Dat ik pics van mezelf geef aan onbekende mensen op een internetforum. Wat bedoel jij dan kut?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doelde niet op jou....? Wat bedoel jij.
Ik ben raar omdat hij me betast heeftquote:
Jij zeker ervaring mee, flikkertjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef spambot31 het volgende:
Met een beetje doorzettingsvermogen, een scherp mes, een houtje om op te bijten en een fles wodka tegen de pijn en om te ontsmetten snijd je dat ding er gewoon zelf af.
Volgende week afspraak met de plastisch chirurg, en jij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef Murdera het volgende:
Adora op de planning ja?Bullshit. Hoe ver ben je in get traject?
Hihihi. Het zei kut.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ik pics van mezelf geef aan onbekende mensen op een internetforum. Wat bedoel jij dan kut?
[..]
Ik ben raar omdat hij me betast heeft
Dit precies.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat uitlok. Ik kan er niks aan doen dat ik een lekkere kont heb
.
Mag ook wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgende week afspraak met de plastisch chirurg, en jij?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgende week afspraak met de plastisch chirurg, en jij?
Gooi jezelfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik houd van piemels, waarom zou ik de mijne afsnijden?
5 - 1 voor Mexico.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
OKE NOG EEN KWARTIER OM MIJN POULE IN TE VULLEN WAT WORDT BRAZIL - MEXICO?
3-1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Le-quote:
Ik zou bijna zeggen dat ik die brief met de afspraak wel voor je inscannen wil. Maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]hardop gelachen. Maar srs, doet het geen pijn als je echt serieus bent dat je weet dat er geen operatie zal komen?
Doe want ik geloof er ook niets van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ik die brief met de afspraak wel voor je inscannen wil. Maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in.
zon brief fotoshoppen is ook veel werk. Dus dat snap ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ik die brief met de afspraak wel voor je inscannen wil. Maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in.
Volgens mij ben jij te labiel voor zo'n operatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou maar je mondquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Che_ het volgende:
Hebben ze geen hersentransplantatie voor deze gays
En wat voor zin zou dat hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Che_ het volgende:
Hebben ze geen hersentransplantatie voor deze gays
en dat heb je al vaak genoeg toch? Heuheuheuquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En wat voor zin zou dat hebben?
Dan zit er dus iemand anders in mijn lichaam.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat heb je al vaak genoeg toch? Heuheuheu
Nee helaas niet dusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat heb je al vaak genoeg toch? Heuheuheu
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En wat voor zin zou dat hebben?
Dan zit er dus iemand anders in mijn lichaam.
Dat is juist het effect wat die hormonen op me hebben. Daar word je emotioneel en labiel van en krijg je ook stemmingswisselingen van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij te labiel voor zo'n operatie.
Denk niet dat dat aan de medicatie ligt, die symptomen horen gewoon bij het vrouw zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is juist het effect wat die hormonen op me hebben. Daar word je emotioneel en labiel van en krijg je ook stemmingswisselingen van.
hahahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is juist het effect wat die hormonen op me hebben. Daar word je emotioneel en labiel van en krijg je ook stemmingswisselingen van.
3-1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga je nu weer twerken op Tinychat om het te ''bewijzen''?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat uitlok. Ik kan er niks aan doen dat ik een lekkere kont heb
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Alsof ik dat zou doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon brief fotoshoppen is ook veel werk. Dus dat snap ik
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
3-1
[..]
Ga je nu weer twerken op Tinychat om het te bewijzen?Gast hou op, ik heb nog steeds trauma's van dat twerk incident.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je houdt enkel jezelf voor de gek hier. Doe gewoon normaal, en niet zon debiel typetjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou doen. Wat bereik ik ermee om jou voor de gek te houden?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
3-1
[..]
Ga je nu weer twerken op Tinychat om het te ''bewijzen''?Wot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alweer?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
Hiihihi ik heb ook last van mijn vrouwhormonen en zin om te twerken kom op tinychat allemaal![]()
![]()
Dat valt me van je tegen. Ik heb positieve dingen over je gehoord maar ik vind het echt jammer dat je denkt dat ik niet eerlijk ben nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
je houdt enkel jezelf voor de gek hier. Doe gewoon normaal, en niet zon debiel typetjeje maakt jezelf en transgenders belachelijk
Ja.quote:
kom opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Ik heb positieve dingen over je gehoord maar ik vind het echt jammer dat je denkt dat ik niet eerlijk ben nu.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Ik heb positieve dingen over je gehoord maar ik vind het echt jammer dat je denkt dat ik niet eerlijk ben nu.
Dan steek ik jou neerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja.
We pakken je aan en slaan je neer met onze handtassen en om het af te maken steek-stampen we je met onze stiletto's recht in je hart neer
Ik zit in dat traject, hoe kan ik mezelf dan niet geloven? Zal ik anders in DM een foto van die brief doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom opzou jij jezelf geloven als je ook maar enigszins kennis had over het traject van transgenders?
Echt wat voor een Turk om zo te praten.quote:
Gewoon hier neer pleuren joh, anders geloof de rest het ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit in dat traject, hoe kan ik mezelf dan niet geloven? Zal ik anders in DM een foto van die brief doen?
Ik w8quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit in dat traject, hoe kan ik mezelf dan niet geloven? Zal ik anders in DM een foto van die brief doen?
Of een doorgedraaide geliefdequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Echt wat voor een Turk om zo te praten.
graag, of enkel een verslag van het traject en wat het met jou heeft gedaan en waar je het doorgaat kan ook voldoende zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
ik geef je een wa7ede shmetter met platte hand, je gaat op vrouwen vallen gekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja.
We pakken je aan en slaan je neer met onze handtassen en om het af te maken steek-stampen we je met onze stiletto's recht in je hart neer
En toch vond ik het typerend. Als je nu over kebab begint is het helemaal rond.quote:
Of je laat je ff opnaaien door iedereen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan dat niet lezen, zou je het even in het Nederlands kunnen vertalen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik geef je een wa7ede shmetter met platte hand, je gaat op vrouwen vallen gek
Oprotten heb pmsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch vond ik het typerend. Als je nu over kebab begint is het helemaal rond.
Fixedquote:
oh shit ja, waar ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Of je laat je ff opnaaien door iedereen.
Dat is het nieuwe Nederlands. Leer het maarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet lezen, zou je het even in het Nederlands kunnen vertalen?
Dat is Che zijn probleem. Maak van zijn probleem niet de mijne, ja?1!?!quote:
Hahahaquote:
Wie is deze tokkiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is Che zijn probleem. Maak van zijn probleem niet de mijne, ja?1!?!
Kanka, hadi insine, yuri git.quote:
Er worden hier geen grappen gemaakt, gewoon zoals het er staat.quote:
prinses stampvoetquote:
Huh??quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er worden hier geen grappen gemaakt, gewoon zoals het er staat.
[..]
prinses stampvoet
Alleen maar door naar mijn UI te kijken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef Che_ het volgende:
Oh aan zijn UI te zien is het zo'n sjonnie met bierbuik en caféhumor
Wat een zelfreflectie? Wauw!quote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg je wel leuke reacties of heb je Miley billen en dan harig.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alleen maar door naar mijn UI te kijken?![]()
Dat zei ik dus ook tegen je moeder. Helaas luistert ze niet zo goed. Jij vast ook niet he? Zit in de familie.quote:
Gadverdamme heb jij okselhaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hebben mannen toch. Ik weet niet hoe ver zij in het proces zit.
Kankergrappig. Kankercursist.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen je moeder. Helaas luistert ze niet zo goed. Jij vast ook niet he? Zit in de familie.
Anders kk je gewoon op met je gumgezichtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen je moeder. Helaas luistert ze niet zo goed. Jij vast ook niet he? Zit in de familie.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:
Je denkt dat alle mannen van die behaarde rug en kont hebben zoals Turken enz hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hebben mannen toch. Ik weet niet hoe ver zij in het proces zit.
Waar slaat dit op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je denkt dat alle mannen van die behaarde rug en kont hebben zoals Turken enz hebben?
Het is dat je wat aan je lichaam doet, want anders had ik je nu genegeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik volg ook hbo.
I approve your message mattie
Yes, iemand had hem door.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben ff bezig met wat belangrijkers.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen in het tippex tijdperk
Enz enz cafehumor, zie je het nu zelf ook of ? Het is dat ik weet dat je niet blank bent en ook geen bierbuik kan hebben maar als ik alleen maar op je postjes zou afgaan zou ik dat ook gedacht hebben.quote:
Stil jij. Ksssttttquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Enz enz cafehumor, zie je het nu zelf ook of ? Het is dat ik weet dat je niet blank bent en ook geen bierbuik kan hebben maar als ik alleen maar op je postjes zou afgaan zou ik dat ook gedacht hebben.
Welke cod is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar we zijn zeker al heel lang oranje allemaal?
Typisch ja die homospelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn gedachte toen ik net mijn lap aan ging doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
Ja, mobiel zie je dat gelukkig niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mijn gedachte toen ik net mijn lap aan ging doen
Ik had gelijk he?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Enz enz cafehumor, zie je het nu zelf ook of ? Het is dat ik weet dat je niet blank bent en ook geen bierbuik kan hebben maar als ik alleen maar op je postjes zou afgaan zou ik dat ook gedacht hebben.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had het niet door voordat iemand het net zei.quote:
Rot op Chlo. Che is van mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef Chloroform het volgende:
Che heeft sowieso geen bierbuik denk. Gewoon een god is het.Zou/10
neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan "sky full of stars" niet meer horen en wat hoor ik bij de buren?
Kunnen mensen niet gewoon Bach of Vivaldi opzetten ? :/
Che is van ons allemaal.quote:
Ja ik ben het niet dus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had het niet door voordat iemand het net zei.
Hou op met mij aan het lachen te maken johquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef Murdera het volgende:
[..]gewoon een flikkertje met een aandachtsvragemd jankverhaal dus
IK DOE AAN EERWRAAK. DAT WEET JE.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Samen spelen, samen delen. Basisschool kennis
Dat zeg ik toch ook? Lees nou eens goed mormel!quote:
Wow, pas maar op met wat je zegt hoor, hij pakt je.quote:
IK BEAAM HET TOCH GVD DOE NORMAALquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:35 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Lees nou eens goed mormel!
Laat maar komen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, pas maar op met wat je zegt hoor, hij pakt je.
Ik wil jou ook wel pakken.quote:
Zandpad 12 in Utrecht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:36 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Wat is je adres? Ik heb zin om je keihard vol te pompen.
Ben je loodgieterquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:36 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Wat is je adres? Ik heb zin om je keihard vol te pompen.
Verdorie wat recalcitrantquote:
ik pak jequote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:37 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Wel gratis neem ik aan? Ik betaal niet voor seks.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik had gelijk he?daarom probeer je wat ik zei nu over mij te zeggen
I rest my casequote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Ja ik moet haar eileider van vers vocht voorzien.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een idee. Mijn auto heeft gisteren grote beurt gehad. Zo fijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:38 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Wat denk je van die juichpakken, hoe kunnen ze zo verdomd populair zijn? Ik zou het nog niet eens willen dragen als ik er geld toe kreeg.quote:
Je uitlaat kan zeker ook wel een grote beurt gebruiken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, misschien wel een idee. Mijn auto heeft gisteren grote beurt gehad. Zo fijn.![]()
quote:
Wat ben jij een kneusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Je uitlaat kan zeker ook wel een grote beurt gebruiken.
Heb je nou echt niks beters te doen?quote:
Jij wel dan met je uitkering?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb je nou echt niks beters te doen?
Wrm in het verleden blijven hangen, ga gewoon ervoor!quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:44 schreef Che_ het volgende:
Het was gezellig, rustig aan allemaal.
Doei stimorol-
Hehe, eindelijk zeg jij wat nuttigs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:45 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wrm in het verleden blijven hangen, ga gewoon ervoor!
Sowieso mensen met kloons die er niet grappig mee kunnen doen falen gewoon keihard in het leven. Dat is al bewezen uit eerder onderzoek.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Deze persoonlijke aanval was een rake.
Was je maar te lui om adem te halenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Ik wil ook een kloon van jou maken, maar daar ben ik te lui voor.
Jij bent geen haar beter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso mensen met kloons die er niet grappig mee kunnen doen falen gewoon keihard in het leven. Dat is al bewezen uit eerder onderzoek.
Nep-TARDIS. faalt.
Ademhaling gaat automatisch, dus dat kan niet door luiheid worden beïnvloed. Niet grappig dus.quote:
okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Ik wil ook een kloon van jou maken, maar daar ben ik te lui voor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:48 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Ademhaling gaat automatisch, dus dat kan niet door luiheid worden beïnvloed. Niet grappig dus.
Als jij 20 cent voor elke ':')' zou krijgen, dan zou je geen uitkering meer nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Als jij 20 cent voor elke ':')' zou krijgen, dan zou je geen uitkering meer nodig hebben.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Als jij 20 cent voor elke ':')' zou krijgen, dan zou je geen uitkering meer nodig hebben.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Die zemmels denken dat ik een kloon van jou ben.
Dat zou je aan hen moeten vragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Kunnen bijstandspaupers wel nadenken?
Dan kom ik weer met een nieuwe. Heb je suggesties?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Duurt het nog lang voordat deze kloon weg wordt getieft?
Is er al een leuke deadprez kloon geweest vandaag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Dan kom ik weer met een nieuwe. Heb je suggesties?
quote:
Nu is er wel weer eens een andere user aan de beurt hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er al een leuke deadprez kloon geweest vandaag?
Dat was ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er al een leuke deadprez kloon geweest vandaag?
Maak een Danny kloon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Dan kom ik weer met een nieuwe. Heb je suggesties?
quote:
De reden is dat je tot nu toe veel mazzel had. Maar ik doe je alvast de groeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:53 schreef TARDlS. het volgende:
De reden dat ik geen ban heb is, dat ik Danny ben.
Gelukkig bevind ik mij op enen proxy.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De reden is dat je tot nu toe veel mazzel had. Maar ik doe je alvast de groeten.
Denken dat dat uit maakt is schattig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Gelukkig bevind ik mij op enen proxy.
Pics.quote:
picsquote:
Waarom niet 7?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
LompeHork knows were its coming from because he backtraced itquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
wow ben je een professional hacker?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef AdoraBelle het volgende:
wat is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dat klonk als iets uit GoT, knows/comingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef Chai het volgende:
[..]
LompeHork knows were its coming from because he backtraced it
Haal toch weg joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Doh, dat gaat ze ook doen, na de operatie is het weg.quote:
Kan niet de bedoeling zijn dat iemand zulke shit gaat delen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Doh, dat gaat ze ook doen, na de operatie is het weg.
Moet hij toch zelf weten. Beetje triest is het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan niet de bedoeling zijn dat iemand zulke shit gaat delen.
Mortaxx is ook eens bij mij langs geweest, kon drie weken niet zitten, wees gewaarschuwd.quote:
Ik weet niet, vind het niet zo'n prettig idee dat iemand dit doet omdat iemand schijnbaar dermate opgefokt wordt. Is niet echt iets heel erg rationeel wel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet hij toch zelf weten. Beetje triest is het wel.
dat is het allereerste traject lulSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk als je daar in zit maar je word er binnen notime uitgeknikkerd
![]()
Nee, dat niet inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het niet zo'n prettig idee dat iemand dit doet omdat iemand schijnbaar dermate opgefokt wordt. Is niet echt iets heel erg rationeel wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat kijk jij
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef housesoftheholy het volgende:
Bohhhhh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Goede sluitpost wel van admiraal_anaal.quote:
OHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MY
GODOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Hij is beter dan ikzelf, misschien moet ik hem mijn identiteit over laten nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij doet wat we allemaal willen.
Het is geen doen om alle twijfelgevalletjes op FOK! tegen zichzelf te gaan beschermen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet, vind het niet zo'n prettig idee dat iemand dit doet omdat iemand schijnbaar dermate opgefokt wordt. Is niet echt iets heel erg rationeel wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is één baas, dat zie ik nu al.
ahwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
purr purr purrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, je kent Adora blijkbaar niet? Tis een aandachtshoer. Beetje zoals Blauwetijgertje eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan niet de bedoeling zijn dat iemand zulke shit gaat delen.
Iedereen is uit op ruzie vandaag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Beetje zoals Blauwetijgertje eigenlijk.
Ja die ene brief is van vorig jaar. Die andere is van nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is het allereerste traject lulleuk als je daar in zit maar je word er binnen notime uitgeknikkerd
scheelt de staat een hoop geld als huj inziet dat zulk labiel gedrag nooit een geslachtsverandering van tonnen krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zout, peper, fijngehakte peterselie, uitje, knoflook en wat paneermeel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een enorm schatjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot ze niet meer van me wegrent
Story of your life toch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet wachten tot ze niet meer van me wegrent
Lees eens terug? Labiel gedrag is een resultaat van de hormonen. Wil je zien welke hormonen ik heb?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
scheelt de staat een hoop geld als huj inziet dat zulk labiel gedrag nooit een geslachtsverandering van tonnen krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |