Gewoon dragen dat dingquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu moet ik hem dus altijd aan, maar dat is maandag geen optie want dan moet ik werken en kan ik geen joggingsbroek aandoen
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
Die is klaargekomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef svann het volgende:
Hoe zou het met Indi zijn.
Zag er beroerd uit.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
jezusquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Eigenlijk moet de tactiek van Nederland gewoon worden: Lekker een potje rennen met de tegenstander in de 1e helft en dan de 2e helft op conditie er overheenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Blik het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Je zag wel weer in de 2de helft dat Nederland wel fit is. En laat van Gaal de tactiek maar weer bepalen, want 5-3-2 werkte niet tegen Australië
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleers
[ afbeelding ]
dat kan chili dan doen zonder dat Nederland risico loopt en kan dus gewoon voorzichtig spelen én is het niet zo'n probleem dat persiegod niet mag spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Winst Chili lijkt mij gunstiger. Dan zijn Chili en Nederland verzekerd. Anders moet Chili tegen Nederland er nog vol in.
Winst Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
In wat voor scenario zijn we nou NIET door ?
Echt superkansloos.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Vrijdag werd het Hofpleinfontijn ook al bevolkt door meerendeel turken
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleers
[ afbeelding ]
Als Spanje vandaag dik wint, en tegen Australië ook, en als wij verliezen van Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
In wat voor scenario zijn we nou NIET door ?
Wie? BMI?quote:
Het zag er ook wel naar uit, weggedraaide ogen is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond het een prachtige wedstrijd. De spannendste tot nog toe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Blik het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Je zag wel weer in de 2de helft dat Nederland wel fit is. En laat van Gaal de tactiek maar weer bepalen, want 5-3-2 werkte niet tegen Australië
shit. Nou die speelt de komende 2-3 weken op zeker niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Die vlag is 10x mooier dat die gare Nederlandse vlag die overigens nog lijkt op 20 andere vlaggen ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.
Kut Cahill.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |