Maar dan staat NL er toch nog steeds goed voor gezien het doelsaldo. Moeten ze volgende week tegen Chili natuurlijk wel wat scoren om voor te blijven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als Spanje nu wint en volgende week.
En Chili volgende week wint van Nederland...
Heb je 3 ploegen met 6 punten.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:NOSsport twitterde op woensdag 18-06-2014 om 20:00:08De blessure van Bruno Martins Indi is bekend: hij heeft een hersenschudding opgelopen. #ausned reageer retweet
gruwelijke foto eigenlijk. toen dacht ik dat hij dood wasquote:
Ja ik weet, nog nooit zulke gasten meegemaakt op een forum.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Steeds die 2 een beetje zuigen en doen. Gewoon negeren, mensen die dat nodig hebben voor hun plezier lijken me niet helemaal gezond...
Ja. Daarom is de kans behoorlijk klein dat ze niet doorgaan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Maar dan staat NL er toch nog steeds goed voor gezien het doelsaldo. Moeten ze volgende week tegen chili natuurlijk wel wat scoren voor te blijven.
Je wist nog niet dat de USA doorgaat ipv Portugal ?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Fier en krachtig? Ik zie drie kleuren die je in je broek zou moeten schijten als in het vervolg van het toernooi Portugal of Duitsland tegen gaat komen.
Ik ook, een hersenschudding is kut.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef sararaats het volgende:
SJIT BMI!! een hersenschudding is niet niks. spreek uit ervaring.
Enge foto iddquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
gruwelijke foto eigenlijk. toen dacht ik dat hij dood was
Hou je kanker bek eens dicht kut kleuter.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:07 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus
Een land waar je niet van kan winnen verlies met 4-0 van Duitsland. Ik zou me broek vol schijten als Nederlanders zeker als je ziet dat Australië de Nederlandse verdediging al ownt
Duitsland wel, Portugal niet. Het is een mooi land met aardige mensen, maar voetballend zijn het laffe honden die bij het minste of geringste als kleine kinderen gaan liggen en bedelen om vrije schoppen of een strafschop.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:09 schreef Kekster het volgende:
[..]
Fier en krachtig? Ik zie drie kleuren die je in je broek zou moeten schijten als in het vervolg van het toernooi Portugal of Duitsland tegen gaat komen.
Als Spanje wint van Chili en dat Chili in de laatste wedstrijd zeer ruim van Nederland wint en Spanje ruim van Australië. Zoiets.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef super_tekkel het volgende:
In wat voor scenario zijn we nou NIET door ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |