beetje stofzuigenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven toch alleen maar mooi te wezen, de rest is toch bijzaak?
Ik verdien nu zo'n 13k per jaar naast mijn studie, (die ook geld kost). Ik heb een vrij dure auto (die ik nodig heb) en ziektekostenverzekering etc.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij was/is 5 jaar ouder. Werkte volgens mij niet fulltime. Allebei parttime naast de studie.
Mits zonder tanden.. of niet teveelquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:19 schreef LesMiserables het volgende:
En dat ding met die mond en die piemel is ook wel chill.
Ik heb 8 jaar op mezelf gewoond (waarvan 6 samenwonend) en hoop zeer binnenkort weer op mezelf te zitten. Ik denk niet dat er ook maar 1 vrouw is die mij 'onvolwassen' kan noemen en zoek geen excuses. Ik ben er gewoon eerlijk in. Dat op mezelf wonen gaat overigens wel in een compleet andere stad zijn als waar ik nu woon (Amsterdam i.p.v. Arnhem). Tot die tijd spek ik mijn rekening en kijk ik rond voor een leuke woning. Al scheelt het misschien dat ik mijn vader eigenlijk alleen s'avonds zie en ik kan doen en laten wat ik zelf wil.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stop met a die excuusjes. Als je op jezelf wilt wonen maar je woont nog thuis dan wil je gewoon niet graag genoeg en moet je deze reacties ook wel kunnen handelen. Feit is gewoon dat thuiswonende mannen van 23+ niet aantrekkelijk zijn.
zoveel verdedigingquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik verdien nu zo'n 13k per jaar naast mijn studie, (die ook geld kost). Ik heb een vrij dure auto (die ik nodig heb) en ziektekostenverzekering etc.
Komend jaar ga ik een half jaar naar de VS voor een stage.
Ik krijg geen stufi.
Dit zou ik dan allemaal in mijn eentje moeten bekostigen.
Waarom zou ik dan in godsnaam gaan huren? Dat kost me mijn sociale leven, ik kan geen nieuwe kleren meer kopen?
Oh maar vrouwen vinden me dan wel aantrekkelijker want ik heb mijn eigen kleine krot ipv dit riante huis waar ik nu woon, waar ik alleen in de avond hoef te koken en een 50+ vrouwtje rondloopt die de helft van de week weg is.
Idd jaquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoveel verdediging
ga eens bij oranje spelen
Ik kan heel wat hebbenquote:
A+.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zoveel verdediging
ga eens bij oranje spelen
Klopt, denk niet dat iemand voor de lol thuis blijft wonen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Idd ja![]()
Ik snap ook wel de redenatie waarom iemand thuis blijft wonen. Betekent nog niet dat het aantrekkelijk is
Ik denk dat je je daar nogal in vergistquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
Klopt, denk niet dat iemand voor de lol thuis blijft wonen.
jij date 15 jarigen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:23 schreef Grielen het volgende:
Tja, verdediging of niet, het is natuurlijk een discussieforum.
Gelukkig val ik nog in de categorie dat ik meisjes mag daten die het al helemaal tof vinden dat ik een rijbewijs/auto heb, ipv dat ze gaan eisen dat ik alleen woon.
Voor de rest heb ik geen klachten.
Dan kunnen we elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
watik heb het idee dat ik bij ieder gesprek wat van me moet laten horen anders is het snel afgelopen
Genoeg dingen die iemand kan zeggen om het compleet te verneuken hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:12 schreef yats het volgende:
[..]
En als je al een match hebt? Dan zijn de foto's dus al 'goedgekeurd'.
18-21quote:
je kan toch vooruit bestellenquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
even klagen: kan het al 4u zijn? ik wil pizza bestellen
Waar woon je danquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Grielen het volgende:
[..]
18-21
En je weet niet waar ik woon, vraag maar aan Kanovinnie hoeveel opties wij hier hebben in onze regio.
Ik kan wel een big sausage pizza bezorgen in twintig minuten.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
even klagen: kan het al 4u zijn? ik wil pizza bestellen
Fucking geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2014 14:26 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
15 jarige wijven zijn echt de ergste personen. Hoe vreselijk was jij op je 15e?
he ik zag je laatst in de stad lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |