Dezelfde als ik?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:09 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lees eens terug? Labiel gedrag is een resultaat van de hormonen. Wil je zien welke hormonen ik heb?
Acht je je invloed nou echt zo groot?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheelt de staat een hoop geld als huj inziet dat zulk labiel gedrag nooit een geslachtsverandering van tonnen krijgt
Wat een vele lagen tragiekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het met een kat eindelijk anders zou zijn
laat me dromen dat het goed kan komen met deze wereldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Acht je je invloed nou echt zo groot?
If any werkt het averechts denk ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
laat me dromen dat het goed kan komen met deze wereld
klooooonnnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als die ander een ban heeft doe ik zelfs mijn UI weer oranje maken![]()
Dat verpest hij nu voor me
Psst, Tramadol kopen? Heb nog wel wat voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
De enige meds die ik in huis heb zijn asperines en epinefrineik ben één paupermedicatieverzamelaar.
quote:
Ik heb helemaal niks in huis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:11 schreef LompeHork het volgende:
De enige meds die ik in huis heb zijn asperines en epinefrineik ben één paupermedicatieverzamelaar.
* LompeHork in donker hoekje gaat staanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Psst, Tramadol kopen? Heb nog wel wat voor je.
Met poes toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ben wel vaak in leiden. Maar dan zonder poes.
haha...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
yo neeKIJK DAN OP M'N FOBO
huehue wat een uitgelezen kans om views te ronselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |