wut?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, want Portugal moet nog tegen Australie
5-1 is bijzonder om een redenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, als 5-1 tegen Spanje kan, kan Spanje ook wel uithalen tegen Chili en/of Australië.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spanje is dus totaal andere ploeg dan Australië qwa speelwijze.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef HPLC het volgende:
[..]
Tja, als 5-1 tegen Spanje kan, kan Spanje ook wel uithalen tegen Chili en/of Australië.
Ja nu moet ik hem dus altijd aan, maar dat is maandag geen optie want dan moet ik werken en kan ik geen joggingsbroek aandoenquote:
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Hetbanaantje het volgende:
[..]
Spanje is dus totaal andere ploeg dan Australië qwa speelwijze.
quote:
quote:
Spanje, ik zit ondertussen iets te lezen over portugalquote:
Vrijdag werd het Hofpleinfontijn ook al bevolkt door meerendeel turkenquote:
euh...quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleersquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:02 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Ga toch spelen joh, dat je uberhaupt nog 't lef hebt om stoer te doen terwijl jullie gewoon pak slaag hebben gekregen.
Winst Chili lijkt mij gunstiger. Dan zijn Chili en Nederland verzekerd. Anders moet Chili tegen Nederland er nog vol in.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
gunstigste is een gelijkspel tussen spanje en chili
Gewoon onder je werkbroek, anders weten we je maandag wel te vinden mochten we verliezen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu moet ik hem dus altijd aan, maar dat is maandag geen optie want dan moet ik werken en kan ik geen joggingsbroek aandoen
Gewoon dragen dat dingquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef alors het volgende:
[..]
Ja nu moet ik hem dus altijd aan, maar dat is maandag geen optie want dan moet ik werken en kan ik geen joggingsbroek aandoen
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
Die is klaargekomenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef svann het volgende:
Hoe zou het met Indi zijn.
Zag er beroerd uit.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
jezusquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Eigenlijk moet de tactiek van Nederland gewoon worden: Lekker een potje rennen met de tegenstander in de 1e helft en dan de 2e helft op conditie er overheenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Blik het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Je zag wel weer in de 2de helft dat Nederland wel fit is. En laat van Gaal de tactiek maar weer bepalen, want 5-3-2 werkte niet tegen Australië
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleers
[ afbeelding ]
dat kan chili dan doen zonder dat Nederland risico loopt en kan dus gewoon voorzichtig spelen én is het niet zo'n probleem dat persiegod niet mag spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Winst Chili lijkt mij gunstiger. Dan zijn Chili en Nederland verzekerd. Anders moet Chili tegen Nederland er nog vol in.
Winst Spanjequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
In wat voor scenario zijn we nou NIET door ?
Echt superkansloos.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Muto het volgende:
[..]
Vrijdag werd het Hofpleinfontijn ook al bevolkt door meerendeel turken
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Kekster het volgende:
[..]
Jullie denken ook steeds dat Portugal uitgeschakeld is als ze de playoffs spelen voor het EK of WK. Portugal gaat gewoon door naar de volgende ronde, wees niet zo hardleers
[ afbeelding ]
Als Spanje vandaag dik wint, en tegen Australië ook, en als wij verliezen van Chili.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
In wat voor scenario zijn we nou NIET door ?
Wie? BMI?quote:
Het zag er ook wel naar uit, weggedraaide ogen is nooit een goed teken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Ik vond het een prachtige wedstrijd. De spannendste tot nog toe.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:03 schreef Blik het volgende:
Wat een bagger wedstrijd. Je zag wel weer in de 2de helft dat Nederland wel fit is. En laat van Gaal de tactiek maar weer bepalen, want 5-3-2 werkte niet tegen Australië
shit. Nou die speelt de komende 2-3 weken op zeker niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Die vlag is 10x mooier dat die gare Nederlandse vlag die overigens nog lijkt op 20 andere vlaggen ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.
Kut Cahill.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |