quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef Enfatruskiloin het volgende:
Maakt niet uit: blondine, brunette etc. Ze houden allemaal van mij.
Herkenbaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Soor het volgende:
[..]
Ik merk zelf wel dat ik met verschillende haarkleuren een ander "soort" mannen/aandacht aantrek.
en ditquote:
ik straal ws ook als brunette uit dat ik gemakkelijk benquote:Op maandag 16 juni 2014 18:56 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik straal uit: jongens ik was ooit blond en veel knapper dus doe geen moeite
haha ik had als blondje ook wat meer aandacht . Dan draait echt iedereen zich om, als brunette toch iets minder. Maar met blond haar kreeg ik wel meer mannen op mij af die duidelijk alleen op sex uit waren dus dit is beter. Zo zie je maar hoe mannen op haarkleur kunnen reageren !quote:Op maandag 16 juni 2014 18:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik heb van mezelf heel donkerbruin haar. Jaren geleden heb ik dat eens blond geverfd (wel echt mooi blond, niet geel) en toen had ik ze voor het uitkiezen. Als brunette totaal nietMaar dat zal komen door m'n arrogantie waarschijnlijk
Maar jij bent vet arrogantquote:Op maandag 16 juni 2014 19:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik had als blondje ook wat meer aandacht . Dan draait echt iedereen zich om, als brunette toch iets minder. Maar met blond haar kreeg ik wel meer mannen op mij af die duidelijk alleen op sex uit waren dus dit is beter. Zo zie je maar hoe mannen op haarkleur kunnen reageren !
Idd. Dat omdraaien is herkenbaar. Dat viel echt op toen. Simpele kerels eigenlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 19:55 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik had als blondje ook wat meer aandacht . Dan draait echt iedereen zich om, als brunette toch iets minder. Maar met blond haar kreeg ik wel meer mannen op mij af die duidelijk alleen op sex uit waren dus dit is beter. Zo zie je maar hoe mannen op haarkleur kunnen reageren !
Ik heb ook eigenlijk nooit een brunette gezien die er beter uit zag met blond haar. Ik zelf ook niet. Het zag er misschien wat makkelijker en geiler uit, maar past totaal niet bij hoe ik ben dus mijn eigen haarkleur staat veel beter.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nu heb ik zoiets van: eigenlijk moet ik t eens proberen... Maar ik wil helemaal niet blond zijn! [ afbeelding ]
Denk dat t me niet staat
Misschien viel het je toen pas opquote:Op maandag 16 juni 2014 20:35 schreef ZarB het volgende:
[..]
Idd. Dat omdraaien is herkenbaar. Dat viel echt op toen. Simpele kerels eigenlijkBen toch veel liever brunette!
Mwah, ik weet het niet. Volgens mij is het over het algemeen toch wel zo dat mannen sneller naar een blondine kijken dan naar een brunette. Zo als eerste reflex. Het valt misschien ook meer op aangezien ik het idee heb dat er sowieso meer donkerharige vrouwen zijn dan blondines.quote:
Dus je bent helemaal geen blond sletje!?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:41 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk nooit een brunette gezien die er beter uit zag met blond haar. Ik zelf ook niet. Het zag er misschien wat makkelijker en geiler uit, maar past totaal niet bij hoe ik ben dus mijn eigen haarkleur staat veel beter.
zou eigenlijk best kunnen ja, maar het valt mij zelf niet op/heb het niet doorquote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef ZarB het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet. Volgens mij is het over het algemeen toch wel zo dat mannen sneller naar een blondine kijken dan naar een brunette. Zo als eerste reflex. Het valt misschien ook meer op aangezien ik het idee heb dat er sowieso meer donkerharige vrouwen zijn dan blondines.
Aw.. sorry voor het vertrappen van je fantasie.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dus je bent helemaal geen blond sletje!?
Hahahaha Ik val meer op brunettesquote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef ZarB het volgende:
[..]
Aw.. sorry voor het vertrappen van je fantasie.
In dit topic zitten er 2! Sla je slag!quote:Op maandag 16 juni 2014 21:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hahahaha Ik val meer op brunettes
O, waar?quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:06 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Hahahaha Ik val meer op brunettes
Je hebt vrouwen verkeerd gespeldtdtdt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh, dit fenomeen ervaar ik nou weer juist meer bij blondines
eendje. Wat voor kleur haar heb jij eigenlijk?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
zou eigenlijk best kunnen ja, maar het valt mij zelf niet op/heb het niet door
ik ben vet lief jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:17 schreef Piger het volgende:
Made,niet zo,lief.
Doe mij maar een volmondige blondine of een behoorlijke brunette in de plaatselijke kroeg
Ik heb donkerblond haar, madeliefquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
eendje. Wat voor kleur haar heb jij eigenlijk?
Dit kan ik bevestigenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben vet lief jaik voer elke dag de eendjes en de geitjes maar niet elke week en ook niet elke maand.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:15 schreef Trebo het volgende:
Brunettes zijn dan ook lekkerder dan blondines.
We hebben gewoon die connectiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 07:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
precies zoals ik gegokt zou hebben
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:43 schreef GezondeSpanning het volgende:
Blondjes zijn doorgaans ook arrogant, had nog een beetje mot met zo'n arrogant blondje dit weekend na het schuurfeest.
Was een topic over maar Opa.Zuurpruimbaard heeft hem zonder reden gesloten. Stonden wel terechte klachten in.
maar dit staat los van je oorspronkelijke haarkleur..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
Haha. Klopt op zich wel een beetje hoor. Ik bedoel ik ben niet arrogant ofzo maar ik weet wel dat ik knap ben. En het sociale deel kan ik niks aan doen, ik ben gewoon nogal verlegen van mezelf.
Als jullie een setje worden kunnen we misschien dubbeldaten.quote:
Is dat een vraag of stel je dat vast?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:39 schreef Soor het volgende:
[..]
maar dit staat los van je oorspronkelijke haarkleur..
quote:
Hij impliceert dat je oorspronkelijk blond bent omdat je een beetje dommig overkomt misschien?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Is dat een vraag of stel je dat vast?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |