Dezelfde als ik?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lees eens terug? Labiel gedrag is een resultaat van de hormonen. Wil je zien welke hormonen ik heb?
Acht je je invloed nou echt zo groot?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheelt de staat een hoop geld als huj inziet dat zulk labiel gedrag nooit een geslachtsverandering van tonnen krijgt
Wat een vele lagen tragiekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met een kat eindelijk anders zou zijn
laat me dromen dat het goed kan komen met deze wereldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Acht je je invloed nou echt zo groot?
If any werkt het averechts denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat me dromen dat het goed kan komen met deze wereld
klooooonnnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als die ander een ban heeft doe ik zelfs mijn UI weer oranje maken![]()
Dat verpest hij nu voor me
Psst, Tramadol kopen? Heb nog wel wat voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
De enige meds die ik in huis heb zijn asperines en epinefrineik ben één paupermedicatieverzamelaar.
quote:
Ik heb helemaal niks in huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
De enige meds die ik in huis heb zijn asperines en epinefrineik ben één paupermedicatieverzamelaar.
* LompeHork in donker hoekje gaat staanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Psst, Tramadol kopen? Heb nog wel wat voor je.
Met poes toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ben wel vaak in leiden. Maar dan zonder poes.
haha...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
yo neeKIJK DAN OP M'N FOBO
huehue wat een uitgelezen kans om views te ronselen
Gewoon die in een vrouwenlichaam voorkomen.quote:
Nou vooruit, special price for you because you are my friend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork in donker hoekje gaat staan
Ja, enkel is mijn enige ruilmiddel foto's van poesjes, dat is geen probleem neem ik aan?
Oh, nouja er gaat nu dus oestrogeen door mijn aderen en het testosteron is heel erg laag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon die in een vrouwenlichaam voorkomen.
En die uit de anticonceptiepil.
Ik zal even de negatieven moeten ontwikkelen, ze zijn nogal zeldzaam en nog niet op internet gespot. Maar dat moet ook wel voor zuks exclusieve verdovende middelen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou vooruit, special price for you because you are my friend.
Meid leuk voor je, maar waarom deel je dat hier? Niet lullig bedoeld, maar dat is echt achterlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja er gaat nu dus oestrogeen door mijn aderen en het testosteron is heel erg laag.
http://www.newyorker.com/(...)ombe?currentPage=allquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien handig om toch eens voedsel in te slaan.
Ze heeft op elk van haar voorpootjes een half hartje en als ze dus met haar pootjes tegen elkaar aanstaat zie je een hartje.quote:
Rotterdam is te verquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ben wel vaak in leiden. Maar dan zonder poes.
Teveel tekst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.newyorker.com/(...)ombe?currentPage=all
Niet lullig bedoeld, altijd gevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meid leuk voor je, maar waarom deel je dat hier? Niet lullig bedoeld, maar dat is echt achterlijk.
Ahw.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze heeft op elk van haar voorpootjes een half hartje en als ze dus met haar pootjes tegen elkaar aanstaat zie je een hartje.
"Niet lullig bedoeld, maar je gezicht is raar, je stinkt naar kaas en ik moet je gewoon niet."quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, altijd gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze heeft op elk van haar voorpootjes een half hartje en als ze dus met haar pootjes tegen elkaar aanstaat zie je een hartje.
Doe eens lief jij, anders krijg je geen kusjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meid leuk voor je, maar waarom deel je dat hier? Niet lullig bedoeld, maar dat is echt achterlijk.
Het was ook wel een beetje lullig bedoeld, maar ik vind het gewoon zo absurd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, altijd gevaarlijk.
Bedankt, ik kom graag zo nu en dan langs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god de malloten wisselen elkaar hier wel af zeg.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens lief jij, anders krijg je geen kusje.
Nee, dat doet pijn, de pijn is dan ondraaglijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Niet lullig bedoeld, maar je gezicht is raar, je stinkt naar kaas en ik moet je gewoon niet."
Sta je dan altijd in je gelijk als je zoiets doet?
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje lullig bedoeld, maar ik vind het gewoon zo absurd.
...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee de kermis is al voorbij. Mooie nieuwe UI trouwens, hulde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Is er ook touwtje trekken op de kloontjeskermis?
Oh dan zal ik het zeker niet tegen je zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat doet pijn, de pijn is dan ondraaglijk.
Gadverdamme gek.quote:
Had je nog die youtube vid geluisterd die ik je laatst stuurdequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god de malloten wisselen elkaar hier wel af zeg.
Beetje in m'n mond gekotst.quote:
Andere x. Ik lig nu op bed voetbal te kijken/leren voor een toets.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.Dat is cute. Geef foto dan, dan krijg je ook foto van Grid en Mortie.
Oh nee kut vergetenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had je nog die youtube vid geluisterd die ik je laatst stuurde
blijf van mijn lijfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
;squote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Andere x. Ik lig nu op bed voetbal te kijken/leren voor een toets.
Dat waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, ik kom graag zo nu en dan langs.
Moet je 'em even via tinder uitnodigen, dat vindt 'ie een stuk prettiger.quote:
O nee. Nee bedankt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je 'em even via tinder uitnodigen, dat vindt 'ie een stuk prettiger.
Ik denk dat AdoraBella mensen afstoot omdat ze iedereen op wil dringen dat ze een vrouw is wat ze gewoon nog niet is. Het boeit mensen echt niet dat je transgender bent totdat je als een Jehova bij iedereen zijn voordeur wil instampen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Nah, alleen maar prima voor Adora, ik zie daar geen kwaad in, bizar dat veel mensen zich zo afstoten. Tevens hoef ik geen kusje. Dat dan weer niet.
quote:
Plus dat ze als persoon gewoon ontzettend irritant is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat AdoraBella mensen afstoot omdat ze iedereen op wil dringen dat ze een vrouw is wat ze gewoon nog niet is. Het boeit mensen echt niet dat je transgender bent totdat je als een Jehova bij iedereen zijn voordeur wil instampen.
wtf, ik wist helemaal niet dat die nog muziek maken, even checken.quote:
net nieuw..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf, ik wist helemaal niet dat die nog muziek maakten, even checken.
Toch is ze dat blijkbaar wel, want je spreekt haar met "ze"aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik denk dat AdoraBella mensen afstoot omdat ze iedereen op wil dringen dat ze een vrouw is wat ze gewoon nog niet is. Het boeit mensen echt niet dat je transgender bent totdat je als een Jehova bij iedereen zijn voordeur wil instampen.
Leuke omschrijving, maar nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
quote:
Ja, vertel ons alles.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef LompeHork het volgende:
Hallo, willen jullie iets leren over God?
NEEquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Toch wel.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:27 schreef LompeHork het volgende:
quote:
Dat komt omdat ik enigzins tegemoet kom aan de wens van een transgender om HEM/HAAR met ZIJN/HAAR interne geslachtsidentiteit aan te duiden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Toch is ze dat blijkbaar wel, want je spreekt haar met "ze"aan.
Weer een dilemma opgelost.
Tevens voet tussen de deur gestoken zodat je hem niet kan sluiten.
ik doe altijd open in me onderbroek..en zeg dat ik geen interesse heb..nooit geen backfire gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Toch wel.
Als er een Jehova's Getuige aan de deur komt, begin dan over het feit dat je de Bijbel hebt gelezen, maar dat je het voornamelijk eens wat met het Oude Testament en dat je het Nieuwe Testament maar onzin vindt.
Zwarte Lijst gegarandeerd.
Dat was de les en hier moeten jullie het mee doen.
Ik heb laatst een uur met een stel van die gasten staan praten, was goed gesprek wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Toch wel.
Als er een Jehova's Getuige aan de deur komt, begin dan over het feit dat je de Bijbel hebt gelezen, maar dat je het voornamelijk eens wat met het Oude Testament en dat je het Nieuwe Testament maar onzin vindt.
Zwarte Lijst gegarandeerd.
Dat was de les en hier moeten jullie het mee doen.
zeker over het nieuwe testament gehadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb laatst een uur met een stel van die gasten staan praten, was goed gesprek wel.
Ik ga wel weer weg. Toedels!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik enigzins tegemoet kom aan de wens van een transgender om HEM/HAAR met ZIJN/HAAR interne geslachtsidentiteit aan te duiden.
Dat is respect.
Voor mij persoonlijk is het nog steeds een man totdat de primaire geslachtskenmerken zijn mee verandert.
Daarbij blijft AdoraBella godsgruwelijk irritant.
"Ja, mijn slang lijkt op diegene uit het Boek" uhu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:32 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik doe altijd open in me onderbroek..en zeg dat ik geen interesse heb..nooit geen backfire gehad
Een uur?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb laatst een uur met een stel van die gasten staan praten, was goed gesprek wel.
God is als eieren: Leuk totdat je het stuk slaat, dan is het een kliederboel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:34 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kwam om iets te leren over God, ben ik te laat?
Doei he! Tot ziens! Kom vooral nog eens terug! We missen je!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:33 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zeker over het nieuwe testament gehad
ja idd die had ik net ookquote:
Zo, dat zijn nog eens lessen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
God is als eieren: Leuk totdat je het stuk slaat, dan is het een kliederboel.
Awww.... wat liefquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:35 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Doei he! Tot ziens! Kom vooral nog eens terug! We missen je!
Ik vraag af wie er meer sponsoring heeft gekregen, Suicidal Tendencies van Pepsi, of deze kerels van Microsoft.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja idd die had ik net ook
wat een kut nr
geen slecht woord op ST hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:40 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik vraag af wie er meer sponsoring heeft gekregen, Suicidal Tendencies van Pepsi, of deze kerels van Microsoft.
Komt doordat Veer er niet is om over die zeikwijvenseries te mutsen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:39 schreef Robophatt het volgende:
Ik kan gewoon niet meer normaal op topics reageren, lijk wel zo'n verzuurde zolderkamerautist
Nah begint pas weer in oktoberquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:41 schreef Modus het volgende:
[..]
Komt doordat Veer er niet is om over die zeikwijvenseries te mutsen.
sponZeringquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
Suicidal Tendencies en pepsi? waar hebben jullie het over?
heb jij inmiddels al ergens een tiettiepic ?quote:
Ja snap ik, maar ik wist niet dat ze gesponsord werden door Pepsi.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:42 schreef deadprez het volgende:
Suicidal Tendencies en pepsi? waar hebben jullie het over?
Wat nou, ik ben niet zo bekend met die band.quote:
Luister je wel eens naar de teksten?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar ik wist niet dat ze gesponsord werden door Pepsi.
Zoals ik al zei ben ik niet zo bekend met de band, op een paar bekendere liedjes na.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:44 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Luister je wel eens naar de teksten?
wel goed...althans vroeger..echt spick/mex metal..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat nou, ik ben niet zo bekend met die band.
spannend!!1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
IK GA M'N UI WEER ORANJE MAKEN NU DIE KLOON WEG IS! ZIJN JULLIE ER KLAAR VOOR?!
Met 'niet zo' bedoel je dus dat je hun bekendste nummer niet kent?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat nou, ik ben niet zo bekend met die band.
neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
Denk het, wat is hun bekendste nummer?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Met 'niet zo' bedoel je dus dat je hun bekendste nummer niet kent?
Die nog niet gezien hebbenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
heb jij inmiddels al ergens een tiettiepic ?
Ik sta te bibberen hier, wat een spanning.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef TARDIS. het volgende:
Institutionalizedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk het, wat is hun bekendste nummer?
metroseksueel, hvjquote:
quote:
quote:
is echt wel iets waar ik benieuwd naar zou zijnquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:46 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik sta te bibberen hier, wat een spanning.
quote:
Het is zover.quote:
Toevallig, zo heet dat nummer van Body Count ook. Ik ken dat nummer wel, maar nooit zo tot me doorgedrongen.quote:
is niet zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toevallig, zo heet dat nummer van Body Count ook. Ik ken dat nummer wel, maar nooit zo tot me doorgedrongen.
Snap ik, is ook wel echt fantastischquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:47 schreef Thezappa het volgende:
[..]
is echt wel iets waar ik benieuwd naar zou zijn
Ja dat zo goed kunnen, het is namelijk een cover.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toevallig, zo heet dat nummer van Body Count ook. Ik ken dat nummer wel, maar nooit zo tot me doorgedrongen.
okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Snap ik, is ook wel echt fantastisch
Wat. Ik ben even confused nu, ik denk dat we het over een ander nummer hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja dat zo goed kunnen, het is namelijk een cover.
wat kom jij nou weer tof doen homoquote:
hovjquote:
wie ben jijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
wat kom jij nou weer tof doen homo
[..]
hovj
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat. Ik ben even confused nu, ik denk dat we het over een ander nummer hebben.
die ik zeg ik goed..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat. Ik ben even confused nu, ik denk dat we het over een ander nummer hebben.
hemquote:
Oh ja, had ik helemaal niet door.quote:
opgehomodquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je kan dat toch lezen, dat ik tegen iedereen stoer doe
Is dat niet de tekst van BlauweTijgerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je kan dat toch lezen, dat ik tegen iedereen stoer doe
Neymar probeerde het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
0-0.
Lekkere pot voetbal wel. Tempo, actie, alles.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet de tekst van BlauweTijger
mooi haarquote:
Nee, van Niet_toegestaan_.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat niet de tekst van BlauweTijger
man man man wat een kenkerherriequote:
Pesten ze je omdat je hommo bent?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:54 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sinds SadPanda weg is ben ik al een stuk minder irritant hoor
ga zo polsen snijden..was helemaal in love vibe..quote:
Dit vind ik eerlijk gezegd niet echt deprimerende muziek. Elliott Smith of Carissa's Wierd is wat dat betreft ergerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ga zo polsen snijden..was helemaal in love vibe..
nee hoor je bent nog steeds kk irritantquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:54 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Sinds SadPanda weg is ben ik al een stuk minder irritant hoor
moet f switch maken...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd niet echt deprimerende muziek. Elliott Smith of Carissa's Wierd is wat dat betreft erger
Als je dat nog niet depressief vind, wow, ik leef mee met je struggles manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
Dit vind ik eerlijk gezegd niet echt deprimerende muziek.
wat doet st germain tussen die goede albumquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee hoor je bent nog steeds kk irritant
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:57 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd niet echt deprimerende muziek. Elliott Smith of Carissa's Wierd is wat dat betreft erger
ja manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als je dat nog niet depressief vind, wow, ik leef mee met je struggles man
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:58 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee hoor je bent nog steeds kk irritant
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:00 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Als je dat nog niet depressief vind, wow, ik leef mee met je struggles man
Ff bier drinken met me vader en voetbal kijken beneden in de bewoonde wereld.quote:
ze vreet je opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
laten we haar hier met zijn allen belachelijk maken ahahah ja tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
eindelijk aandacht van vrouwenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
Doe stoer maar zij heeft ook poesjes hoor dus jij bent ook vatsig ahhaahquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
laten we haar hier met zijn allen belachelijk maken ahahah ja toch
Ze wilt je gewoon neuken, ik zou die kans aangrijpen als ik jou was.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
ahahaha ja xdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe stoer maar zij heeft ook poesjes hoor dus jij bent ook vatsig ahhaah
hard hard dezequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Doe stoer maar zij heeft ook poesjes hoor dus jij bent ook vatsig ahhaah
gewoon keertje doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
hey hoe ging je tentamenquote:
ay kizquote:
thx abiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ay kiz, maakt niet uit. Komt wel goed
Nu is je UI helemaal mooi, heb je dat zelf gedaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ay kiz, maakt niet uit. Komt wel goed
Ewaquote:
Ik heb zelf nog 4 toetsen te gaan.quote:
Niet_toegestaan heeft er een gifje van gemaakt voor mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nu is je UI helemaal mooi, heb je dat zelf gedaan?
Komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog 4 toetsen te gaan.
Morgen 1 , donderdag 2 en vrijdag 1. Die van vrijdag MOET ik halen. Anders doei opleiding
lkkrquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
Aii die van vrijdag is ook niet meer te herkansen zeker? Sluit jezelf gewoon 2 dagen op in je kamer of de UB, ga ik ook doen. Succes he. Je hebt ze ook wel lekker allemaal achter elkaar, maar ik hoor van mensen op het hbo dat dat heel vaak zo is bij julliequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog 4 toetsen te gaan.
Morgen 1 , donderdag 2 en vrijdag 1. Die van vrijdag MOET ik halen. Anders doei opleiding
Ja ben nu al aan het leren voor vrijdag. De rest boeit me helemaal niks. Maak ik me volgend jaar wel zorgen omquote:
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ff bier drinken met me vader en voetbal kijken beneden in de bewoonde wereld.
Oké.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb verdomme 3 jaar geleden examen gedaan
Je mag ook bij mij thuis komen 'feesten' hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ik donderdag een 'examenfeestje' waar mijn ex ook is. Gun je toch niemand..
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb verdomme 3 jaar geleden examen gedaan
Ga je dan weer een week janken dat je haar mist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Boeiendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
En alle kutkloontjes zijn weg als het goed is.quote:
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Aii die van vrijdag is ook niet meer te herkansen zeker? Sluit jezelf gewoon 2 dagen op in je kamer of de UB, ga ik ook doen. Succes he. Je hebt ze ook wel lekker allemaal achter elkaar, maar ik hoor van mensen op het hbo dat dat heel vaak zo is bij jullie
gatverquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Je mag ook bij mij thuis komen 'feesten' hoor
it's funny cuz it's truequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je dan weer een week janken dat je haar mist?
TARDlS.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
En alle kutkloontjes zijn weg als het goed is.
Voeder niet altijd al waarderenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben voeder flink gaan waarderen in korte tijd.
Ik ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zoals het hoort.quote:
Ik niet klootzak dat het is!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gewoon focussen op wat je moet halen inderdaad, als je die andere toch nog kunt herkansen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:15 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Nee helaas niet
Ja dat is ook mijn planning. En dat klopt ja , vandaag had ik er 2 dat ik ook MOET halen. Zie je dat ik moet met hoofdletters schrijf. Zo belangrijk is het dus. Maar ja 1tje was zo makkelijk minstens een 8. De ander is een twijfel geval , maar gelukkig kan ik die nog wel herkansen. Hoeveel moet jij nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Hij is in 2009 geregistreerd als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hij loopt ook nog niet zo lang mee.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
Ik waardeerde voederbietel al voor het mainstream was.
Ja dat scheelt wel aan voeder.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef anti-loper het volgende:
Voeder is wel tof ja alleen jullie luisteren allemaal naar dat bandjes muziek. Hou ik niet zo van
Ja volgens mij wel. Maar post pas sinds half jaartje mee ofzo?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hij is in 2009 geregistreerd als ik me niet vergis.
Wel wat actiever volgens mij ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel. Maar post pas sinds half jaartje mee ofzo?
ik ook..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee hoor DP luistert ook rap en countryquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef anti-loper het volgende:
Voeder is wel tof ja alleen jullie luisteren allemaal naar dat bandjes muziek. Hou ik niet zo van
Hmm succes!!! Nu ga ik een een aflevering van The Mentalist kijken en dan slapen. Bazen serie trouwens. Aanraderquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon focussen op wat je moet halen inderdaad, als je die andere toch nog kunt herkansen.
Ik heb nog 2 tentamens en een mondeling. Daarna moet ik nog een essay en een researchpaper schrijven
Countryquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor DP luistert ook rap en country
je bent ant bulken ...mensen hebben hekel aan chubbiesquote:
huehue dpquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor DP luistert ook rap en country
Jij ook succes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hmm succes!!! Nu ga ik een een aflevering van The Mentalist kijken en dan slapen. Bazen serie trouwens. Aanrader
9.1% vet man, met je bulkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent ant bulken ...mensen hebben hekel aan chubbies
Die is natuurlijk gewoon van mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen die denken dat mijn ondertitel van Niet_Toegestaan is.
Soms post voederbietel wel leuke countryliedjes, maar het is niet echt mijn ding.quote:
moest ik ook al om lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen die denken dat mijn ondertitel van Niet_Toegestaan is.
Iedereen heeft guilty pleasuresquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms post voederbietel wel leuke countryliedjes, maar het is niet echt mijn ding.
De mijne is One Direction, lekker dansen in m'n badjas door mijn kleine studentenkamer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures
mijne is robert longquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures
Welterustenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen boysss morgen weer een lange dag
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne is One Direction, lekker dansen in m'n badjas door mijn kleine studentenkamer.
ik walg van julliequote:
trustequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen boysss morgen weer een lange dag
Zal ik meegaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |