Niet alleenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef pussycatdoll het volgende:
17 jarigen mogen ook rijden, opgelost slotje.
De name van deadprez jattenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef Deathprez het volgende:
Je ziet er kennelijk uit als een kleuter.
Tja kan de tankstation bediende toch niet ruiken dat je moeder in de auto zit.quote:
Mijn naam is origineel vriendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De name van deadprez jattenBitch please
Je moet wel baarmoederhalskanker in beide ogen hebben als je dat niet zietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Tja kan de tankstation bediende toch niet ruiken dat je moeder in de auto zit.
Hoewel als ik erover nadenk.
Hey ik ken de situatie niet. Die man bedoelde het vast goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet wel baarmoederhalskanker in beide ogen hebben als je dat niet ziet
Nee het is gewoon doorgeslagen bureaucratiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hey ik ken de situatie niet. Die man bedoelde het vast goed.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Flikker gewoon op.quote:
Identiteitsfraude verdomme.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:41 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Damn take it easy, mijn naam lijkt misschien een beetje op jouwe, maar niet helemaal
Nee, genoeg verandert aan mijn naamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Identiteitsfraude verdomme. [ afbeelding ]
Nou ja, veel plezier ermee dan maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Nee, genoeg verandert aan mijn naam
kansloze autist grspotquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Nee, genoeg verandert aan mijn naam
isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Ga weer is beginnen met fitness joh
Dankquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/opleidi(...)y8gb8CFSoCwwod8XsA1Q
Ik vond deadpez wel leuker eigenlijk.quote:
oef eigenlijk wel maar mn linkerarm is gekneusd :-(quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:50 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Ga weer is beginnen met fitness joh
Niet zoveel fappenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef Yskoud het volgende:
[..]
oef eigenlijk wel maar mn linkerarm is gekneusd :-(
Doe er wat meequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vond deadpez wel leuker eigenlijk.
Behoorlijk irritant inderdaad deze kloon van de ook al irritante user, die niets toevoegt, Joppiesaus.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kraken gaat door!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee.![]()
deadprez is een bazenuser![]()
![]()
, jij bent een kansloos ei.
Als je jonger bent dan 25 mogen ze vragen. Als je zegt dat je 48 bent moet je dat bewijzen. Rare shit hoor Frank, rare shit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iedereen die er jonger dan een bepaalde leeftijd uitziet moeten ze om legitimatie vragen geloof ik. Ik zou het als een compliment beschouwen.
Ja bij Gall & Gall leggen ze de grens bij 25 jaar. Dus als ze denken dat je 22 bent moet je alsnog je ID laten zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Iedereen die er jonger dan een bepaalde leeftijd uitziet moeten ze om legitimatie vragen geloof ik. Ik zou het als een compliment beschouwen.
ga jankenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 25 mogen ze vragen. Als je zegt dat je 48 bent moet je dat bewijzen. Rare shit hoor Frank, rare shit.
Ze krijgen natuurlijk boetes als ze het aan te jonge mensen verkopen. En het is zo dat je soms moeilijk kunt zien of iemand 17 is of dat iemand 21 is. Jongeren lijken allemaal op elkaar en het is soms lastig om leeftijd in te schatten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je jonger bent dan 25 mogen ze vragen. Als je zegt dat je 48 bent moet je dat bewijzen. Rare shit hoor Frank, rare shit.
Iemand van wie je denkt dat hij/zij 22 is zou ook zomaar 17 kunnen zijn. Natuurlijk zie je het vaak wel, maar zoals ik al zei, het is toch vaak moeilijk om de leeftijd van jongeren in te schatten. Dus met 25 willen ze safe zitten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:09 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja bij Gall & Gall leggen ze de grens bij 25 jaar. Dus als ze denken dat je 22 bent moet je alsnog je ID laten zien.
(Mensen die dan gelijk denken dat ze voor 17-jarige worden aangezien.)
Ik heb een beetje genoeg van dat getreiter van Joppiesaus en Deathprez jegens deadprez, het is ook storend voor mij, omdat het niet meer duidelijk is met wie ik te maken heb.quote:
hoezo dat? niet even je id uit je portemonnee halen, dat is slapquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch gewoon slappe wetgeving.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |