Al twee keer gedaan, toen kreeg ik migraine en ben nu net een uurtje aan de herstellende hand.quote:
Wij doen geen hboquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Niet met 22 baco's je scriptie maken en tegelijkertijd voetval kijken.
Maat van me had die van hem 11:47 ingeleverd, deadline was 12:00uquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik had ook pas maandag ochtend die shit naar de drukker gebracht hoor.
Waarom zou je zulken om leeftijd vragen wat is ditquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je?
- Ja 28
[ afbeelding ]
Hehe, machtig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maat van me had die van hem 11:47 ingeleverd, deadline was 12:00u.
Op de snelweg was er een ongeluk, van 4 banen naar 1 baan ofzo, ging hij achter de ambulance slipstreamen.
Moet nog beginnen ermeequote:
Heb het laten drukken op wat mooier papier en metalen ringetje er door heen. Super kinky allemaal. Ook veel foto's, moet wel beetje scherp zijn allemaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moet nog beginnen ermeekan me er echt niet toe zetten.
Btw, scriptie naar de drukker?Gewoon printen en nietje er doorheen
Krijg jij geen punten voor layout? Al is het een halve voor spelling/layout/whatever totaal, alles is welkomquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Mortaxx het volgende:
Btw, scriptie naar de drukker?Gewoon printen en nietje er doorheen
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb het laten drukken op wat mooier papier en metalen ringetje er door heen. Super kinky allemaal. Ook veel foto's, moet wel beetje scherp zijn allemaal.
Layout als in goede opmaak tabellen, grafieken, duidelijke indeling in hoofdstukken/alinea's. Niet voor mooi papier en foto's. Hboquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Krijg jij geen punten voor layout? Al is het een halve voor spelling/layout/whatever totaal, alles is welkom.
Oh nee, dat is nergens voor nodig. Jij bent lekker bezig. Ik schiet er zelf van in de stress. Meer de realisatie dat de halve SC zit te soggen hierquote:
Foto's hebben in dit geval een praktisch nut.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Layout als in goede opmaak tabellen, grafieken, duidelijke indeling in hoofdstukken/alinea's. Niet voor mooi papier en foto's. Hbo
Ah oke. BlauweTijger heeft van die wordart plaatjes dus dacht dat jij ook zoiets hadquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Foto's hebben in dit geval een praktisch nut.
Haha, wat een kerel is het ook.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ah oke. BlauweTijger heeft van die wordart plaatjes dus dacht dat jij ook zoiets had
Slechte wegen hebben ze daar ook en veel meisjes zijn dik. Wel veel emo-meisjes though.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:00 schreef anti-loper het volgende:
Mweh belgie viel me wel een beetje tegen hoor
• Rapportage is verzorgd (lay-out, spelling)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Layout als in goede opmaak tabellen, grafieken, duidelijke indeling in hoofdstukken/alinea's. Niet voor mooi papier en foto's. Hbo
Ja ik hou wel van emo meisjes , maar ik zag alleen maar een paar flikkers achter een bal rennenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Slechte wegen hebben ze daar ook en veel meisjes zijn dik. Wel veel emo-meisjes though.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |