Dat kan wel hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Borizzz het volgende:
NL is nu toch door? Spa en Chi kunnen niet allebei op 6 punten komen. Dus een plek bij de eerste twee is zeker.
GAYquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay kreeg een kusje van van Persie na de goal
Kneusje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die vlag is 10x mooier dat die gare Nederlandse vlag die overigens nog lijkt op 20 andere vlaggen ook
Ik ben niet eens Nederlander en wat boeit de fucking vlag nou, daar win je geen prijzen mee pipo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Die vlag is 10x mooier dat die gare Nederlandse vlag die overigens nog lijkt op 20 andere vlaggen ook
Elk toernooi hetzelfde liedjequote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Zal me een worst wezen of ze doorgaan of niet, jij en InZanity doen overdreven stoer met jullie kutvlaggen.
Ja maar portugal is het wormvormig aanhangsel van europa. Hele nare mensen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dusquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
Vervelend zeg. En de scheidsrechter was nergens, wat kaarten betreft. Hopelijk herstelt BMI snel. Tegen Chili maar (1)-4-3-3 spelen dan.quote:
Als Spanje nu wint en volgende week.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Borizzz het volgende:
NL is nu toch door? Spa en Chi kunnen niet allebei op 6 punten komen. Dus een plek bij de eerste twee is zeker.
Nee, sorry. Hij is veel te ingewikkeld. Een vlag moet fier en krachtig zijn, geen rare frutseltjes eropquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef Kekster het volgende:
[..]
Steeds die 2 een beetje zuigen en doen. Gewoon negeren, mensen die dat nodig hebben voor hun plezier lijken me niet helemaal gezond...quote:
Fier en krachtig? Ik zie drie kleuren die je in je broek zou moeten schijten als in het vervolg van het toernooi Portugal of Duitsland tegen gaat komen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Lkw het volgende:
[..]
Nee, sorry. Hij is veel te ingewikkeld. Een vlag moet fier en krachtig zijn, geen rare frutseltjes erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |