De reden is dat je tot nu toe veel mazzel had. Maar ik doe je alvast de groeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:53 schreef TARDlS. het volgende:
De reden dat ik geen ban heb is, dat ik Danny ben.
Gelukkig bevind ik mij op enen proxy.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De reden is dat je tot nu toe veel mazzel had. Maar ik doe je alvast de groeten.
Denken dat dat uit maakt is schattig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Gelukkig bevind ik mij op enen proxy.
Pics.quote:
picsquote:
Waarom niet 7?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
LompeHork knows were its coming from because he backtraced itquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
wow ben je een professional hacker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dat klonk als iets uit GoT, knows/comingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
LompeHork knows were its coming from because he backtraced it
Haal toch weg joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Doh, dat gaat ze ook doen, na de operatie is het weg.quote:
Kan niet de bedoeling zijn dat iemand zulke shit gaat delen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doh, dat gaat ze ook doen, na de operatie is het weg.
Moet hij toch zelf weten. Beetje triest is het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan niet de bedoeling zijn dat iemand zulke shit gaat delen.
Mortaxx is ook eens bij mij langs geweest, kon drie weken niet zitten, wees gewaarschuwd.quote:
Ik weet niet, vind het niet zo'n prettig idee dat iemand dit doet omdat iemand schijnbaar dermate opgefokt wordt. Is niet echt iets heel erg rationeel wel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet hij toch zelf weten. Beetje triest is het wel.
dat is het allereerste traject lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk als je daar in zit maar je word er binnen notime uitgeknikkerd
![]()
Nee, dat niet inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het niet zo'n prettig idee dat iemand dit doet omdat iemand schijnbaar dermate opgefokt wordt. Is niet echt iets heel erg rationeel wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
Bohhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Goede sluitpost wel van admiraal_anaal.quote:
OHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MY
GODOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hij is beter dan ikzelf, misschien moet ik hem mijn identiteit over laten nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij doet wat we allemaal willen.
Het is geen doen om alle twijfelgevalletjes op FOK! tegen zichzelf te gaan beschermen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het niet zo'n prettig idee dat iemand dit doet omdat iemand schijnbaar dermate opgefokt wordt. Is niet echt iets heel erg rationeel wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is één baas, dat zie ik nu al.
ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
purr purr purrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, je kent Adora blijkbaar niet? Tis een aandachtshoer. Beetje zoals Blauwetijgertje eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan niet de bedoeling zijn dat iemand zulke shit gaat delen.
Iedereen is uit op ruzie vandaag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Beetje zoals Blauwetijgertje eigenlijk.
Ja die ene brief is van vorig jaar. Die andere is van nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is het allereerste traject lulleuk als je daar in zit maar je word er binnen notime uitgeknikkerd
scheelt de staat een hoop geld als huj inziet dat zulk labiel gedrag nooit een geslachtsverandering van tonnen krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zout, peper, fijngehakte peterselie, uitje, knoflook en wat paneermeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorm schatjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot ze niet meer van me wegrent
Story of your life toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot ze niet meer van me wegrent
Lees eens terug? Labiel gedrag is een resultaat van de hormonen. Wil je zien welke hormonen ik heb?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheelt de staat een hoop geld als huj inziet dat zulk labiel gedrag nooit een geslachtsverandering van tonnen krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |