Persoonlijkheid is nog het minste wat er tegen kan vallen, schoonmaaksters en barkeepsters kunnen ook een slechte persoonlijkheid hebben. Zie mijn edit van de vorige post wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in mijn bed gehad.![]()
Paardrijdende wijven zijn gewoon verschrikkelijk qua persoonlijkheid.
Waarom block je dan niet de minder leuke? Of gewoon zeggen dat je ze niet interessant vindt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je leuk genoeg bent is het inderdaad tweerichtingsverkeer
Maar ik heb ook genoeg mannen er tussen waarvan ik denk 'mwah, we zullen zien'
Daar ga ik dan niet in investeren nee. Als blijkt dat ze tof zijn wel maar dat mogen ze dan eerst even laten zien
Je moet dan vragen of ze goed kunnen rijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef LesMiserables het volgende:
Geen paardenmeisje gehad. Het ging meestal van 'zo en waar kan ik die pony op komen halen ?' en daar beetje leuk gesprek uit slepen op tinder/WA en dan is het binnen. Een van de vragen van mij was vaak of ze al paarden hadden of dat ze al konden paard rijden en ik heb serieus nog nooit een ja antwoord gekregen. Ik ben niet zo van de paardenmeisjes en woon ook in de randstad dus daar komt dat een stuk minder voor.
Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Mwoa ik date vaak ook maar 1 vrouw tegelijk. Gewoon omdat het me teveel tijd en energie kost, meerdere vrouwen. Een vrouw die mij daardoor minder iinteressant vindt hoef ik sws niet.
Verder ligt het ook erg aan de insteek. Heb ook wel puur gedate voor de seks maar dan was het contact ook een stuk oppervlakkiger en dan date ik ook wel meer vrouwen tegelijk.
Een van de standaard vragen met als toevoeging dat ik het hen wel verplicht was te leren voordat ik die arme pony mee gaf. Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in het 'gekkigheid' gesprek want dat werkt ook niet maar het had een hoop kanten waar je mee op kunt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je moet dan vragen of ze goed kunnen rijden.
Haha, maar ik ken serieus alleen paardenmeisjes die labiel zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Persoonlijkheid is nog het minste wat er tegen kan vallen, schoonmaaksters en barkeepsters kunnen ook een slechte persoonlijkheid hebben. Zie mijn edit van de vorige post wat ik bedoel.
Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheidquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom block je dan niet de minder leuke? Of gewoon zeggen dat je ze niet interessant vindt.
seks is niet daten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.
40% van mijn HBO was paardenmeisje. Er zaten echters echters tussen, maar ook rijke Gooische meisjes die nooit van hun leven hoeven te werken, maar wel HBO willen, een paardje van pappa hebben en dus 4 jaar lang hun paard gaan borstelen terwijl ze een HBO papiertje binnen halen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Haha, maar ik ken serieus alleen paardenmeisjes die labiel zijn.
Lui respectloos kutwijf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheid
Ik ga toch niet tegen elke match die niets zegt (of niet genoeg) een excuuszinnetje typen?
Ik like zo iemand en dan na het eerste contact (als dat er al is) denk ik 'we zullen zien'
En als hij dan niets zegt dan vergeet ik hem gewoon (en ga ik dus ook niet blokken of iets typen want ik weet dat niet eens meer dat ie bestaat)
Als je eenmaal een FB hebt is het geen daten meer maar tijdens het verzamelen ervan moet je toch echt een klein beetje daten in mijn ervaring. Vind ik iig wel het prettigste want wil wel dat we IETS in common hebben en niet dat ik me irriteer zodra ze haar giechel open trekt. Doe het ook voor mijn plezierquote:
wutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheid
Ik ga toch niet tegen elke match die niets zegt (of niet genoeg) een excuuszinnetje typen?
Ik like zo iemand en dan na het eerste contact (als dat er al is) denk ik 'we zullen zien'
En als hij dan niets zegt dan vergeet ik hem gewoon (en ga ik dus ook niet blokken of iets typen want ik weet dat niet eens meer dat ie bestaat)
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
40% van mijn HBO was paardenmeisje. Er zaten echters echters tussen, maar ook rijke Gooische meisjes die nooit van hun leven hoeven te werken, maar wel HBO willen, een paardje van pappa hebben en dus 4 jaar lang hun paard gaan borstelen terwijl ze een HBO papiertje binnen halen.
En ondertussen zijn wij de lucky boeren die soms vaker bereden worden dan menig paard.
Het is niet zo netjes of subtiel verwoord, maar het is weldegelijk mijn oprechte gedachte bij jouw post.quote:
Ja ik hou mijn lijst dus helemaal niet bijquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wut
als ik niet meer met iemand praat laat ik 'm voor wat t is en een maand later ga ik iedereen weer voorbij van wie het gesprek is komen te vervallen
maar ik houd m'n lijst dan ook bij.. iedereen van wie ik t nummer heb haal ik uit m'n lijst
Oh, nouja ik date nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:06 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Als je eenmaal een FB hebt is het geen daten meer maar tijdens het verzamelen ervan moet je toch echt een klein beetje daten in mijn ervaring. Vind ik iig wel het prettigste want wil wel dat we IETS in common hebben en niet dat ik me irriteer zodra ze haar giechel open trekt. Doe het ook voor mijn plezier.
Omdat ik niet op het blokkeren knopje wil duwen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het is niet zo netjes of subtiel verwoord, maar het is weldegelijk mijn oprechte gedachte bij jouw post.
Voor het geval je niet trollde, dit is echt bizar. Moeten vrouwen iedereen expliciet gaan afwijzen dan ? Het is ook de verantwoordelijkheid van de man om niet zo sociaal beperkt te zijn dat hij herkent wanneer een meisje wel en niet interesse in hem heeft. Is makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij de dames te leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:07 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het is niet zo netjes of subtiel verwoord, maar het is weldegelijk mijn oprechte gedachte bij jouw post.
Ik neem meisjes niet uit eten als ik niet denk dat ze ooit mijn vriendin zouden kunnen zijn dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik spreek zeker niet de eerste keer thuis af omdat ik daar zelf ivm omstandigheden geen echte behoefte aan heb met internet dates, wil wel weten wat ik in de kuip heb voordat je een hele avond van me krijgt. Meestal is het eenijsje eten in de stad of snel een biertje ergens.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh, nouja ik date nietIk spreek af met iemand ( gewoon thuis dus ). En vanuit daar zie ik of diegene leuk genoeg is voor een tweede keer afspreken. Als het ECHT leuk is na een paar keer afspreken kunnen we misschien wel uiteten. Maar dat is heel zeldzaam.
True. Zo dacht ik eerst ook. Maar de gedachte dat ik zoveel knappe jongens nog geen goede kans had gegeven gaf de doorslag om toch alles bij te houdenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja ik hou mijn lijst dus helemaal niet bij
Maar ik zit ook alleen maar op tinder als ik me verveel in de bus of zo
Degene die leuk zijn en waar ik mee praat staan vanzelf boven aan. Dus waarom dan de moeite nemen om mensen te verwijderen en zo?
Er zijn mannen die inderdaad wat sociaal beperkt zijn. Ik vind het dan wel zo nethes om het te vermelden, want dan kunnen die mannen aan zichzelf werken/doen ze geen overbodige moeite. Wat is daar nou de moeite van?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Voor het geval je niet trollde, dit is echt bizar. Moeten vrouwen iedereen expliciet gaan afwijzen dan ? Het is ook de verantwoordelijkheid van de man om niet zo sociaal beperkt te zijn dat hij herkent wanneer een meisje wel en niet interesse in hem heeft. Is makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij de dames te leggen.
Omdar de mannen dan geen onnodige moeite doen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat ik niet op het blokkeren knopje wil duwen?
Tja lui is dan terecht maar waarom is blokkeren respectvoller
Lol! Weet je hoe (veel) mannen reageren als je ze expliciet afwijst ? Dat is geen pretje. Afwijzen op zich vinden vrouwen meestal ook helemaal niet zo fijn tenzij je msn DV bent ofzo maar dat zijn de meeste nou eenmaal niet. Je legt dus echt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw. Juist die sociaal gestoorden kunnen niet tegen afwijzing want dan gaan ze vragen stellen of ze worden boos, is het meisje dan ook verplicht daar antwoord op te geven ? Is echt bizar imo.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Er zijn mannen die inderdaad wat sociaal beperkt zijn. Ik vind het dan wel zo nethes om het te vermelden, want dan kunnen die mannen aan zichzelf werken/doen ze geen overbodige moeite. Wat is daar nou de moeite van?
Dat doen ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Omdar de mannen dan geen onnodige moeite doen.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Voor het geval je niet trollde, dit is echt bizar. Moeten vrouwen iedereen expliciet gaan afwijzen dan ? Het is ook de verantwoordelijkheid van de man om niet zo sociaal beperkt te zijn dat hij herkent wanneer een meisje wel en niet interesse in hem heeft. Is makkelijk om alle verantwoordelijkheid bij de dames te leggen.
[..]
Ik neem meisjes niet uit eten als ik niet denk dat ze ooit mijn vriendin zouden kunnen zijn dus wat dat betreft ben ik het met je eens. Ik spreek zeker niet de eerste keer thuis af omdat ik daar zelf ivm omstandigheden geen echte behoefte aan heb met internet dates, wil wel weten wat ik in de kuip heb voordat je een hele avond van me krijgt. Meestal is het eenijsje eten in de stad of snel een biertje ergens.
Ik had er laatst een en ik moest eerst een lijstje geven met punten die ik niet leuk vondquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol! Weet je hoe (veel) mannen reageren als je ze expliciet afwijst ? Dat is geen pretje. Afwijzen op zich vinden vrouwen meestal ook helemaal niet zo fijn tenzij je msn DV bent ofzo maar dat zijn de meeste nou eenmaal niet. Je legt dus echt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw. Juist die sociaal gestoorden kunnen niet tegen afwijzing want dan gaan ze vragen stellen of ze worden boos, is het meisje dan ook verplicht daar antwoord op te geven ? Is echt bizar imo.
zeker niet alleen door tijd tekort. Als ik iemand interessant en leuk vind heb ik ook helemaal geen behoefte aan andere vrouwen te daten. als ik dat wel heb vind ik haar blijkbaar ook niet interessant genoeg.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.
[..]
Een van de standaard vragen met als toevoeging dat ik het hen wel verplicht was te leren voordat ik die arme pony mee gaf. Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in het 'gekkigheid' gesprek want dat werkt ook niet maar het had een hoop kanten waar je mee op kunt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
paardrijdende kutwijven heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad in bedVrouwen met een paardenfoto -> kruisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Hoe gaat het met dat wachten meisje?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:23 schreef habitue het volgende:
[..]
zeker niet alleen door tijd tekort. Als ik iemand interessant en leuk vind heb ik ook helemaal geen behoefte aan andere vrouwen te daten. als ik dat wel hebt vind jikhaar blijkbaar ook niet interessant genoeg.
Ik kan dat al wel na 1 date hebben hoor.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:25 schreef LesMiserables het volgende:
Ik snap wat je bedoelt en ben het wel met je eens maar is een kwestie van verschil in waar je die grens legt. Zolang je mijn vriendin niet bent ben je dat dus ook nog niet en date ik wrs nog anderen erbij. Als ik je interessant genoeg vind ben je wrs mijn vriendin.
Ligt aan jezelf, als jij niet raar doet, doet zij het ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:56 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het klotige is, het was niet die bimbo, maar dat meisje uit de buurt. Ik hoop niet dat er awkward situaties op verjaardagen/feestjes ontstaan.
Ik ging een beetje dood hierquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan één blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*
Als ze daarna gaan zeiken, dan blokkeer je ze toch gewoon?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Lol! Weet je hoe (veel) mannen reageren als je ze expliciet afwijst ? Dat is geen pretje. Afwijzen op zich vinden vrouwen meestal ook helemaal niet zo fijn tenzij je msn DV bent ofzo maar dat zijn de meeste nou eenmaal niet. Je legt dus echt alle verantwoordelijkheid bij de vrouw. Juist die sociaal gestoorden kunnen niet tegen afwijzing want dan gaan ze vragen stellen of ze worden boos, is het meisje dan ook verplicht daar antwoord op te geven ? Is echt bizar imo.
Ik dacht dat je het had over mensen waarmee je gesprekken had. Jij kunt trouwens toch ook wat zeggen in het begin, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook niet?
Als ze praten schieten ze vanzelf omhoog
Dan zeg ik wat terug en als ik niet geïnteresseerd ben en ze blijven praten dan leg ik dat vanzelf uit
Genoeg mannen zeggen nooit iets hoor. Waarom moet ik dan de moeite doen om te typen 'goh je leek me heel tof maar je zegt niets dus ik denk niet dat we een match zijn. Heel veel succes verder. Kusjes'
Ik denk dat dat per situatie verschilt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al via Tinder een afspraakje geregeld hebben.
Hoe lang zijn jullie aan het chatten voordat dit ter sprake komt?
Euh, iets van een week ofzo, tot een maand. Afhankelijk van hoe snel de gesprekken lopen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Even een vraagje voor de mensen die al via Tinder een afspraakje geregeld hebben.
meestal rond de 3 dagen, de match waar ik vanavond een date mee heb nu 5 dagen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat was mijn puntquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als ze daarna gaan zeiken, dan blokkeer je ze toch gewoon?
[..]
Ik dacht dat je het had over mensen waarmee je gesprekken had. Jij kunt trouwens toch ook wat zeggen in het begin, maar dat terzijde.
Klinkt heel simpel maar zoals je kan aanvoelen is dat een stuk minder 'vriendelijk' dan 'negeren' en weg laten ebben. Daarnaast zjin zij vaak op dat moment gekwetst omdat een of andere vent de afwijzing niet kon handelen. Vrouwen putten er geen plezier uit om te confronteren en te kwetsen of dat nou bedoelt is of niet, zo is het nou eenmaal, kan ik weinig aan doen. Ik stel voor dat vrouwen het oplossen zoals zij zelf prettig achten en wij hen daar niet teveel op afrekenen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:51 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als ze daarna gaan zeiken, dan blokkeer je ze toch gewoon?
Wat doe je vanavond?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Op zich ook wel logisch ja, verschilt natuurlijk per gesprek.
Heb redelijk wat matches maar afspreken komt er nooit van.
Misschien moet ik er wat meer energie in stoppen.
1 uur. Maar van het echt afspreken komt pas na 3 week. ( omdat ik kieskeurig ben )quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Maar je kunt toch zeggen dat je vindt dat het niet werkt? En dat je ze dan blokkeert als ze gaan zeuren? Is dat zo moeilijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Klinkt heel simpel maar zoals je kan aanvoelen is dat een stuk minder 'vriendelijk' dan 'negeren' en weg laten ebben. Daarnaast zjin zij vaak op dat moment gekwetst omdat een of andere vent de afwijzing niet kon handelen. Vrouwen putten er geen plezier uit om te confronteren en te kwetsen of dat nou bedoelt is of niet, zo is het nou eenmaal, kan ik weinig aan doen. Ik stel voor dat vrouwen het oplossen zoals zij zelf prettig achten en wij hen daar niet teveel op afrekenen.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben.
Dat vind ik wat te simpel gedacht. Hoe weet je nu in het begin al hoe iemand is? Zonder daarin te investeren ga je daar dus ook nooit achter komen. Maar misschien is het als vrouw wat meer geaccepteerd als je daarin afwachtend bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je leuk genoeg bent is het inderdaad tweerichtingsverkeer
Maar ik heb ook genoeg mannen er tussen waarvan ik denk 'mwah, we zullen zien'
Daar ga ik dan niet in investeren nee. Als blijkt dat ze tof zijn wel maar dat mogen ze dan eerst even laten zien
Ik heb de horroverhalen van mijn zussen gehoord. Ik verbaas me daar altijd over, net als de verhalen van vrouwen hier dat sommige mannen echt geen gesprek kunnen voeren en zich online als idioten gedragen. Ok, ik ben geen held in een eerste opening verzinnen om het gesprek te beginnen (met name op datingsites, op tinder valt het wel mee gelukkig) en daar zullen vast vrouwen op afhaken. Maar aan de andere kant zijn er ook genoeg die daar geen moeite mee hebben en gaandeweg merken dat ik een leuke gozer ben. En als het een afwijzing is, jammer dan, haar verlies.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:12 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dan vind ik het flauw dat je die anderen ook liket.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat was mijn punt
Dat als je mij leuk genoeg lijkt ik wel een gesprek open/ op gang probeer te houden
Als je foto's maar het gevoel geven van 'ja lijkt me best oke. We zullen zien' dan mag jij openen. En hoe leuker hoe groter de kans dat het gesprek gaande blijft (en je dus boven aan blijft staan en ik dus zelf ook denk 'oh eens even wat tegen karel zeggen' --> wisselwerking)
Zeg dat je vanavond gaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
Eergister:
Ik, zin om een keer af te spreken?
Zij: Ja, lijkt me leuk!
Vandaag:
Ik: Wanneer en waar?
Zij: Ja, gaat even lastig worden. Ga dit weekend een maand naar suriname
Waarom? Iemand kan echt kei leuk zijn in een gesprekquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan vind ik het flauw dat je die anderen ook liket.
Anders stel je het zelf voor?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:53 schreef SimtekF1 het volgende:
Op zich ook wel logisch ja, verschilt natuurlijk per gesprek.
Heb redelijk wat matches maar afspreken komt er nooit van.
Misschien moet ik er wat meer energie in stoppen.
Dat ik wat gaat?quote:
Ik vind het lullig dat je liket om vervolgens zelf geen initiatief te nemen, onder het mom van "misschien is hij kei leuk in een gesprek."quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom? Iemand kan echt kei leuk zijn in een gesprek
Ik geef juist een uitgebreidere kans
Ik kan weinig meer zeggen dan mijn vorige paar posts op dit gebied al gedaan hebben. Ja vrouwen vinden dat soms moeilijk, willen niet zomaar jongens kwetsen door ze te blokken en hebben geen zin om voor trut of hoer uitgescholden te worden als ze zeggen dat het niet werkt, dan is blokken al te laat namelijk. Dit is niet iets dat ik verzonnen heb hoor, het internet staat er vol van en het is meer een soort algemene kennis dan dat ik hele nieuwe dingen roep hier.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:56 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Maar je kunt toch zeggen dat je vindt dat het niet werkt? En dat je ze dan blokkeert als ze gaan zeuren? Is dat zo moeilijk?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik snap dit gedoe niet manals jij gewoon ziet dat je een match bent dan zeg je toch gewoon wat en wacht je niet tot de andere persoon het ziet
niet zo moeilijk doen jezus
Ik kan niet. En het is ook geen 10/10 oidquote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Anders stel je het zelf voor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |