid hebben. Zie mijn edit van de vorige post wat ik bedoel.
Haha, maar ik ken serieus alleen paardenmeisjes die labiel zijn.
Hoogachtend
pi_141325228
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Waarom block je dan niet de minder leuke? Of gewoon zeggen dat je ze niet interessant vindt.
Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheid
Ik ga toch niet tegen elke match die niets zegt (of niet genoeg) een excuuszinnetje typen?

Ik like zo iemand en dan na het eerste contact (als dat er al is) denk ik 'we zullen zien'
En als hij dan niets zegt dan vergeet ik hem gewoon (en ga ik dus ook niet blokken of iets typen want ik weet dat niet eens meer dat ie bestaat)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141325230
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.
seks is niet daten? :')
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:05:18 #70
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141325267
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Haha, maar ik ken serieus alleen paardenmeisjes die labiel zijn.
40% van mijn HBO was paardenmeisje. Er zaten echters echters tussen, maar ook rijke Gooische meisjes die nooit van hun leven hoeven te werken, maar wel HBO willen, een paardje van pappa hebben en dus 4 jaar lang hun paard gaan borstelen terwijl ze een HBO papiertje binnen halen.

En ondertussen zijn wij de lucky boeren die soms vaker bereden worden dan menig paard.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141325287
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheid
Ik ga toch niet tegen elke match die niets zegt (of niet genoeg) een excuuszinnetje typen?

Ik like zo iemand en dan na het eerste contact (als dat er al is) denk ik 'we zullen zien'
En als hij dan niets zegt dan vergeet ik hem gewoon (en ga ik dus ook niet blokken of iets typen want ik weet dat niet eens meer dat ie bestaat)
Lui respectloos kutwijf. :r
Hoogachtend
pi_141325306
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:04 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

seks is niet daten? :')
Als je eenmaal een FB hebt is het geen daten meer maar tijdens het verzamelen ervan moet je toch echt een klein beetje daten in mijn ervaring. Vind ik iig wel het prettigste want wil wel dat we IETS in common hebben en niet dat ik me irriteer zodra ze haar giechel open trekt. Doe het ook voor mijn plezier ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door LesMiserables op 20-06-2014 13:07:28 (yes! ik herken een trollpost van hndm) ]
pi_141325308
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheid
Ik ga toch niet tegen elke match die niets zegt (of niet genoeg) een excuuszinnetje typen?

Ik like zo iemand en dan na het eerste contact (als dat er al is) denk ik 'we zullen zien'
En als hij dan niets zegt dan vergeet ik hem gewoon (en ga ik dus ook niet blokken of iets typen want ik weet dat niet eens meer dat ie bestaat)
wut

als ik niet meer met iemand praat laat ik 'm voor wat t is en een maand later ga ik iedereen weer voorbij van wie het gesprek is komen te vervallen

maar ik houd m'n lijst dan ook bij.. iedereen van wie ik t nummer heb haal ik uit m'n lijst :)
pi_141325316
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Lui respectloos kutwijf. :r
:')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141325323
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:05 schreef Grielen het volgende:

[..]

40% van mijn HBO was paardenmeisje. Er zaten echters echters tussen, maar ook rijke Gooische meisjes die nooit van hun leven hoeven te werken, maar wel HBO willen, een paardje van pappa hebben en dus 4 jaar lang hun paard gaan borstelen terwijl ze een HBO papiertje binnen halen.

En ondertussen zijn wij de lucky boeren die soms vaker bereden worden dan menig paard.
Haha
Hoogachtend
pi_141325347
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

:')
Het is niet zo netjes of subtiel verwoord, maar het is weldegelijk mijn oprechte gedachte bij jouw post.
Hoogachtend
pi_141325363
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

wut

als ik niet meer met iemand praat laat ik 'm voor wat t is en een maand later ga ik iedereen weer voorbij van wie het gesprek is komen te vervallen

maar ik houd m'n lijst dan ook bij.. iedereen van wie ik t nummer heb haal ik uit m'n lijst :)
Ja ik hou mijn lijst dus helemaal niet bij
Maar ik zit ook alleen maar op tinder als ik me verveel in de bus of zo

Degene die leuk zijn en waar ik mee praat staan vanzelf boven aan. Dus waarom dan de moeite nemen om mensen te verwijderen en zo?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141325389
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Als je eenmaal een FB hebt is het geen daten meer maar tijdens het verzamelen ervan moet je toch echt een klein beetje daten in mijn ervaring. Vind ik iig wel het prettigste want wil wel dat we IETS in common hebben en niet dat ik me irriteer zodra ze haar giechel open trekt. Doe het ook voor mijn plezier ;).
Oh, nouja ik date niet :) Ik spreek af met iemand ( gewoon thuis dus ). En vanuit daar zie ik of diegene leuk genoeg is voor een tweede keer afspreken. Als het ECHT leuk is na een paar keer afspreken kunnen we misschien wel uiteten. Maar dat is heel zeldzaam.
pi_141325394
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Het is niet zo netjes of subtiel verwoord, maar het is weldegelijk mijn oprechte gedachte bij jouw post.
Omdat ik niet op het blokkeren knopje wil duwen?
Tja lui is dan terecht maar waarom is blokkeren respectvoller :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141325409
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Het is niet zo netjes of subtiel verwoord, maar het is weldegelijk mijn oprechte gedachte bij jouw post.
Voor het geval je niet trollde, dit is echt bizar. Moeten vrouwen iedereen expliciet gaan afwijzen dan ? Het is ook de verantwoordelijkheid van de man om niet zo sociaal beperkt te zijn dat hij herkent wanneer een meisje wel en niet interesse in hem heeft. Is makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij de dames te leggen.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Oh, nouja ik date niet :) Ik spreek af met iemand ( gewoon thuis dus ). En vanuit daar zie ik of diegene leuk genoeg is voor een tweede keer afspreken. Als het ECHT leuk is na een paar keer afspreken kunnen we misschien wel uiteten. Maar dat is heel zeldzaam.
Ik neem meisjes niet uit eten als ik niet denk dat ze ooit mijn vriendin zouden kunnen zijn dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik spreek zeker niet de eerste keer thuis af omdat ik daar zelf ivm omstandigheden geen echte behoefte aan heb met internet dates, wil wel weten wat ik in de kuip heb voordat je een hele avond van me krijgt. Meestal is het eenijsje eten in de stad of snel een biertje ergens.
pi_141325462
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja ik hou mijn lijst dus helemaal niet bij
Maar ik zit ook alleen maar op tinder als ik me verveel in de bus of zo

Degene die leuk zijn en waar ik mee praat staan vanzelf boven aan. Dus waarom dan de moeite nemen om mensen te verwijderen en zo?
True. Zo dacht ik eerst ook. Maar de gedachte dat ik zoveel knappe jongens nog geen goede kans had gegeven gaf de doorslag om toch alles bij te houden :P

Ja ik tinder ook alleen maar als ik in bed lig of lang moet wachten haha :')
pi_141325480
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:09 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Voor het geval je niet trollde, dit is echt bizar. Moeten vrouwen iedereen expliciet gaan afwijzen dan ? Het is ook de verantwoordelijkheid van de man om niet zo sociaal beperkt te zijn dat hij herkent wanneer een meisje wel en niet interesse in hem heeft. Is makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij de dames te leggen.
Er zijn mannen die inderdaad wat sociaal beperkt zijn. Ik vind het dan wel zo nethes om het te vermelden, want dan kunnen die mannen aan zichzelf werken/doen ze geen overbodige moeite. Wat is daar nou de moeite van?
Hoogachtend
pi_141325506
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Omdat ik niet op het blokkeren knopje wil duwen?
Tja lui is dan terecht maar waarom is blokkeren respectvoller :')
Omdar de mannen dan geen onnodige moeite doen.
Hoogachtend
pi_141325540
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Er zijn mannen die inderdaad wat sociaal beperkt zijn. Ik vind het dan wel zo nethes om het te vermelden, want dan kunnen die mannen aan zichzelf werken/doen ze geen overbodige moeite. Wat is daar nou de moeite van?
Lol! Weet je hoe (veel) mannen reageren als je ze expliciet afwijst ? Dat is geen pretje. Afwijzen op zich vinden vrouwen meestal ook helemaal niet zo fijn tenzij je msn DV bent ofzo maar dat zijn de meeste nou eenmaal niet. Je legt dus echt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw. Juist die sociaal gestoorden kunnen niet tegen afwijzing want dan gaan ze vragen stellen of ze worden boos, is het meisje dan ook verplicht daar antwoord op te geven ? Is echt bizar imo.
pi_141325593
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Omdar de mannen dan geen onnodige moeite doen.
Dat doen ze toch ook niet?
Als ze praten schieten ze vanzelf omhoog
Dan zeg ik wat terug en als ik niet ge๏nteresseerd ben en ze blijven praten dan leg ik dat vanzelf uit

Genoeg mannen zeggen nooit iets hoor. Waarom moet ik dan de moeite doen om te typen 'goh je leek me heel tof maar je zegt niets dus ik denk niet dat we een match zijn. Heel veel succes verder. Kusjes'
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141325601
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:09 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Voor het geval je niet trollde, dit is echt bizar. Moeten vrouwen iedereen expliciet gaan afwijzen dan ? Het is ook de verantwoordelijkheid van de man om niet zo sociaal beperkt te zijn dat hij herkent wanneer een meisje wel en niet interesse in hem heeft. Is makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij de dames te leggen.

[..]

Ik neem meisjes niet uit eten als ik niet denk dat ze ooit mijn vriendin zouden kunnen zijn dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik spreek zeker niet de eerste keer thuis af omdat ik daar zelf ivm omstandigheden geen echte behoefte aan heb met internet dates, wil wel weten wat ik in de kuip heb voordat je een hele avond van me krijgt. Meestal is het eenijsje eten in de stad of snel een biertje ergens.
Begrijpelijk :) Ik heb alleen nooit zin om 'snel' ergens af te spreken :') Diegene die in mijn stad wonen kom ik vaak tegen tijdens uitgaan en af en toe overdag. Dat is 'snel' genoeg in mijn ogen :P
pi_141325629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Lol! Weet je hoe (veel) mannen reageren als je ze expliciet afwijst ? Dat is geen pretje. Afwijzen op zich vinden vrouwen meestal ook helemaal niet zo fijn tenzij je msn DV bent ofzo maar dat zijn de meeste nou eenmaal niet. Je legt dus echt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw. Juist die sociaal gestoorden kunnen niet tegen afwijzing want dan gaan ze vragen stellen of ze worden boos, is het meisje dan ook verplicht daar antwoord op te geven ? Is echt bizar imo.
Ik had er laatst een en ik moest eerst een lijstje geven met punten die ik niet leuk vond :D
(nadat ik aardig had gezegd dat ik niet dacht dat het wat werd)

Hij was het ook niet met mijn punten eens dus toen was ik een trut ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:18:35 #88
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141325743
Vind het stom dat je geen 'verwijder' ding hebt. enkel blok. En ik wil iemand niet perse blokkeren, wie weet praat ie ooit nog tegen me :o
pi_141325932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.

[..]

Een van de standaard vragen met als toevoeging dat ik het hen wel verplicht was te leren voordat ik die arme pony mee gaf. Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in het 'gekkigheid' gesprek want dat werkt ook niet maar het had een hoop kanten waar je mee op kunt.
zeker niet alleen door tijd tekort. Als ik iemand interessant en leuk vind heb ik ook helemaal geen behoefte aan andere vrouwen te daten. als ik dat wel heb vind ik haar blijkbaar ook niet interessant genoeg.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141325974
Ik snap wat je bedoelt en ben het wel met je eens maar is een kwestie van verschil in waar je die grens legt. Zolang je mijn vriendin niet bent ben je dat dus ook nog niet en date ik wrs nog anderen erbij. Als ik je interessant genoeg vind ben je wrs mijn vriendin.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:25:15 #91
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141325977
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Grielen het volgende:

[..]

paardrijdende kutwijven heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad in bed :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen met een paardenfoto -> kruisje
:r
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:25:16 #92
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141325978
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:23 schreef habitue het volgende:

[..]

zeker niet alleen door tijd tekort. Als ik iemand interessant en leuk vind heb ik ook helemaal geen behoefte aan andere vrouwen te daten. als ik dat wel hebt vind jikhaar blijkbaar ook niet interessant genoeg.
Hoe gaat het met dat wachten meisje? :D
pi_141326313
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en ben het wel met je eens maar is een kwestie van verschil in waar je die grens legt. Zolang je mijn vriendin niet bent ben je dat dus ook nog niet en date ik wrs nog anderen erbij. Als ik je interessant genoeg vind ben je wrs mijn vriendin.
Ik kan dat al wel na 1 date hebben hoor.

En hoe het met wachten meisje gaat Cue. Goed :P morgen weer een date.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141326509
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:56 schreef Grielen het volgende:

[..]

Het klotige is, het was niet die bimbo, maar dat meisje uit de buurt. Ik hoop niet dat er awkward situaties op verjaardagen/feestjes ontstaan.
Ligt aan jezelf, als jij niet raar doet, doet zij het ook niet :*

quote:
Ik ging een beetje dood hier :')!

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan ้้n blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*

Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141326790
Die post van silenus _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_141326838
Even een vraagje voor de mensen die al via Tinder een afspraakje geregeld hebben.
Hoe lang zijn jullie aan het chatten voordat dit ter sprake komt?
pi_141326852
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Lol! Weet je hoe (veel) mannen reageren als je ze expliciet afwijst ? Dat is geen pretje. Afwijzen op zich vinden vrouwen meestal ook helemaal niet zo fijn tenzij je msn DV bent ofzo maar dat zijn de meeste nou eenmaal niet. Je legt dus echt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw. Juist die sociaal gestoorden kunnen niet tegen afwijzing want dan gaan ze vragen stellen of ze worden boos, is het meisje dan ook verplicht daar antwoord op te geven ? Is echt bizar imo.
Als ze daarna gaan zeiken, dan blokkeer je ze toch gewoon?
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat doen ze toch ook niet?
Als ze praten schieten ze vanzelf omhoog
Dan zeg ik wat terug en als ik niet ge๏nteresseerd ben en ze blijven praten dan leg ik dat vanzelf uit

Genoeg mannen zeggen nooit iets hoor. Waarom moet ik dan de moeite doen om te typen 'goh je leek me heel tof maar je zegt niets dus ik denk niet dat we een match zijn. Heel veel succes verder. Kusjes'
Ik dacht dat je het had over mensen waarmee je gesprekken had. Jij kunt trouwens toch ook wat zeggen in het begin, maar dat terzijde.
Hoogachtend
pi_141326888
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al via Tinder een afspraakje geregeld hebben.
Hoe lang zijn jullie aan het chatten voordat dit ter sprake komt?
Ik denk dat dat per situatie verschilt.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:52:31 #99
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141326898
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al via Tinder een afspraakje geregeld hebben.
Hoe lang zijn jullie aan het chatten voordat dit ter sprake komt?
Euh, iets van een week ofzo, tot een maand. Afhankelijk van hoe snel de gesprekken lopen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141326907
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al via Tinder een afspraakje geregeld hebben.
Hoe lang zijn jullie aan het chatten voordat dit ter sprake komt?
meestal rond de 3 dagen, de match waar ik vanavond een date mee heb nu 5 dagen.

Echt een enkele keer heeft het 2 weken geduurd.
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141326911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Als ze daarna gaan zeiken, dan blokkeer je ze toch gewoon?

[..]

Ik dacht dat je het had over mensen waarmee je gesprekken had. Jij kunt trouwens toch ook wat zeggen in het begin, maar dat terzijde.
Dat was mijn punt :')
Dat als je mij leuk genoeg lijkt ik wel een gesprek open/ op gang probeer te houden

Als je foto's maar het gevoel geven van 'ja lijkt me best oke. We zullen zien' dan mag jij openen. En hoe leuker hoe groter de kans dat het gesprek gaande blijft (en je dus boven aan blijft staan en ik dus zelf ook denk 'oh eens even wat tegen karel zeggen' --> wisselwerking)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141326924
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Als ze daarna gaan zeiken, dan blokkeer je ze toch gewoon?
Klinkt heel simpel maar zoals je kan aanvoelen is dat een stuk minder 'vriendelijk' dan 'negeren' en weg laten ebben. Daarnaast zjin zij vaak op dat moment gekwetst omdat een of andere vent de afwijzing niet kon handelen. Vrouwen putten er geen plezier uit om te confronteren en te kwetsen of dat nou bedoelt is of niet, zo is het nou eenmaal, kan ik weinig aan doen. Ik stel voor dat vrouwen het oplossen zoals zij zelf prettig achten en wij hen daar niet teveel op afrekenen.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:53:30 #103
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141326931
Eergister:
Ik, zin om een keer af te spreken?
Zij: Ja, lijkt me leuk!

Vandaag:
Ik: Wanneer en waar?
Zij: Ja, gaat even lastig worden. Ga dit weekend een maand naar suriname

|:(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141326936
Op zich ook wel logisch ja, verschilt natuurlijk per gesprek.
Heb redelijk wat matches maar afspreken komt er nooit van. :')
Misschien moet ik er wat meer energie in stoppen. :D
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:54:05 #105
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141326946
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Op zich ook wel logisch ja, verschilt natuurlijk per gesprek.
Heb redelijk wat matches maar afspreken komt er nooit van. :')
Misschien moet ik er wat meer energie in stoppen. :D
Wat doe je vanavond?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141326978
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al via Tinder een afspraakje geregeld hebben.
Hoe lang zijn jullie aan het chatten voordat dit ter sprake komt?
1 uur. Maar van het echt afspreken komt pas na 3 week. ( omdat ik kieskeurig ben )
pi_141327023
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Klinkt heel simpel maar zoals je kan aanvoelen is dat een stuk minder 'vriendelijk' dan 'negeren' en weg laten ebben. Daarnaast zjin zij vaak op dat moment gekwetst omdat een of andere vent de afwijzing niet kon handelen. Vrouwen putten er geen plezier uit om te confronteren en te kwetsen of dat nou bedoelt is of niet, zo is het nou eenmaal, kan ik weinig aan doen. Ik stel voor dat vrouwen het oplossen zoals zij zelf prettig achten en wij hen daar niet teveel op afrekenen.
Maar je kunt toch zeggen dat je vindt dat het niet werkt? En dat je ze dan blokkeert als ze gaan zeuren? Is dat zo moeilijk?
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:56:19 #108
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141327032
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 12:58 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik heb het niet zo op small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben.
_O- Ik moet je nageven, duidelijk is het wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als je leuk genoeg bent is het inderdaad tweerichtingsverkeer
Maar ik heb ook genoeg mannen er tussen waarvan ik denk 'mwah, we zullen zien'
Daar ga ik dan niet in investeren nee. Als blijkt dat ze tof zijn wel maar dat mogen ze dan eerst even laten zien
Dat vind ik wat te simpel gedacht. Hoe weet je nu in het begin al hoe iemand is? Zonder daarin te investeren ga je daar dus ook nooit achter komen. Maar misschien is het als vrouw wat meer geaccepteerd als je daarin afwachtend bent.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Lol! Weet je hoe (veel) mannen reageren als je ze expliciet afwijst ? Dat is geen pretje. Afwijzen op zich vinden vrouwen meestal ook helemaal niet zo fijn tenzij je msn DV bent ofzo maar dat zijn de meeste nou eenmaal niet. Je legt dus echt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw. Juist die sociaal gestoorden kunnen niet tegen afwijzing want dan gaan ze vragen stellen of ze worden boos, is het meisje dan ook verplicht daar antwoord op te geven ? Is echt bizar imo.
Ik heb de horroverhalen van mijn zussen gehoord. Ik verbaas me daar altijd over, net als de verhalen van vrouwen hier dat sommige mannen echt geen gesprek kunnen voeren en zich online als idioten gedragen. Ok, ik ben geen held in een eerste opening verzinnen om het gesprek te beginnen (met name op datingsites, op tinder valt het wel mee gelukkig) en daar zullen vast vrouwen op afhaken. Maar aan de andere kant zijn er ook genoeg die daar geen moeite mee hebben en gaandeweg merken dat ik een leuke gozer ben. En als het een afwijzing is, jammer dan, haar verlies.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141327047
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat was mijn punt :')
Dat als je mij leuk genoeg lijkt ik wel een gesprek open/ op gang probeer te houden

Als je foto's maar het gevoel geven van 'ja lijkt me best oke. We zullen zien' dan mag jij openen. En hoe leuker hoe groter de kans dat het gesprek gaande blijft (en je dus boven aan blijft staan en ik dus zelf ook denk 'oh eens even wat tegen karel zeggen' --> wisselwerking)
Dan vind ik het flauw dat je die anderen ook liket.
Hoogachtend
pi_141327060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
Eergister:
Ik, zin om een keer af te spreken?
Zij: Ja, lijkt me leuk!

Vandaag:
Ik: Wanneer en waar?
Zij: Ja, gaat even lastig worden. Ga dit weekend een maand naar suriname

|:(
Zeg dat je vanavond gaat.
Hoogachtend
pi_141327080
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dan vind ik het flauw dat je die anderen ook liket.
Waarom? Iemand kan echt kei leuk zijn in een gesprek
Ik geef juist een uitgebreidere kans
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141327089
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Op zich ook wel logisch ja, verschilt natuurlijk per gesprek.
Heb redelijk wat matches maar afspreken komt er nooit van. :')
Misschien moet ik er wat meer energie in stoppen. :D
Anders stel je het zelf voor?
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:58:22 #113
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141327111
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Zeg dat je vanavond gaat.
Dat ik wat gaat?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141327127
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Waarom? Iemand kan echt kei leuk zijn in een gesprek
Ik geef juist een uitgebreidere kans
Ik vind het lullig dat je liket om vervolgens zelf geen initiatief te nemen, onder het mom van "misschien is hij kei leuk in een gesprek."
Hoogachtend
pi_141327128
ik snap dit gedoe niet man :') als jij gewoon ziet dat je een match bent dan zeg je toch gewoon wat en wacht je niet tot de andere persoon het ziet

niet zo moeilijk doen jezus
pi_141327138
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat ik wat gaat?
Met haar uit.
Hoogachtend
pi_141327144
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Maar je kunt toch zeggen dat je vindt dat het niet werkt? En dat je ze dan blokkeert als ze gaan zeuren? Is dat zo moeilijk?
Ik kan weinig meer zeggen dan mijn vorige paar posts op dit gebied al gedaan hebben. Ja vrouwen vinden dat soms moeilijk, willen niet zomaar jongens kwetsen door ze te blokken en hebben geen zin om voor trut of hoer uitgescholden te worden als ze zeggen dat het niet werkt, dan is blokken al te laat namelijk. Dit is niet iets dat ik verzonnen heb hoor, het internet staat er vol van en het is meer een soort algemene kennis dan dat ik hele nieuwe dingen roep hier.
pi_141327152
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik snap dit gedoe niet man :') als jij gewoon ziet dat je een match bent dan zeg je toch gewoon wat en wacht je niet tot de andere persoon het ziet

niet zo moeilijk doen jezus
_O_
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 13:59:58 #119
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141327165
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Met haar uit.
Ik kan niet. En het is ook geen 10/10 oid
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141327172
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Anders stel je het zelf voor?
Ja, precies.
Vanavond eerst maar even wat nieuwe dames swipen, heeft geen nut meer om nu weer met de oudere matches te gaan ouwehoeren.
pi_141327177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:59 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ik kan weinig meer zeggen dan mijn vorige paar posts op dit gebied al gedaan hebben. Ja vrouwen vinden dat soms moeilijk, willen niet zomaar jongens kwetsen door ze te blokken en hebben geen zin om voor trut of hoer uitgescholden te worden als ze zeggen dat het niet werkt, dan is blokken al te laat namelijk. Dit is niet iets dat ik verzonnen heb hoor, het internet staat er vol van en het is meer een soort algemene kennis dan dat ik hele nieuwe dingen roep hier.
Misschien komt het door mijn gebrek aan kennis op dat gebied. Maar wat is deze? Een vrouw een trut of hoer noemen vanwege dat? :')
Hoogachtend
pi_141327183
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:59 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik kan niet. En het is ook geen 10/10 oid
Ok้, dan gewoon een maand wachten.
Hoogachtend
pi_141327185
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ja, precies.
Vanavond eerst maar even wat nieuwe dames swipen, heeft geen nut meer om nu weer met de oudere matches te gaan ouwehoeren.
waarom niet? Ik ga om de paar week oude matches bij langs
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:00:58 #124
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327193
quote:
13s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik snap dit gedoe niet man :') als jij gewoon ziet dat je een match bent dan zeg je toch gewoon wat en wacht je niet tot de andere persoon het ziet

niet zo moeilijk doen jezus
Ik ben een man, kan geen 2 dingen tegelijk. Hoe kan er dan verwacht worden van mij dat ik zoveel gesprekken tegelijk gaande kan houden? Als ik een nieuwe match krijg wordt die even 'geparkeerd', net zoals je bij een servicebalie wachtenden voor u heeft.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327206
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Ja, precies.
Vanavond eerst maar even wat nieuwe dames swipen, heeft geen nut meer om nu weer met de oudere matches te gaan ouwehoeren.
Oh, je matcht vrouwen. Veel vrouwen zijn gewoon lui. :')
Hoogachtend
pi_141327214
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik ben een man, kan geen 2 dingen tegelijk. Hoe kan er dan verwacht worden van mij dat ik zoveel gesprekken tegelijk gaande kan houden? Als ik een nieuwe match krijg wordt die even 'geparkeerd', net zoals je bij een servicebalie wachtenden voor u heeft.
Wauw
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:01:59 #127
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327233
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:01 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Wauw
Ik ben keihard
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327236
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik ben een man, kan geen 2 dingen tegelijk. Hoe kan er dan verwacht worden van mij dat ik zoveel gesprekken tegelijk gaande kan houden? Als ik een nieuwe match krijg wordt die even 'geparkeerd', net zoals je bij een servicebalie wachtenden voor u heeft.
Even 'hoi' zeggen kan toch wel? :')
Hoogachtend
pi_141327249
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:01 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik ben keihard
Pics?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:02:33 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141327253
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:01 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik ben keihard
Moet je effe naar Groningen rijden en dv versieren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:03:09 #131
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327275
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Even 'hoi' zeggen kan toch wel? :')
Hoi leidt tot 'hoe gaat het' 'hoe was je dag' 'wat is je nummer'. Voor je het weet staat er een wachtrij bij mijn voordeur en is m'n moeder over de rooie want de koffie en thee raakt op.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327283
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef Grielen het volgende:

[..]

Hoi leidt tot 'hoe gaat het' 'hoe was je dag' 'wat is je nummer'. Voor je het weet staat er een wachtrij bij mijn voordeur en is m'n moeder over de rooie want de koffie en thee raakt op.
thuis wonen :')
pi_141327301
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

thuis wonen :')
Dit.

Ik mag het nog. _O_
Hoogachtend
pi_141327325
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dit.

Ik mag het nog. _O_
Want?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:04:37 #135
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327334
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:03 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

thuis wonen :')
Ach ik heb genoten van mijn studentenleven, bij hotel mama is het weer goedkoop en ik werk toch vlakbij, totdat mijn nieuwe opleiding begint.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327343
Tsja, thuis wonen kan je niet altijd wat aan doen, maar zou zeker niet thuis afspreken als je moeder er is .. Tenzij je natuurlijk een grapje maakte.
pi_141327349
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ach ik heb genoten van mijn studentenleven, bij hotel mama is het weer goedkoop en ik werk toch vlakbij, totdat mijn nieuwe opleiding begint.
ik verkies vrijheid toch echt over goedkoop
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:05:46 #138
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327373
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:05 schreef LesMiserables het volgende:
Tenzij je natuurlijk een grapje maakte.
Ik spreek alleen bij mij thuis af als er niemand anders is
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327392
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:05 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik spreek alleen bij mij thuis af als er niemand anders is
'' hihihi m'n moeder is niet thuis vanavond wil je langskomen kunnen we op mn kamer zitten ''
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:06:23 #140
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327399
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:05 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik verkies vrijheid toch echt over goedkoop
Ik kan nog geen hypotheek betalen, sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe ;)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:06:35 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141327409
Een thuiswonende man uh jongen zal ik echt niet snel gaan daten :')
pi_141327421
Goed, soms kan je niet anders dan thuis wonen, het is geen ramp. Maar zoals DV zegt, als je de keuze hebt lijkt het mij een makkelijke (waarbij 'hotel mama' :r dus niet de juiste is imo).
pi_141327425
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:04 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Want?
Ik ben nog een simpele scholier.
Hoogachtend
pi_141327428
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:05 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik verkies vrijheid toch echt over goedkoop
Sommigen hebben misschien nog niet het geld om te huren / kopen. Ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon *O*
pi_141327433
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik kan nog geen hypotheek betalen, sorry dat ik niet aan je verwachtingen voldoe ;)
Ah, geen stufi meer? je bent dus 24+ en woont nog thuis? :'(
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:07:11 #146
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327435
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Een thuiswonende man uh jongen zal ik echt niet snel gaan daten :')
Ja maar jij bent ook geen 20 jarige thuiswonend meisje
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327440
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:00 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

waarom niet? Ik ga om de paar week oude matches bij langs
Wellicht is dat bij vrouwen anders, maar ik krijg vrij snel het idee dat ik als man me iedere keer moet laten horen want anders is het gesprek snel afgelopen.
Dat kan aan concurrentie liggen of ik ben gewoon fucking saai, maar dat laatste geloof ik nou ook weer niet. :')
pi_141327462
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Wellicht is dat bij vrouwen anders, maar ik krijg vrij snel het idee dat ik als man me iedere keer moet laten horen want anders is het gesprek snel afgelopen.
Dat kan aan concurrentie liggen of ik ben gewoon fucking saai, maar dat laatste geloof ik nou ook weer niet. :')
Waarom heb je staan dat je een vrouw bent?
Hoogachtend
pi_141327463
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Jochie1900 het volgende:

[..]

Sommigen hebben misschien nog niet het geld om te huren / kopen. Ik ben wel blij dat ik niet meer thuis woon *O*
Tenzij je arbeidsongeschikt bent zie ik niet wat je tegenhoud te gaan werken en het dus wel te kunnen betalen. Maargoed mensen verschillen maar veel vrouwen vinden het nogal onaantrekkelijk.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:08:30 #150
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327485
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ah, geen stufi meer? je bent dus 24+ en woont nog thuis? :'(
Nee geen studi omdat bijverdiengrens, en ik ben net 23.
De regio waar ik woon kun je geen knap huis kopen onder de 300k. Zie daar maar eens een hypotheek voor te krijgen, als je nog een studieschuld hebt en een 0-urencontract.

Daarom nieuwe opleiding, intern _O_
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327508
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef yats het volgende:

Dat vind ik wat te simpel gedacht. Hoe weet je nu in het begin al hoe iemand is? Zonder daarin te investeren ga je daar dus ook nooit achter komen. Maar misschien is het als vrouw wat meer geaccepteerd als je daarin afwachtend bent.

Het is tinder.... Je gaat af op de foto's
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141327533
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik vind het lullig dat je liket om vervolgens zelf geen initiatief te nemen, onder het mom van "misschien is hij kei leuk in een gesprek."
Als ik echt denk dat je mega leuk bent dan benader ik jou wel
Als ik denk 'mwah' dan mag jij beginnen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141327562
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:06 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik ben nog een simpele scholier.
achgut
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Wellicht is dat bij vrouwen anders, maar ik krijg vrij snel het idee dat ik als man me iedere keer moet laten horen want anders is het gesprek snel afgelopen.
Dat kan aan concurrentie liggen of ik ben gewoon fucking saai, maar dat laatste geloof ik nou ook weer niet. :')
wat :') ik heb het idee dat ik bij ieder gesprek wat van me moet laten horen anders is het snel afgelopen :')
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:

[..]

Nee geen studi omdat bijverdiengrens, en ik ben net 23.
De regio waar ik woon kun je geen knap huis kopen onder de 300k. Zie daar maar eens een hypotheek voor te krijgen, als je nog een studieschuld hebt en een 0-urencontract.

Daarom nieuwe opleiding, intern _O_
dan huur je
pi_141327568
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Als ik echt denk dat je mega leuk bent dan benader ik jou wel
Als ik denk 'mwah' dan mag jij beginnen
Ik vind het stom om 'mwah' mensen te liken. Vind ik eerlijk gezegd aandachtshoeren.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:10:46 #155
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141327574
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ja maar jij bent ook geen 20 jarige thuiswonend meisje
Dat was ik op m'n 20e idd ook nie tmeer.

Toen woonde ik zelfs samen _O-
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:10:54 #156
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141327578
Ik woon ook thuis :7
Woonde samen met mijn ex. Heb 6 maanden lang de helft van mijn bruto salaris aan huur mogen betalen omdat zij het na een half jaar uitmaakte.
Dus nu even bij mijn ouders om euro's op de bank te krijgen. Dan een half jaar Australi๋ en daarna een huis kopen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141327582
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

achgut

[..]

wat :') ik heb het idee dat ik bij ieder gesprek wat van me moet laten horen anders is het snel afgelopen :')

[..]

dan huur je
Pff nu zijn mijn datekansen wel verkeken. ;(

Huren is stom.
Hoogachtend
pi_141327602
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Pff nu zijn mijn datekansen wel verkeken. ;(

Huren is stom.
jij bent stom
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:11:43 #159
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141327612
Hey maar DV, ik kan toch gewoon bij jou komen wonen? Gaan we daarna daten. Win win situatie voor je.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141327615
Fiet fieuw. Hier bloeit iets moois.

Huren is beter dan bij je ouders wonen.
pi_141327622
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

jij bent stom
Dat doet niets af bij het feit dat huren stommer is dan kopen.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:12:04 #162
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327631
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat was ik op m'n 20e idd ook nie tmeer.

Toen woonde ik zelfs samen _O-
En hoe oud was je vriend? Deed hij op dat moment ook nog een studie zoals ik nu? Of werkte hij full-time?

In Nederland is het blijkbaar raar als je voor je 25e nog thuis woont. Op Sicili๋ gaan ze pas op hun 30e/35e het huis uit en dan kunnen ze nog steeds niks. Dแt is pas raar :')
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327633
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hey maar DV, ik kan toch gewoon bij jou komen wonen? Gaan we daarna daten. Win win situatie voor je.
Er zijn wel 2 kamers vrij in dit huis toevallig. Maar ik date niet met huisgenoten.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:12:15 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141327643
Zullen we geen huur vs koop discussie gaan beginnen?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141327646
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
Hey maar DV, ik kan toch gewoon bij jou komen wonen? Gaan we daarna daten. Win win situatie voor je.
WTF g brocode je ziet toch dat ik bezig ben met DV?
Hoogachtend
pi_141327667
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik vind het stom om 'mwah' mensen te liken. Vind ik eerlijk gezegd aandachtshoeren.
Het is niet dat ik mensen like die ik een 5je vind hoor :')

Het is gewoon een luxe probleem. Binnen 1 minuut heb je soms zoveel matches (die dan meteen iets tofs zeggen) dat ik niet nog alle mensen die me wel aanspraken maar waarvan ik niet meteen van mijn stoel gleed aan ga spreken
misschien ben ik beperkt maar bij meer dan 15 tindergesprekken tegelijkertijd trek ik het ook gewoon niet

Als je dan iets tegen mij zegt en je springt er positief uit dan spring je omhoog in de rij met mensen die mijn brein bezig houden en valt er iemand anders weer af. Zo werkt het nou eenmaal
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:12:57 #167
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141327668
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:07 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ah, geen stufi meer? je bent dus 24+ en woont nog thuis? :'(
Eh DV, heb je enig idee hoe streng ze momenteel met hypotheken zijn? Ik kan zo de helft van een leuke starterswoning op tafel leggen en toch krijg ik geen hypotheek omdat ik geen vaste baan heb (want zelfstandig ondernemer) en mijn bedrijfje pas een paar maanden bestaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het is tinder.... Je gaat af op de foto's
En als je al een match hebt? Dan zijn de foto's dus al 'goedgekeurd'.

quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat was ik op m'n 20e idd ook nie tmeer.

Toen woonde ik zelfs samen _O-
Idem hier
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141327675
Kopen > huren > thuis wonen
In sommige situaties is het
Huren > kopen > thuis wonen
Maar thuis wonen is altijd de slechtste optie.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:13:08 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141327678
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef Grielen het volgende:

En hoe oud was je vriend? Deed hij op dat moment ook nog een studie zoals ik nu? Of werkte hij full-time?

In Nederland is het blijkbaar raar als je voor je 25e nog thuis woont. Op Sicili๋ gaan ze pas op hun 30e/35e het huis uit en dan kunnen ze nog steeds niks. Dแt is pas raar :')
Hij was/is 5 jaar ouder. Werkte volgens mij niet fulltime. Allebei parttime naast de studie.
pi_141327684
Ik ga even opnieuw huilen dat ik geen leuke Nederlandse chicks match op tinder. :')
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:13:20 #171
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327688
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef kanovinnie het volgende:
Zullen we geen huur vs koop discussie gaan beginnen?
Sorrie meneer.

Ik ga maar bezig zijn met mijn 2e verveelhobby naast het Tinderen
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141327719
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef yats het volgende:

[..]

Eh DV, heb je enig idee hoe streng ze momenteel met hypotheken zijn? Ik kan zo de helft van een leuke starterswoning op tafel leggen en toch krijg ik geen hypotheek omdat ik geen vaste baan heb (want zelfstandig ondernemer) en mijn bedrijfje pas een paar maanden bestaat.

[..]

En als je al een match hebt? Dan zijn de foto's dus al 'goedgekeurd'.

[..]

Idem hier
Stop met a die excuusjes. Als je op jezelf wilt wonen maar je woont nog thuis dan wil je gewoon niet graag genoeg en moet je deze reacties ook wel kunnen handelen. Feit is gewoon dat thuiswonende mannen van 23+ niet aantrekkelijk zijn.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:15:56 #173
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141327788
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Stop met a die excuusjes. Als je op jezelf wilt wonen maar je woont nog thuis dan wil je gewoon niet graag genoeg en moet je deze reacties ook wel kunnen handelen. Feit is gewoon dat thuiswonende mannen van 23+ niet aantrekkelijk zijn.
Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen is :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141327854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen is :P
Klopt. Maar over vrouwen wordt vaak makkelijker gedacht omdat van hun niet wordt verwacht dat ze veel verantwoordelijkheden hebben.

( waar is die feministische golf als je m weer nodig hebt )
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:18:49 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141327894
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen is :P
Vrouwen hoeven toch alleen maar mooi te wezen, de rest is toch bijzaak? :?
pi_141327915
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven toch alleen maar mooi te wezen, de rest is toch bijzaak? :?
beetje stofzuigen
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:19:43 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141327928
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:19 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

beetje stofzuigen
Bier aangeven, eten koken. Maar verder. boeiend waar ze dat doet.
pi_141327931
En dat ding met die mond en die piemel is ook wel chill.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:20:00 #179
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141327941
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij was/is 5 jaar ouder. Werkte volgens mij niet fulltime. Allebei parttime naast de studie.
Ik verdien nu zo'n 13k per jaar naast mijn studie, (die ook geld kost). Ik heb een vrij dure auto (die ik nodig heb) en ziektekostenverzekering etc.
Komend jaar ga ik een half jaar naar de VS voor een stage.
Ik krijg geen stufi.

Dit zou ik dan allemaal in mijn eentje moeten bekostigen.

Waarom zou ik dan in godsnaam gaan huren? Dat kost me mijn sociale leven, ik kan geen nieuwe kleren meer kopen?

Oh maar vrouwen vinden me dan wel aantrekkelijker want ik heb mijn eigen kleine krot ipv dit riante huis waar ik nu woon, waar ik alleen in de avond hoef te koken en een 50+ vrouwtje rondloopt die de helft van de week weg is.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:20:01 #180
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141327942
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:19 schreef LesMiserables het volgende:
En dat ding met die mond en die piemel is ook wel chill.
Mits zonder tanden.. of niet teveel :+
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:20:07 #181
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141327946
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Stop met a die excuusjes. Als je op jezelf wilt wonen maar je woont nog thuis dan wil je gewoon niet graag genoeg en moet je deze reacties ook wel kunnen handelen. Feit is gewoon dat thuiswonende mannen van 23+ niet aantrekkelijk zijn.
Ik heb 8 jaar op mezelf gewoond (waarvan 6 samenwonend) en hoop zeer binnenkort weer op mezelf te zitten. Ik denk niet dat er ook maar 1 vrouw is die mij 'onvolwassen' kan noemen en zoek geen excuses. Ik ben er gewoon eerlijk in. Dat op mezelf wonen gaat overigens wel in een compleet andere stad zijn als waar ik nu woon (Amsterdam i.p.v. Arnhem). Tot die tijd spek ik mijn rekening en kijk ik rond voor een leuke woning. Al scheelt het misschien dat ik mijn vader eigenlijk alleen s'avonds zie en ik kan doen en laten wat ik zelf wil.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141327983
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ik verdien nu zo'n 13k per jaar naast mijn studie, (die ook geld kost). Ik heb een vrij dure auto (die ik nodig heb) en ziektekostenverzekering etc.
Komend jaar ga ik een half jaar naar de VS voor een stage.
Ik krijg geen stufi.

Dit zou ik dan allemaal in mijn eentje moeten bekostigen.

Waarom zou ik dan in godsnaam gaan huren? Dat kost me mijn sociale leven, ik kan geen nieuwe kleren meer kopen?

Oh maar vrouwen vinden me dan wel aantrekkelijker want ik heb mijn eigen kleine krot ipv dit riante huis waar ik nu woon, waar ik alleen in de avond hoef te koken en een 50+ vrouwtje rondloopt die de helft van de week weg is.
zoveel verdediging

ga eens bij oranje spelen
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:21:38 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141328005
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

zoveel verdediging

ga eens bij oranje spelen
Idd ja :')

Ik snap ook wel de redenatie waarom iemand thuis blijft wonen. Betekent nog niet dat het aantrekkelijk is :)
pi_141328017
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mits zonder tanden.. of niet teveel :+
Ik kan heel wat hebben :D.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

zoveel verdediging

ga eens bij oranje spelen
A+.
pi_141328077
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd ja :')

Ik snap ook wel de redenatie waarom iemand thuis blijft wonen. Betekent nog niet dat het aantrekkelijk is :)
Klopt, denk niet dat iemand voor de lol thuis blijft wonen.
Opties zijn er altijd en ligt eraan hoe graag je het wilt en wat je er voor wilt opgeven ;)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:23:24 #186
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141328089
Tja, verdediging of niet, het is natuurlijk een discussieforum.

Gelukkig val ik nog in de categorie dat ik meisjes mag daten die het al helemaal tof vinden dat ik een rijbewijs/auto heb, ipv dat ze gaan eisen dat ik alleen woon.

Voor de rest heb ik geen klachten.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:23:33 #187
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_141328100
hoeren app blijft zeggen matches zoeken als ik duidelijk nog aan het keuren ben.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:23:39 #188
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141328105
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:

Klopt, denk niet dat iemand voor de lol thuis blijft wonen.
Ik denk dat je je daar nogal in vergist :Y
pi_141328127
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Grielen het volgende:
Tja, verdediging of niet, het is natuurlijk een discussieforum.

Gelukkig val ik nog in de categorie dat ik meisjes mag daten die het al helemaal tof vinden dat ik een rijbewijs/auto heb, ipv dat ze gaan eisen dat ik alleen woon.

Voor de rest heb ik geen klachten.
jij date 15 jarigen?
pi_141328142
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar nogal in vergist :Y
haha wat :'( :D
pi_141328173
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
wat :') ik heb het idee dat ik bij ieder gesprek wat van me moet laten horen anders is het snel afgelopen :')
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. ;)

En voor alle geile mannelijke fokkertjes, loop me niet te DM'en viespeuken.
Ik ga gelijk mn profiel aanpassen.
pi_141328199
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik denk dat je je daar nogal in vergist :Y
Naja, er is een verschil tussen 'voor de lol' en 'voor het gemak/door de luiheid'.
pi_141328201
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef yats het volgende:

[..]

En als je al een match hebt? Dan zijn de foto's dus al 'goedgekeurd'.

Genoeg dingen die iemand kan zeggen om het compleet te verneuken hoor

Of wat bedoel je nou?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:25:39 #194
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141328207
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

jij date 15 jarigen?
18-21

En je weet niet waar ik woon, vraag maar aan Kanovinnie hoeveel opties wij hier hebben in onze regio.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141328219
even klagen: kan het al 4u zijn? ik wil pizza bestellen
pi_141328227
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:24 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

jij date 15 jarigen?
15 jarige wijven zijn echt de ergste personen. Hoe vreselijk was jij op je 15e?
Hoogachtend
pi_141328232
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
even klagen: kan het al 4u zijn? ik wil pizza bestellen
je kan toch vooruit bestellen
pi_141328233
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Grielen het volgende:

[..]

18-21

En je weet niet waar ik woon, vraag maar aan Kanovinnie hoeveel opties wij hier hebben in onze regio.
Waar woon je dan
pi_141328243
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
even klagen: kan het al 4u zijn? ik wil pizza bestellen
Ik kan wel een big sausage pizza bezorgen in twintig minuten.
Hoogachtend
pi_141328288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

15 jarige wijven zijn echt de ergste personen. Hoe vreselijk was jij op je 15e?
Fucking geweldig
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

je kan toch vooruit bestellen
he ik zag je laatst in de stad lopen

ik riep je maar toen bedacht ik me.. :'(
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:33:00 #201
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141328503
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Genoeg dingen die iemand kan zeggen om het compleet te verneuken hoor

Of wat bedoel je nou?
Ok, dan is dat duidelijk. Jij beweerde dat je iemand puur op basis van foto's kon beoordelen, maar het gesprek doet er voor jou dus wel degelijk toe.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141328542
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:33 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, dan is dat duidelijk. Jij beweerde dat je iemand puur op basis van foto's kon beoordelen, maar het gesprek doet er voor jou dus wel degelijk toe.
Dat zei ik niet, ik zei dat de eerste selectie zo gaat (en dat als je dan super tof lijkt vrouwen vanzelf wel beginnen te praten)

Daarna moet je het van het gesprek hebben ja
En er zijn genoeg dingen die je kunt zeggen die het gesprek helemaal tof maken of kei hard verneuken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:34:29 #203
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141328565
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Klopt. Maar over vrouwen wordt vaak makkelijker gedacht omdat van hun niet wordt verwacht dat ze veel verantwoordelijkheden hebben.

( waar is die feministische golf als je m weer nodig hebt )
Nou ik denk dat ze bij mannen gewoon bang zijn voor moeders kindjes, mannen denken sowieso niet zo veel na en vinden het al gauw prima ;)

Maar het blijft dat thuiswonen gewoon niet aantrekkelijk is. Als je 25+ bent hoef je bij je eerste date echt niet eerst de ouders te ontmoeten hoor, je wilt eerst weten of het de moeite is ze uberhaupt beter te leren kennen :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141328619
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ik denk dat ze bij mannen gewoon bang zijn voor moeders kindjes, mannen denken sowieso niet zo veel na en vinden het al gauw prima ;)

Maar het blijft dat thuiswonen gewoon niet aantrekkelijk is. Als je 25+ bent hoef je bij je eerste date echt niet eerst de ouders te ontmoeten hoor, je wilt eerst weten of het de moeite is ze uberhaupt beter te leren kennen :P
Je houdt je eerste date toch niet bij je thuis?
Hoogachtend
pi_141328633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Je houdt je eerste date toch niet bij je thuis?
Ik wel. Maar ik noem het dan ook geen date.
pi_141328667
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik wel. Maar ik noem het dan ook geen date.
Ik zou voor de eerste ontmoeting eigenlijk wel een neutrale plek kiezen als een caf้.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:36:57 #207
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141328677
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Je houdt je eerste date toch niet bij je thuis?
soms wel :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141328689
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik wel. Maar ik noem het dan ook geen date.
Beslis je van tevoren of het een date of seks is ? of kan je ook voor de seks gaan en later toch nog willen daten ?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:37:20 #209
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141328693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

soms wel :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik zou voor de eerste ontmoeting eigenlijk wel een neutrale plek kiezen als een caf้.
Ik ook maar dat gebeurt niet altijd
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:37:47 #210
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141328710
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik wel. Maar ik noem het dan ook geen date.
Hoe noem je het dan wel? :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141328726
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ik zou voor de eerste ontmoeting eigenlijk wel een neutrale plek kiezen als een caf้.
Want?

Als ik afspreek met iemand dan ken ik diegene al zo goed dat ik hem of haar best vertrouw in m'n huis.
Afspreken buitenshuis is zo officieel vind ik. Er ligt zoveel druk op je dan. Thuis is gewoon relaxed :) alleen focussen op elkaar en geen andere mensen om je heen.
pi_141328744
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:37 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Beslis je van tevoren of het een date of seks is ? of kan je ook voor de seks gaan en later toch nog willen daten ?
Dat laatste inderdaad :) gewoon zien wat er van komt en of we elkaar bevallen
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:38:57 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141328756
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat zei ik niet, ik zei dat de eerste selectie zo gaat (en dat als je dan super tof lijkt vrouwen vanzelf wel beginnen te praten)

Daarna moet je het van het gesprek hebben ja
En er zijn genoeg dingen die je kunt zeggen die het gesprek helemaal tof maken of kei hard verneuken
Dat is nog duidelijker. Maar dan zitten we aardig op dezelfde lijn. Alhoewel ik als man eigenlijk altijd het gesprek moet starten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:34 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Nou ik denk dat ze bij mannen gewoon bang zijn voor moeders kindjes, mannen denken sowieso niet zo veel na en vinden het al gauw prima ;)

Maar het blijft dat thuiswonen gewoon niet aantrekkelijk is. Als je 25+ bent hoef je bij je eerste date echt niet eerst de ouders te ontmoeten hoor, je wilt eerst weten of het de moeite is ze uberhaupt beter te leren kennen :P
Er bestaat ook zoiets als 'overmacht'. Als je dat uitlegt op een date hebben de meeste vrouwen daar prima begrip voor. En nee, ze krijgen mijn vader niet te zien. Als ik zeg dat ik een date heb is hij meestal zo tactisch om een avond/nacht weg te zijn.

quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:35 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik wel. Maar ik noem het dan ook geen date.
Jij noemt het gewoon een nadere kennismaking van twee lichamen --> seks?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141328766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hoe noem je het dan wel? :P
Afspreken _O- 'wat leuks doen' met een grote knipoog op 'leuk'
pi_141328768
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Want?

Als ik afspreek met iemand dan ken ik diegene al zo goed dat ik hem of haar best vertrouw in m'n huis.
Afspreken buitenshuis is zo officieel vind ik. Er ligt zoveel druk op je dan. Thuis is gewoon relaxed :) alleen focussen op elkaar en geen andere mensen om je heen.
Hier heb je wel een punt, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het toch ongemakkelijk vinden voor de eerste keer.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:39:43 #216
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141328788
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Afspreken _O- 'wat leuks doen' met een grote knipoog op 'leuk'
Dat soort dates zijn dan ook erg awkward om bij iemand die thuiswoont te houden :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141328791
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Dat laatste inderdaad :) gewoon zien wat er van komt en of we elkaar bevallen
Ja laat maar :) vergat dat jij een lange chatter bent, dan ken je elkaar wel al iets beter. Ik spreek altijd binnen een week af en meestal binnen dagen dus dan is het toch wat anders.
pi_141328802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:38 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is nog duidelijker. Maar dan zitten we aardig op dezelfde lijn. Alhoewel ik als man eigenlijk altijd het gesprek moet starten.

[..]

trek je conclusies zou ik zeggen...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141328812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:39 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat soort dates zijn dan ook erg awkward om bij iemand die thuiswoont te houden :P
Gewoon naar zijn/haar huis gaan? als diegene wel alleen woont dan..
pi_141328851
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:39 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ja laat maar :) vergat dat jij een lange chatter bent, dan ken je elkaar wel al iets beter. Ik spreek altijd binnen een week af en meestal binnen dagen dus dan is het toch wat anders.
Ja inderdaad haha. Heb ook wel dat ik ze soms dezelfde dag nog zie maar dat zijn echt uitzonderingen en is ook alleen gebaseerd op lust
pi_141328874
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:39 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Afspreken _O- 'wat leuks doen' met een grote knipoog op 'leuk'
Heb je weleens meegemaakt dat die jongen helemaal niet leek op de foto's?
Hoogachtend
pi_141328915
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Heb je weleens meegemaakt dat die jongen helemaal niet leek op de foto's?
Ja. Daarom zorgen dat je van te voren heeeeul veel selfies uitwisselt
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:42:44 #223
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141328921
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Heb je weleens meegemaakt dat die jongen helemaal niet leek op de foto's?
Ik met vrouwen nog nooit.

quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:40 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Gewoon naar zijn/haar huis gaan? als diegene wel alleen woont dan..
ik bedoel bij zijn ouders ja.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:41 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja inderdaad haha. Heb ook wel dat ik ze soms dezelfde dag nog zie maar dat zijn echt uitzonderingen en is ook alleen gebaseerd op lust
Hoe durf je! Ach ik maak mezelf er ook schuldig aan.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:42:59 #224
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141328935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Hoe noem je het dan wel? :P
Vorige week vroeg ik of ze zin had in een ijsje. Toen heb ik haar opgehaald en zijn we ijs gaan eten :P
pi_141328958
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:42 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ja. Daarom zorgen dat je van te voren heeeeul veel selfies uitwisselt
Haha, wel met hem geneukt?
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:44:01 #226
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141328995
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

trek je conclusies zou ik zeggen...
Ow, die conclusie had ik al lang getrokken. Ik ga er niet vanuit dat een vrouw mij aanspreekt. Helaas overigens, het lijkt me wel leuk om eens mee te maken.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141329009
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Haha, wel met hem geneukt?
Nee, na 5 min weggestuurd
pi_141329021
Nep/verkeerde/oude foto's sturen is zo beta.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:45:53 #229
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141329056
Op mijn oudere foto's zie ik er juist minder uit
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_141329150
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Grielen het volgende:
Op mijn oudere foto's zie ik er juist minder uit
Ik ben niet zo fotogeniek. :( Best jammer voor tinder. Ik vind dat ik er op foto's wat geforceerd uitzie.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:47:57 #231
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141329151
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Grielen het volgende:
Op mijn oudere foto's zie ik er juist minder uit
Dat dus
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141329159
Nou ja ik vind dat altijd wel een lastig en dun lijntje hoor
Ik ga er geen lelijke foto's op zetten
Maar als je alleen mooie er op zet, ben je dan wel eerlijk genoeg?

Ik geloof dat ik het ethisch allemaal iets te zwaar neem :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141329160
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:45 schreef Grielen het volgende:
Op mijn oudere foto's zie ik er juist minder uit
Zou niet best zijn als je met de jaren lelijker wordt
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:48:35 #234
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141329177
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:44 schreef LesMiserables het volgende:
Nep/verkeerde/oude foto's sturen is zo beta.
Een keer een koe van "gewicht op foto + minimaal15 kilo" gedate. Ze plofte bij mij in de auto neer, ik zag die benen en toen moesten we nog vertrekken ;(
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:49:17 #235
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141329205
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Zou niet best zijn als je met de jaren lelijker wordt
Ooit komt het kantelpunt, ik denk na het 60e levensjaar. Maar het komt vooral omdat ik op mijn oude foto's nog niet bezig was met mijn fysiek, wat ik nu sinds enkele maanden wel doe.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:51:01 #236
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141329280
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ooit komt het kantelpunt, ik denk na het 60e levensjaar. Maar het komt vooral omdat ik op mijn oude foto's nog niet bezig was met mijn fysiek, wat ik nu sinds enkele maanden wel doe.
En dit dus. Ik train nu sinds iets van 7 maanden vrij fors, en dat verschil merk ik wel als ik naar oude foto's van mezelf kijk. Helaas heb ik niet veel foto's van mezelf (ik ben niet zo van de selfie's) waardoor er toch twee 'oudere foto's ' op tinder staan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141329285
Met oude foto's doelde ik uiteraard op mensen die fatsig worden en een foto van 40 kilo geleden erop knallen. Ik vind dat zolang ze recent zijn je zonder probleem enkel je mooie foto's erop mag knallen. Het is geen eerlijkheids contest en je weet dat het zo werkt toch.
pi_141329309
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:49 schreef Grielen het volgende:

[..]

Ooit komt het kantelpunt, ik denk na het 60e levensjaar. Maar het komt vooral omdat ik op mijn oude foto's nog niet bezig was met mijn fysiek, wat ik nu sinds enkele maanden wel doe.
Achso

ik denk dat het kantelpunt voor vrouwen rond de 30 is
en voor mannen rond de 40
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:52:29 #239
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_141329338
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:51 schreef yats het volgende:

[..]

En dit dus. Ik train nu sinds iets van 7 maanden vrij fors, en dat verschil merk ik wel als ik naar oude foto's van mezelf kijk. Helaas heb ik niet veel foto's van mezelf (ik ben niet zo van de selfie's) waardoor er toch twee 'oudere foto's ' op tinder staan.
Stats?
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:52:31 #240
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141329339
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:51 schreef LesMiserables het volgende:
Met oude foto's doelde ik uiteraard op mensen die fatsig worden en een foto van 40 kilo geleden erop knallen. Ik vind dat zolang ze recent zijn je zonder probleem enkel je mooie foto's erop mag knallen. het is geen eerlijkheids contest en je weet dat het zo werkt toch.
Ik vraag het voortaan. Na mijn blunder ben ik daar voorzichtiger in geworden. Hele avond vertieft en ook nog een etentje van 70 euro ofzo kunnen dokken.
pi_141329365
Kom op leo, etentjes op de eerste date. Kan niet he ... ;).
pi_141329392
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Kom op leo, etentjes op de eerste date. Kan niet he ... ;).
Inderdaad. Veel te duur.
Hoogachtend
pi_141329416
En als het goed is heb je wel betere dingen te doen dan vrouwen die je nog nooit ontmoet hebt uit eten te nemen.
pi_141329418
Ja inderdaad, wtf
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:54:38 #245
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141329432
Etentje zou ik echt niet doen. Tot nu toe is het steeds wat drinken geweest. IJsje halen is ook wel een goeie.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:55:21 #246
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141329464
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja ik vind dat altijd wel een lastig en dun lijntje hoor
Ik ga er geen lelijke foto's op zetten
Maar als je alleen mooie er op zet, ben je dan wel eerlijk genoeg?

Ik geloof dat ik het ethisch allemaal iets te zwaar neem :P
Nou ja je "verkoopt' jezelf toch min of meer dus natuurlijk kleed je het aan. Ik zet er zelf ook geen dramatische fotos op maar verder blijf ik gewoon wel mezelf.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:56:29 #247
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141329506
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:52 schreef Grielen het volgende:

[..]

Stats?
Wat voor stats wil je? Ik doe maar 1x in de week aan krachttraining, de rest is puur conditie (hardlopen) of techniek (rugby). Ik hoef niet breder te worden dan ik nu ben, dus vaker krachttraining hoeft niet zo nodig.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:59:44 #248
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_141329656
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef LesMiserables het volgende:
Kom op leo, etentjes op de eerste date. Kan niet he ... ;).
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:53 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Inderdaad. Veel te duur.
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ja inderdaad, wtf
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
Etentje zou ik echt niet doen. Tot nu toe is het steeds wat drinken geweest. IJsje halen is ook wel een goeie.
Wow :'( Heb ik echt al 4x gedaan ofzo _O-

Maar de beste date was echt het ijsje halen. Spontaan, leuk, wandeling gemaakt met onze ijsjes :9
  vrijdag 20 juni 2014 @ 14:59:58 #249
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141329668
Een eerste date moet je lekker simpel houden O+
pi_141329685
Heb het al paar keer gezegd maar ijsjes is mijn go-to succes guaranteed date. Ook lekker goedkoop en flexibel.
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:00:46 #251
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141329713
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
Heb het al paar keer gezegd maar ijsjes is mijn go-to succes guaranteed date. Ook lekker goedkoop en flexibel.
Ja maar in de winter wordt het vaak niet geaccepteerd :(
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141329727
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Een eerste date moet je lekker simpel houden O+
Dit ja

ik wil ook niet meteen 3 uur vast zitten aan iemand die ik eigenlijk niet ken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:01:11 #253
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141329731
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Wow :'( Heb ik echt al 4x gedaan ofzo _O-

Maar de beste date was echt het ijsje halen. Spontaan, leuk, wandeling gemaakt met onze ijsjes :9
Bij een etentje zit je meteen zo vast. Je kan niet zomaar weggaan.En het kost geld. Niet dat ik te krenterig ben om te betalen maar tot nu toe is er nog geen enkele date geweest waar degene waarmee ik was zei, oh, ik betaal wel. Of dat ze het 50/50 deed.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141329762
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja maar in de winter wordt het vaak niet geaccepteerd :(
Je moet niets beginnen met chicks die niet ten allen tijde een ijsjesdate willen doen.
Hoogachtend
pi_141329765
Als ik een man was en een vrouw zou niet aanbieden om de rekening te splitten zou ik dat echt wel een afknapper vinden eigenlijk
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:03:05 #256
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141329812
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een man was en een vrouw zou niet aanbieden om de rekening te splitten zou ik dat echt wel een afknapper vinden eigenlijk
Hangt er van af, is het iets kleins als een ijsje dan vind ik het prima. Bij een etentje wat best wel duur kan worden vind ik het inderdaad een afknapper als ze het normaal vind dat de man even alles voor haar betaald. Vaak zie je dat namelijk ook terug in de persoonlijkheid :')
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141329813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een man was en een vrouw zou niet aanbieden om de rekening te splitten zou ik dat echt wel een afknapper vinden eigenlijk
Of dat zij de volgende keer betaalt ofzo. Dat vind ik prima. Niet dat ik alles zou moeten betalen.
Hoogachtend
pi_141329816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:00 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ja maar in de winter wordt het vaak niet geaccepteerd :(
Haha klinkt erg maar in de winter daten vind ik sowieso minder. Je date van de lente tot eind zomer, daarmee verzamel je je FB's om de winter door te komen. Als je echt leuke meisjes vind in de winter kan je dan nog steeds daten maar ik sluit mijzelf eigenlijk wel een beetje op in de winter, nieuwe date technisch dan. Heeft er ook wel mee te maken dat de stad waar ik in woon niet Amsterdam Rotterdam of Groningen is ofzo en ik dus iets meer moeite moet doen om te daten.
pi_141329915
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:03 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Haha klinkt erg maar in de winter daten vind ik sowieso minder. Je date van de lente tot eind zomer, daarmee verzamel je je FB's om de winter door te komen. Als je echt leuke meisjes vind in de winter kan je dan nog steeds daten maar ik sluit mijzelf eigenlijk wel een beetje op in de winter, nieuwe date technisch dan. Heeft er ook wel mee te maken dat de stad waar ik in woon niet Amsterdam Rotterdam of Groningen is ofzo en ik dus iets meer moeite moet doen om te daten.
ik moest hard op lachen
pi_141329963
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:15 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Voor thuiswonende vrouwen geld hetzelfde, je wilt toch iemand die een beetje volwassen is :P
Ik had vorige keer op Tinder een 33 jarige die thuis woont en nog met zijn studie bezig was, ik heb dat ook gelijk afgekapt, ik vind dat z๓ onaantrekkelijk :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef yats het volgende:

[..]

Eh DV, heb je enig idee hoe streng ze momenteel met hypotheken zijn? Ik kan zo de helft van een leuke starterswoning op tafel leggen en toch krijg ik geen hypotheek omdat ik geen vaste baan heb (want zelfstandig ondernemer) en mijn bedrijfje pas een paar maanden bestaat.

Als je een vast contract hebt ben je er zo hoor.. het is meer dan logisch dat ze geen hypotheek geven aan iemand zonder vaste baan.. Ze geven nu hypotheken weg als warme broodjes man :')
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141330021
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik had vorige keer op Tinder een 33 jarige die thuis woont en nog met zijn studie bezig was, ik heb dat ook gelijk afgekapt, ik vind dat z๓ onaantrekkelijk :@

[..]

Als je een vast contract hebt ben je er zo hoor.. het is meer dan logisch dat ze geen hypotheek geven aan iemand zonder vaste baan.. Ze geven nu hypotheken weg als warme broodjes man :')
Waarom haal je deze saaie kutdiscussie weer omhoog? :')
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:08:15 #262
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141330029
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik had vorige keer op Tinder een 33 jarige die thuis woont en nog met zijn studie bezig was, ik heb dat ook gelijk afgekapt, ik vind dat z๓ onaantrekkelijk :@
Ja dat kan ik me indenken, ik zou bij een vrouw hetzelfde hebben. Prima als je besluit nog een studie te doen of dat je vanwege omstandigheden thuis woont, maar het zegt toch ook echt wel wat over iemand.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_141330039
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Waarom haal je deze saaie kutdiscussie weer omhoog? :')
_O-
pi_141330064
Wait whut? Yats woont thuis?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:09:00 #265
108913 Godshand
guide4you
pi_141330065
Is het normaal voor Tinder, dat je continu vrouwen met wijntjes en fotomodelfoto's tegenkomt?
Wat een type's, naast de standaard reisfoto's :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141330072
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:08 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Waarom haal je deze saaie kutdiscussie weer omhoog? :')
Sommige mensen zijn aan het werk en blijven hangen op pagina's terug :{w
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141330118
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
Is het normaal voor Tinder, dat je continu vrouwen met wijntjes en fotomodelfoto's tegenkomt?
Wat een type's, naast de standaard reisfoto's :')
of liefdadigheids foto's :') blonde hockey chicks op een foto met negertje incl hongersbuikje
pi_141330133
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:09 schreef Godshand het volgende:
Is het normaal voor Tinder, dat je continu vrouwen met wijntjes en fotomodelfoto's tegenkomt?
Wat een type's, naast de standaard reisfoto's :')
Bij de Nederlandse vrouwen wel ja. Ook opvallend veel watersporters.
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:11:05 #269
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141330151
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:06 schreef UnicornFarts het volgende:

Als je een vast contract hebt ben je er zo hoor.. het is meer dan logisch dat ze geen hypotheek geven aan iemand zonder vaste baan.. Ze geven nu hypotheken weg als warme broodjes man :')
Ik snap best dat ze iemand afwijzen zonder vast contract die voor 80% of meer van de financiering een hypotheek nodig heeft. Maar ik heb misschien 30-40% nodig, de rest kan ik zelf financieren. Alleen als zelfstandig ondernemer gelden nog strengere eisen dan met een vast contract. Ik moet eerst drie jaarrekeningen laten zien wil ik uberhaupt een kans maken. Dat is wat lastig als jouw bedrijf pas een paar maanden bestaat.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:11:40 #270
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141330182
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
Als ik een man was en een vrouw zou niet aanbieden om de rekening te splitten zou ik dat echt wel een afknapper vinden eigenlijk
Ik ook.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141330185
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

of liefdadigheids foto's :') blonde hockey chicks op een foto met negertje incl hongersbuikje eromheen
Dat is ook verschrikkelijk ja. Niets mis met hockeymeisjes, maar ze moeten niet gebruik maken van arme kindjes om zelf maar aandacht te krijgen. Ik ben ze wel eens op Facebook tegengekomen. Dan hebben ze ook belachelijk veel likes. Ik heb dan echt zin om een haatreactie te plaatsen, maar dan denk ik dat het niet verstandig is voor m'n sociale status. :')
Hoogachtend
pi_141330195
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef yats het volgende:

[..]

Ik snap best dat ze iemand afwijzen zonder vast contract die voor 80% of meer van de financiering een hypotheek nodig heeft. Maar ik heb misschien 30-40% nodig, de rest kan ik zelf financieren. Alleen als zelfstandig ondernemer gelden nog strengere eisen dan met een vast contract. Ik moet eerst drie jaarrekeningen laten zien wil ik uberhaupt een kans maken. Dat is wat lastig als jouw bedrijf pas een paar maanden bestaat.
Maar je woont nu wel al op jezelf toch?
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_141330201
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik ook.
Ben jij een vrouw?
Hoogachtend
pi_141330226
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Dat is ook verschrikkelijk ja. Niets mis met hockeymeisjes, maar ze moeten niet gebruik maken van arme kindjes om zelf maar aandacht te krijgen. Ik ben ze wel eens op Facebook tegengekomen. Dan hebben ze ook belachelijk veel likes. Ik heb dan echt zin om een haatreactie te plaatsen, maar dan denk ik dat het niet verstandig is voor m'n sociale status. :')
ik care zo weinig om sociale status

ik maak ook vaak ruzie op facebook, genieten joh
pi_141330237
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:11 schreef yats het volgende:

[..]

Ik snap best dat ze iemand afwijzen zonder vast contract die voor 80% of meer van de financiering een hypotheek nodig heeft. Maar ik heb misschien 30-40% nodig, de rest kan ik zelf financieren. Alleen als zelfstandig ondernemer gelden nog strengere eisen dan met een vast contract. Ik moet eerst drie jaarrekeningen laten zien wil ik uberhaupt een kans maken. Dat is wat lastig als jouw bedrijf pas een paar maanden bestaat.
Maar je woont dus nog thuis?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:13:45 #276
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141330264
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Ben jij een vrouw?
Ja. En ik heet vinnie. :|W
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141330330
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:12 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

ik care zo weinig om sociale status

ik maak ook vaak ruzie op facebook, genieten joh
Is alleen niet zo leuk als je hele familie ook kan meelezen. :')
Hoogachtend
pi_141330827
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 14:27 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Fucking geweldig

[..]

he ik zag je laatst in de stad lopen

ik riep je maar toen bedacht ik me.. :'(
waar :'(
pi_141330911
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:26 schreef Etsu het volgende:

[..]

waar :'(
peperstraat
was vorige week ofzo of al 2 week terug
ik heb geen tijdsbesef tegenwoordig
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:28:43 #280
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141330926
Hou die SC even lekker per DM.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141330935
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

peperstraat
was vorige week ofzo of al 2 week terug
ik heb geen tijdsbesef tegenwoordig
daar was ik inderdaad :9
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:32:24 #282
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141331092
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Maar je woont dus nog thuis?
Niet 'nog', maar 'weer'. Helaas moet ik zeggen. De flat waarin ik woonde word volgende maand gesloopt, dus nu ben ik op zoek naar iets anders. Ik wilde gaan kopen, maar dat is dus helaas geen optie op dit moment. Er loopt een lijntje in Amsterdam (zodra daar iemand vertrekt ben ik de eerste), al is dat weer huren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141331098
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:28 schreef kanovinnie het volgende:
Hou die SC even lekker per DM.
Doe even [warning] dan.
Hoogachtend
pi_141331121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:32 schreef yats het volgende:

[..]

Niet 'nog', maar 'weer'. Helaas moet ik zeggen. De flat waarin ik woonde word volgende maand gesloopt, dus nu ben ik op zoek naar iets anders. Ik wilde gaan kopen, maar dat is dus helaas geen optie op dit moment. Er loopt een lijntje in Amsterdam (zodra daar iemand vertrekt ben ik de eerste), al is dat weer huren.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een huurwoning te vinden?

Woon je al lang 'weer' thuis?
Dit gaat wel echt kei hard tegen je werken op date gebied hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:34:49 #285
108913 Godshand
guide4you
pi_141331205
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:10 schreef helemaalnaardemavo het volgende:

[..]

Bij de Nederlandse vrouwen wel ja. Ook opvallend veel watersporters.
Die watersporters hebben tenminste nog goed figuur en een leuke levensstijl. Zo'n fotomodel is de hele dag met uiterlijk, mascara en nagels bezig.

Die charity wijven swipe ik meestal ook naar links...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141331245
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef LesMiserables het volgende:
-weg-
Amsterdam Oost. :') Ik zou alleen in oud zuid willen wonen.

Kappen met SC. :( :( :(

[ Bericht 9% gewijzigd door kanovinnie op 20-06-2014 15:36:33 ]
Hoogachtend
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:36:10 #287
108913 Godshand
guide4you
pi_141331289
In b4 Re :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_141331390
Haha okok, ik moet ook een boterham op de plank brengen enzo en dacht wie weet help ik er wel iemand mee. Oost is trouwens helemaal hip hoor, goed in ontwikkeling, nette buurten, top station (Amstel) en dichtbij scholen/studentes. Ga geen enkele moeite krijgen met het wegdoen van dat ding. Ik zou soms zelf wel in Amsterdam willen wonen als ik ooit weer vrijgezel ben, lijkt me heerlijk om te wonen met echt alle keuze in de wereld. Tinder moet daar echt de hemel zijn.
pi_141331465
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:38 schreef LesMiserables het volgende:
Haha okok, ik moet ook een boterham op de plank brengen enzo en dacht wie weet help ik er wel iemand mee. Oost is trouwens helemaal hip hoor, goed in ontwikkeling, nette buurten, top station (Amstel) en dichtbij scholen/studentes. Ga geen enkele moeite krijgen met het wegdoen van dat ding. Ik zou soms zelf wel in Amsterdam willen wonen als ik ooit weer vrijgezel ben, lijkt me heerlijk om te wonen met echt alle keuze in de wereld. Tinder moet daar echt de hemel zijn.
allemaal onnodige sc
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:40:41 #290
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141331499
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om een huurwoning te vinden?

Woon je al lang 'weer' thuis?
Dit gaat wel echt kei hard tegen je werken op date gebied hoor
Ze hebben hier een wachttijd van vijf jaar voor een kleine woning, laat staan voor een gezinswoning. Kom ik aan met 1,5 jaar ingeschreven staan. Ik had ook enorme mazzel met die tijdelijke woning, maargoed, ik wist vooraf dat het tijdelijk was dus ik ga er niet over klagen. En nee, gelukkig zit ik hier nog niet heel lang en ik hoop ook niet dat het lang duurt. Dat het tegen me gaat werken op date-vlak was ik al bang voor...

@LM : het hoeft van mij niet gemeubileerd te zijn. Ik heb alles wat ik nodig heb qua meubels/apparatuur.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141331546
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:40 schreef yats het volgende:

[..]

Ze hebben hier een wachttijd van vijf jaar voor een kleine woning, laat staan voor een gezinswoning. Kom ik aan met 1,5 jaar ingeschreven staan. Ik had ook enorme mazzel met die tijdelijke woning, maargoed, ik wist vooraf dat het tijdelijk was dus ik ga er niet over klagen. En nee, gelukkig zit ik hier nog niet heel lang en ik hoop ook niet dat het lang duurt. Dat het tegen me gaat werken op date-vlak was ik al bang voor...

@LM : het hoeft van mij niet gemeubileerd te zijn. Ik heb alles wat ik nodig heb qua meubels/apparatuur.
Dan huur je toch particulier? Dat doet de halve wereld
En het extra geld is het wel waard, datewise alleen al
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141331550
SLOWCHAT
pi_141331572
Heeft iemand ook nog dates staan voor dit weekend?
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:42:51 #294
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_141331591
Wat snap je niet aan geen SC? Ik vind 't een leuk topic maar kan het goed begrijpen als de R&P mods het dicht gooien vanwege de SC.

OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.

Echt veel matches krijg ik niet ;(
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_141331596
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
SLOWCHAT
Je helpt niet mee moppie. Ik stel voor dat je nog een paar keer dit soort kreten plaatst dan kan hij dicht en mag jij een nieuwe starten.

edit;
Zijn er specifieke R&P meets ? regelmatig ? Als dat maar goed gaat ...
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:43:31 #296
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_141331617
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
Heeft iemand ook nog dates staan voor dit weekend?
Jep, hiero w/.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:43:44 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141331629
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dan huur je toch particulier? Dat doet de halve wereld
En het extra geld is het wel waard, datewise alleen al
Daar ben ik me nu ook op aan het ori๋nteren tussen de werkzaamheden door. Zou het date-technisch echt zoveel verschil zijn?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:43:44 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_141331630
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:

OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.
Stuur je foto's maar in m'n DM.. check ik ze wel even :)
  vrijdag 20 juni 2014 @ 15:44:15 #299
416931 yats
(non) Average Joe
pi_141331657
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wat snap je niet aan geen SC? Ik vind 't een leuk topic maar kan het goed begrijpen als de R&P mods het dicht gooien vanwege de SC.

OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.

Echt veel matches krijg ik niet ;(
Lijkt me een top idee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_141331662
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:43 schreef yats het volgende:

[..]

Daar ben ik me nu ook op aan het ori๋nteren tussen de werkzaamheden door. Zou het date-technisch echt zoveel verschil zijn?
Ja
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_141331696
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 juni 2014 15:42 schreef kanovinnie het volgende:
Wat snap je niet aan geen SC? Ik vind 't een leuk topic maar kan het goed begrijpen als de R&P mods het dicht gooien vanwege de SC.

OT: Wanneer was de meet? Zou eigenlijk wel eens een dame (of een paar) willen die mijn profiel doorloopt en zegt, deze foto wel, deze niet en die bio van je is belachelijk, doe dit.

Echt veel matches krijg ik niet ;(
Dat wil ik ook best via dm doen hoor

Maar goed, dan is het wel gebaseerd op mijn smaak. Misschien is die wel heel apart :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')