heb net massage gehad, chocola op en voel me nog een paard.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
"opgeblazen omdat ongesteld"
Komt wel goed schatje
Hoi.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het begon als een goede mop. Anti-climax dit
zou jou een suikerklontje uit mn hand laten slobberenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heb net massage gehad, chocola op en voel me nog een paard.
Pas je op met dat geile praat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jou een suikerklontje uit mn hand laten slobberen
In jouw geval zal dat geen suiker zijn maar crystal methquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jou een suikerklontje uit mn hand laten slobberen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat geen suiker zijn maar crystal meth
Uit jouw handen eet k alles.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
In jouw geval zal dat geen suiker zijn maar crystal meth
Hahaha. Ik wist niet dat je er zo geïnteresseerd in was? Als je maar niet denkt dat ik je dickpics ga sturen hoor. Ik haat dat ding echt en wil het zo weinig mogelijk zien.quote:
Ja, keihard gefaaldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:33 schreef Murdera het volgende:
Adora ging je geen zelfmoord plegen? Heb je gefaald?
Ze is te mooi om zomaar op te geven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:33 schreef Murdera het volgende:
Adora ging je geen zelfmoord plegen? Heb je gefaald?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Haha. Klopt op zich wel een beetje hoor. Ik bedoel ik ben niet arrogant ofzo maar ik weet wel dat ik knap ben. En het sociale deel kan ik niks aan doen, ik ben gewoon nogal verlegen van mezelf.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is te mooi om zomaar op te geven.
[..]
En zeker wel groot geschapen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hahaha. Ik wist niet dat je er zo geïnteresseerd in was? Als je maar niet denkt dat ik je dickpics ga sturen hoor. Ik haat dat ding echt en wil het zo weinig mogelijk zien.
penisangst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hahaha. Ik wist niet dat je er zo geïnteresseerd in was? Als je maar niet denkt dat ik je dickpics ga sturen hoor. Ik haat dat ding echt en wil het zo weinig mogelijk zien.
Ze is transgender he, kontgat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
penisangst.
Hoe komt dat? Vertel eens over je jeugd? Vertel me over je oom, hoe hij werd als hij gedronken had en hoe je ouders je met hem alleen lieten
Ik zie tragedie in je leven.
Alsof ik dat ga metenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
En zeker wel groot geschapen?Altijd het zelfde.
Oh. Succes er mee in ieder geval.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga meten. Maar door mijn medicatie is er echt niks meer van over.
En dan?..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
kleine tip, warm water en down the road.
Staat er ook nog een operatie op de planning ooit in de toekomst?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat ga meten. Maar door mijn medicatie is er echt niks meer van over.
neh, daarvoor moet je vele psychologische testen doorstaan. Dat is een lang zwaar traject, en iemand zo labiel als adora zal dat niet halenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat er ook nog een operatie op de planning ooit in de toekomst?
Nee, geen oom. Maar de vriend van m'n beste vriendin heeft wel aan me gezetenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
penisangst.
Hoe komt dat? Vertel eens over je jeugd? Vertel me over je oom, hoe hij werd als hij gedronken had en hoe je ouders je met hem alleen lieten
Ik zie tragedie in je leven.
Ze is nu alweer minder labiel, ze praatte net over haar penis.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh, daarvoor moet je vele psychologische testen doorstaan. Dat is een lang zwaar traject, en iemand zo labiel als adora zal dat niet halen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
kleine tip, warm water en down the road.
Dankuquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh. Succes er mee in ieder geval.
Is die ook trans.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, geen oom. Maar de vriend van m'n beste vriendin heeft wel aan me gezeten.
Alleen ik durf het haar niet te vertellen want ze zijn echt zo'n cute stelletje...
"nu minder labiel" hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze is nu alweer minder labiel, ze praatte net over haar penis.
Doelde niet op jou....? Wat bedoel jij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben ik niet meer hoor.
Ja hoor, gelukkig welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Staat er ook nog een operatie op de planning ooit in de toekomst?
Beetje raar mens ben je wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, geen oom. Maar de vriend van m'n beste vriendin heeft wel aan me gezeten.
Alleen ik durf het haar niet te vertellen want ze zijn echt zo'n cute stelletje...
hardop gelachenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef spambot31 het volgende:
Met een beetje doorzettingsvermogen, een scherp mes, een houtje om op te bijten en een fles wodka tegen de pijn en om te ontsmetten snijd je dat ding er gewoon zelf af.
Heb jouw foto gezienquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon als jongen geboren en is vet knap en gespierd enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |