Nee, maar die lijken me wel makkelijk, vanaf de zijlijn toegekeken.quote:
Voor alles is wat te zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar die lijken me wel makkelijk, vanaf de zijlijn toegekeken.
Lief accent sowiesoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, maar die lijken me wel makkelijk, vanaf de zijlijn toegekeken.
"Nee joh dat past best, en ze doen het allemaal hoor!"quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:03 schreef Chai het volgende:
Als je een beetje op de onzekerheid weet in te spelen is het zeker makkelijker.
Geprobeerd, maar hij bleek toch de klein voor standaard condoommaatquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
"Nee joh dat past best, en ze doen het allemaal hoor!"
Is normaal. Marketingtrucje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Geprobeerd, maar hij bleek toch de klein voor standaard condoommaat.
Dit zou zomaar een zo'n type met zo'n rare babyface (op een negatieve manier) met puberlichaamsbouw en slechte kledingstijl kunnen zijn waardoor hij jong lijkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:06 schreef .sfinx het volgende:
ik als 27 jarige adonis moet ook nog wel eens mijn id laten zien, ik vat het altijd als een compliment op
als het je nou nog eens overkomt en het is een vrouw, dan kan je altijd nog zeggen tegen haar;
lieve schat, bedankt voor dit compliment. en hou deze gedachte even vast; "mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk". goedendag
Mannen worden juist kk lelijk na 30.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:15 schreef Chai het volgende:
Kijk dWc , dit bedoel ik nou.
[..]
Dit zou zomaar een zo'n type met zo'n rare babyface (op een negatieve manier) met puberlichaamsbouw en slechte kledingstijl kunnen zijn waardoor hij jong lijkt.
Nou echt niet dat je dan rijpt als wijn hoor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:15 schreef Chai het volgende:
Kijk dWc , dit bedoel ik nou.
[..]
Dit zou zomaar een zo'n type met zo'n rare babyface (op een negatieve manier) met puberlichaamsbouw en slechte kledingstijl kunnen zijn waardoor hij jong lijkt.
Nou echt niet dat je dan rijpt als wijn hoor.
Snel een topic openen op FOK!.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Er zitten tien Chinese vrouwen in de trein echt kkhard te kakelen. Tering wat een onbeschoft volk
Zeg ni hauuuuuquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Er zitten tien Chinese vrouwen in de trein echt kkhard te kakelen. Tering wat een onbeschoft volk
Ze hebben het denk ik over jou.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Lelijke mensen lijken juist vaak ouder vind ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het over iemand die dus wsl al een beetje lelijk is.
Maar je hebt ook van die babyfacedownies die jong lijken door hun lelijkheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Lelijke mensen lijken juist vaak ouder vind ik.
Ik ben de afgelopen 5 jaar denk ik twee keer gevraagd om m'n ID.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Word zelf 60:40 wel/niet gevraagd denk ik.
Grappen maken over verstandelijk gehandicapten vind ik echt verwerpelijkquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar je hebt ook van die babyfacedownies die jong lijken door hun lelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |