Dan kun je niks meer zeggen hier op klb.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Grappen maken over verstandelijk gehandicapten vind ik echt verwerpelijk
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Doen ze op het MBO ook al scripties tegenwoordig?
Ik heb nog nooit een scriptie gemaakt manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah oke. BlauweTijger heeft van die wordart plaatjes dus dacht dat jij ook zoiets had
Oh ok, dan snap ik het wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een scriptie gemaakt man
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet gelezenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb hier langer aan gewerkt dan ik toe durf te geven.:
KLB / Geen stereotype Amerikaanse Keldernerd kunnen zijn in Nederland
Je vergeet dat het in een kelder lekker koel is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb hier langer aan gewerkt dan ik toe durf te geven.:
KLB / Geen stereotype Amerikaanse Keldernerd kunnen zijn in Nederland
Eigenlijk zou je nu ook nog je naam moeten veranderen naar oranjetijgerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat staat er ook ongeveer tussen hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Je vergeet dat het in een kelder lekker koel is.
Hhaha j ahe ;Dquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:25 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je nu ook nog je naam moeten veranderen naar oranjetijger
Wat aardig van je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:26 schreef BlauweTijger het volgende:
Ahh nee hoor spambotje, ik ga even lezen want je bent een schatje
ja en vrouwen kkdik na 30.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mannen worden juist kk lelijk na 30.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja en vrouwen kkdik na 30.
Maar jij loopt al Flink wat voor he schat?
Vind het [b] waardig. Zweet tussen je vetrollen krijg je rare plekken van en zo, dus die koelte is een heel groot voordeel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:26 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dat staat er ook ongeveer tussen hoor
Dat weet je niet. Ik wil het spel meespelen, maar ben ongesteld en lig op bed met veel pijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja en vrouwen kkdik na 30.
Maar jij loopt al Flink wat voor he schat?
130.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"opgeblazen omdat ongesteld"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Ik wil het spel meespelen, maar ben ongesteld en lig op bed met veel pijn.
27 is al ok.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zal dichter bij de 30 dan bij de 20 zijn denk ik.
Het begon als een goede mop. Anti-climax ditquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Er zitten tien Chinese vrouwen in de trein echt kkhard te kakelen. Tering wat een onbeschoft volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |