Gewoon dragen dat dingquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu moet ik hem dus altijd aan, maar dat is maandag geen optie want dan moet ik werken en kan ik geen joggingsbroek aandoen
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
Die is klaargekomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef svann het volgende:
Hoe zou het met Indi zijn.
Zag er beroerd uit.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
jezusquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Eigenlijk moet de tactiek van Nederland gewoon worden: Lekker een potje rennen met de tegenstander in de 1e helft en dan de 2e helft op conditie er overheenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Blik het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Je zag wel weer in de 2de helft dat Nederland wel fit is. En laat van Gaal de tactiek maar weer bepalen, want 5-3-2 werkte niet tegen Australië
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleers
[ afbeelding ]
dat kan chili dan doen zonder dat Nederland risico loopt en kan dus gewoon voorzichtig spelen én is het niet zo'n probleem dat persiegod niet mag spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Winst Chili lijkt mij gunstiger. Dan zijn Chili en Nederland verzekerd. Anders moet Chili tegen Nederland er nog vol in.
Winst Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
In wat voor scenario zijn we nou NIET door ?
Echt superkansloos.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Vrijdag werd het Hofpleinfontijn ook al bevolkt door meerendeel turken
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleers
[ afbeelding ]
Als Spanje vandaag dik wint, en tegen Australië ook, en als wij verliezen van Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
Wie? BMI?quote:
Het zag er ook wel naar uit, weggedraaide ogen is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond het een prachtige wedstrijd. De spannendste tot nog toe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Blik het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Je zag wel weer in de 2de helft dat Nederland wel fit is. En laat van Gaal de tactiek maar weer bepalen, want 5-3-2 werkte niet tegen Australië
shit. Nou die speelt de komende 2-3 weken op zeker niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Die vlag is 10x mooier dat die gare Nederlandse vlag die overigens nog lijkt op 20 andere vlaggen ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.
Kut Cahill.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Dat kan wel hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Borizzz het volgende:
NL is nu toch door? Spa en Chi kunnen niet allebei op 6 punten komen. Dus een plek bij de eerste twee is zeker.
GAYquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay kreeg een kusje van van Persie na de goal
Kneusje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die vlag is 10x mooier dat die gare Nederlandse vlag die overigens nog lijkt op 20 andere vlaggen ook
Ik ben niet eens Nederlander en wat boeit de fucking vlag nou, daar win je geen prijzen mee pipo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die vlag is 10x mooier dat die gare Nederlandse vlag die overigens nog lijkt op 20 andere vlaggen ook
Elk toernooi hetzelfde liedjequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.
Ja maar portugal is het wormvormig aanhangsel van europa. Hele nare mensen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusquote:
Vervelend zeg. En de scheidsrechter was nergens, wat kaarten betreft. Hopelijk herstelt BMI snel. Tegen Chili maar (1)-4-3-3 spelen dan.quote:
Als Spanje nu wint en volgende week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Borizzz het volgende:
NL is nu toch door? Spa en Chi kunnen niet allebei op 6 punten komen. Dus een plek bij de eerste twee is zeker.
Nee, sorry. Hij is veel te ingewikkeld. Een vlag moet fier en krachtig zijn, geen rare frutseltjes eropquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Steeds die 2 een beetje zuigen en doen. Gewoon negeren, mensen die dat nodig hebben voor hun plezier lijken me niet helemaal gezond...quote:
Fier en krachtig? Ik zie drie kleuren die je in je broek zou moeten schijten als in het vervolg van het toernooi Portugal of Duitsland tegen gaat komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, sorry. Hij is veel te ingewikkeld. Een vlag moet fier en krachtig zijn, geen rare frutseltjes erop
Maar dan staat NL er toch nog steeds goed voor gezien het doelsaldo. Moeten ze volgende week tegen Chili natuurlijk wel wat scoren om voor te blijven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als Spanje nu wint en volgende week.
En Chili volgende week wint van Nederland...
Heb je 3 ploegen met 6 punten.
Ja ik weet, nog nooit zulke gasten meegemaakt op een forum.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Steeds die 2 een beetje zuigen en doen. Gewoon negeren, mensen die dat nodig hebben voor hun plezier lijken me niet helemaal gezond...
Ja. Daarom is de kans behoorlijk klein dat ze niet doorgaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Maar dan staat NL er toch nog steeds goed voor gezien het doelsaldo. Moeten ze volgende week tegen chili natuurlijk wel wat scoren voor te blijven.
Je wist nog niet dat de USA doorgaat ipv Portugal ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Fier en krachtig? Ik zie drie kleuren die je in je broek zou moeten schijten als in het vervolg van het toernooi Portugal of Duitsland tegen gaat komen.
Ik ook, een hersenschudding is kut.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef sararaats het volgende:
SJIT BMI!! een hersenschudding is niet niks. spreek uit ervaring.
Enge foto iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
gruwelijke foto eigenlijk. toen dacht ik dat hij dood was
Hou je kanker bek eens dicht kut kleuter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Een land waar je niet van kan winnen verlies met 4-0 van Duitsland. Ik zou me broek vol schijten als Nederlanders zeker als je ziet dat Australië de Nederlandse verdediging al ownt
Duitsland wel, Portugal niet. Het is een mooi land met aardige mensen, maar voetballend zijn het laffe honden die bij het minste of geringste als kleine kinderen gaan liggen en bedelen om vrije schoppen of een strafschop.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Fier en krachtig? Ik zie drie kleuren die je in je broek zou moeten schijten als in het vervolg van het toernooi Portugal of Duitsland tegen gaat komen.
Als Spanje wint van Chili en dat Chili in de laatste wedstrijd zeer ruim van Nederland wint en Spanje ruim van Australië. Zoiets.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |