Haha sorry.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:49 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Ik snap nu de intonatie van je posts persoonlijk, had het niet verwacht en kon mij zeker in de verwachting van DV vinden dat je msn wel een (arrogante in positieve zin) hottie was. Nu ben ik even in de war.
Wat staat er in je tagline? Misschien moet ik mijne ook maar eens aanpassen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Denk dat ze aan de hand van mij tagline wel doorhebben dat ik gene bullshit tolereer en aardig direct ben.
Precies!Zo doe ik dat ook. Al 'date' ik momenteel niet. Tis meer casual afspreken en zien wat er van komt. Ik houd niet zo van de druk van een restaurant of iets.
Zo zit ik niet in elkaar. En het is niet 'zinnen zetten op'. Het is meer dat ik eerst wil zien of de bewuste vrouw meer is dan 'date-potentieel'.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:43 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Serieus man, niet je zinnen op één vrouw leggen. Dat hebben ze door, en dat werkt negatief voor je.
quote:
Ik doelde niet op het daten met meerdere personen tegelijk. Zolang je geen relatie hebt moet iedereen zelf weten wat ze doen. Ik doelde meer op het investeren in een leuk gesprek of een leuke date. Veel vrouwen die ik tref gaan er automatisch vanuit dat ik continu begin met praten via tinder, steeds de vragen stel/verhalen vertel etc en op een date hen vermaak terwijl het mijns inziens meer tweerichtingsverkeer is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoezo vergeten?
Dat jij graag met 1 iemand tegelijk date wil niet zeggen dat de vrouw dat ook liever doet
Ik doe dat juist liever niet. En dan heb je verder geen dibs op mij omdat jij dat wel liever hebt of zo
Het klotige is, het was niet die bimbo, maar dat meisje uit de buurt. Ik hoop niet dat er awkward situaties op verjaardagen/feestjes ontstaan.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Aandacht![]()
Wel zonde, kusjekroel voor jou
Ik heb het niet zo op small talk, het enige wat je hoeft te weten is dat ik fucking geweldig ben.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Wat staat er in je tagline? Misschien moet ik mijne ook maar eens aanpassen.
Dan krijg je naïeve paardrijdende kutwijven die je liken, waardoor je een uur links moet swypen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:57 schreef LesMiserables het volgende:
Toen ik tinderde had ik een tijd lang de 'swipe rechts voor een gratis pony' tagline. Werkte uiterst goed voor mij, veel vrouwen die zelf begonnen te praten e.d. en je had altijd snel een shortcut naar een of ander lame berijden grapje.
paardrijdende kutwijven heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad in bedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dan krijg je naïeve paardrijdende kutwijven die je liken, waardoor je een uur links moet swypen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik heb nog nooit iets in mijn bed gehad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
paardrijdende kutwijven heb ik nog nooit slechte ervaringen mee gehad in bed
Mwoa ik date vaak ook maar 1 vrouw tegelijk. Gewoon omdat het me teveel tijd en energie kost, meerdere vrouwen. Een vrouw die mij daardoor minder iinteressant vindt hoef ik sws niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:47 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Dit is een fout (imo). Waarom zou je je commiten aan een vrouw die je niet kent ? Zoals je ziet aan de antwoorden hierboven willen vrouwen dit niet eens per definitie. Je kan toch gewoon met meerdere tegelijk afspreken, dat verhoogt ook nog eens je waarde in de ogen van vrouwen of dat nou direct of indirect is.
Als je leuk genoeg bent is het inderdaad tweerichtingsverkeerquote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:55 schreef yats het volgende:
Ik doelde niet op het daten met meerdere personen tegelijk. Zolang je geen relatie hebt moet iedereen zelf weten wat ze doen. Ik doelde meer op het investeren in een leuk gesprek of een leuke date. Veel vrouwen die ik tref gaan er automatisch vanuit dat ik continu begin met praten via tinder, steeds de vragen stel/verhalen vertel etc en op een date hen vermaak terwijl het mijns inziens meer tweerichtingsverkeer is.
Persoonlijkheid is nog het minste wat er tegen kan vallen, schoonmaaksters en barkeepsters kunnen ook een slechte persoonlijkheid hebben. Zie mijn edit van de vorige post wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iets in mijn bed gehad.![]()
Paardrijdende wijven zijn gewoon verschrikkelijk qua persoonlijkheid.
Waarom block je dan niet de minder leuke? Of gewoon zeggen dat je ze niet interessant vindt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je leuk genoeg bent is het inderdaad tweerichtingsverkeer
Maar ik heb ook genoeg mannen er tussen waarvan ik denk 'mwah, we zullen zien'
Daar ga ik dan niet in investeren nee. Als blijkt dat ze tof zijn wel maar dat mogen ze dan eerst even laten zien
Je moet dan vragen of ze goed kunnen rijden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef LesMiserables het volgende:
Geen paardenmeisje gehad. Het ging meestal van 'zo en waar kan ik die pony op komen halen ?' en daar beetje leuk gesprek uit slepen op tinder/WA en dan is het binnen. Een van de vragen van mij was vaak of ze al paarden hadden of dat ze al konden paard rijden en ik heb serieus nog nooit een ja antwoord gekregen. Ik ben niet zo van de paardenmeisjes en woon ook in de randstad dus daar komt dat een stuk minder voor.
Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef habitue het volgende:
[..]
Mwoa ik date vaak ook maar 1 vrouw tegelijk. Gewoon omdat het me teveel tijd en energie kost, meerdere vrouwen. Een vrouw die mij daardoor minder iinteressant vindt hoef ik sws niet.
Verder ligt het ook erg aan de insteek. Heb ook wel puur gedate voor de seks maar dan was het contact ook een stuk oppervlakkiger en dan date ik ook wel meer vrouwen tegelijk.
Een van de standaard vragen met als toevoeging dat ik het hen wel verplicht was te leren voordat ik die arme pony mee gaf. Je moet wel oppassen dat je niet doorslaat in het 'gekkigheid' gesprek want dat werkt ook niet maar het had een hoop kanten waar je mee op kunt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Je moet dan vragen of ze goed kunnen rijden.
Haha, maar ik ken serieus alleen paardenmeisjes die labiel zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:01 schreef Grielen het volgende:
[..]
Persoonlijkheid is nog het minste wat er tegen kan vallen, schoonmaaksters en barkeepsters kunnen ook een slechte persoonlijkheid hebben. Zie mijn edit van de vorige post wat ik bedoel.
Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheidquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:02 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Waarom block je dan niet de minder leuke? Of gewoon zeggen dat je ze niet interessant vindt.
seks is niet daten?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Seks daten is ook daten. Als het wat serieuzer moet word je vaak gedwongen vanuit simpel tijdstekort om te minderen in aantal vrouwen dat je date en ik vind dat ik haar dan ook beter een serieuze kans kan geven dan wanneer ik 3 seks dates heb en een potentieel vriendinnetje date ertussen in heb zitten.
40% van mijn HBO was paardenmeisje. Er zaten echters echters tussen, maar ook rijke Gooische meisjes die nooit van hun leven hoeven te werken, maar wel HBO willen, een paardje van pappa hebben en dus 4 jaar lang hun paard gaan borstelen terwijl ze een HBO papiertje binnen halen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:03 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Haha, maar ik ken serieus alleen paardenmeisjes die labiel zijn.
Lui respectloos kutwijf.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheid
Ik ga toch niet tegen elke match die niets zegt (of niet genoeg) een excuuszinnetje typen?
Ik like zo iemand en dan na het eerste contact (als dat er al is) denk ik 'we zullen zien'
En als hij dan niets zegt dan vergeet ik hem gewoon (en ga ik dus ook niet blokken of iets typen want ik weet dat niet eens meer dat ie bestaat)
Als je eenmaal een FB hebt is het geen daten meer maar tijdens het verzamelen ervan moet je toch echt een klein beetje daten in mijn ervaring. Vind ik iig wel het prettigste want wil wel dat we IETS in common hebben en niet dat ik me irriteer zodra ze haar giechel open trekt. Doe het ook voor mijn plezierquote:
wutquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Uiteindelijk zakken ze gewoon naar beneden in de vergetelheid
Ik ga toch niet tegen elke match die niets zegt (of niet genoeg) een excuuszinnetje typen?
Ik like zo iemand en dan na het eerste contact (als dat er al is) denk ik 'we zullen zien'
En als hij dan niets zegt dan vergeet ik hem gewoon (en ga ik dus ook niet blokken of iets typen want ik weet dat niet eens meer dat ie bestaat)
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 13:05 schreef Grielen het volgende:
[..]
40% van mijn HBO was paardenmeisje. Er zaten echters echters tussen, maar ook rijke Gooische meisjes die nooit van hun leven hoeven te werken, maar wel HBO willen, een paardje van pappa hebben en dus 4 jaar lang hun paard gaan borstelen terwijl ze een HBO papiertje binnen halen.
En ondertussen zijn wij de lucky boeren die soms vaker bereden worden dan menig paard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |