quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:23 schreef Broodje_Koe het volgende:
Zoals de titel het zegt. Ik constateer toch dat brunettes vaak wat arroganter en minder sociaal zijn dan blondines, wanneer m'n zusje weer eens wat vriendinnetjes over de vloer laat komen zit er altijd wel een brunette bij die een wat verwaande blik heeft en nauwelijks moeite doet om er een gezellige boel van te maken. De blondjes daarintegen zijn vaak wat uitbundiger en gezelliger.
Klacht: brunettes zijn minder sociaal en verwaand
Zwart met rozequote:
Precies.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Blondjes![]()
![]()
![]()
Goeie topic deze
bruneetes
Brunettesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben een brunette, dus vandaar
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:41 schreef __Saviour__ het volgende:
Bah, blond. Brunette is toch toffer hoor. En zwart haar is helemaal de overtreffende trap.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 16:57 schreef Dside het volgende:
Wat een onzin. Alsof de haarkleur gelijk staat aan de persoonlijkheid.
ts bedoeld dat brunettes niet om al zijn grapjes lachen en hem niet willenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 15:23 schreef Broodje_Koe het volgende:
Zoals de titel het zegt. Ik constateer toch dat brunettes vaak wat arroganter en minder sociaal zijn dan blondines, wanneer m'n zusje weer eens wat vriendinnetjes over de vloer laat komen zit er altijd wel een brunette bij die een wat verwaande blik heeft en nauwelijks moeite doet om er een gezellige boel van te maken. De blondjes daarintegen zijn vaak wat uitbundiger en gezelliger.
Klacht: brunettes zijn minder sociaal en verwaand
jij bent toch ook schizofreen? :pquote:Op maandag 16 juni 2014 18:01 schreef Aardbeiensmoothie het volgende:
Ik ben van alles geweest. Rood, bruin, blond, zwart. Zou mijn persoonlijkheid iedere keer mee veranderen?
Ik merk zelf wel dat ik met verschillende haarkleuren een ander "soort" mannen/aandacht aantrek. En misschien ga je je daar onbewust zelf ook wel anders door gedragen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
jij bent toch ook schizofreen? :p
P.s. ik vraag me overigend wel af (om ffe serieus op t topic in tegaan) in hoeverre men zich naar zijn looks (haarkleur, outfit) gaat gedragen.
Herkenbaar wel. Ik heb van mezelf heel donkerbruin haar. Jaren geleden heb ik dat eens blond geverfd (wel echt mooi blond, niet geel) en toen had ik ze voor het uitkiezen. Als brunette totaal nietquote:Op maandag 16 juni 2014 18:28 schreef Soor het volgende:
[..]
Ik merk zelf wel dat ik met verschillende haarkleuren een ander "soort" mannen/aandacht aantrek. En misschien ga je je daar onbewust zelf ook wel anders door gedragen.
ik heb nog nooit blond haar gehad en ook nog nooit gebrek asn aandacht.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:46 schreef ZarB het volgende:
[..]
Herkenbaar wel. Ik heb van mezelf heel donkerbruin haar. Jaren geleden heb ik dat eens blond geverfd (wel echt mooi blond, niet geel) en toen had ik ze voor het uitkiezen. Als brunette totaal nietMaar dat zal komen door m'n arrogantie waarschijnlijk
Ik straal uit: jongens ik was ooit blond en veel knapper dus doe geen moeitequote:Op maandag 16 juni 2014 18:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb nog nooit blond haar gehad en ook nog nooit gebrek asn aandacht.
Verdorie! Toch weer dat arrogante
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |