Niet alleenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef pussycatdoll het volgende:
17 jarigen mogen ook rijden, opgelost slotje.
De name van deadprez jattenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef Deathprez het volgende:
Je ziet er kennelijk uit als een kleuter.
Tja kan de tankstation bediende toch niet ruiken dat je moeder in de auto zit.quote:
Mijn naam is origineel vriendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De name van deadprez jattenBitch please
Je moet wel baarmoederhalskanker in beide ogen hebben als je dat niet zietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Tja kan de tankstation bediende toch niet ruiken dat je moeder in de auto zit.
Hoewel als ik erover nadenk.
Hey ik ken de situatie niet. Die man bedoelde het vast goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je moet wel baarmoederhalskanker in beide ogen hebben als je dat niet ziet
Nee het is gewoon doorgeslagen bureaucratiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Hey ik ken de situatie niet. Die man bedoelde het vast goed.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De name van deadprez jattenBitch please
Flikker gewoon op.quote:
Identiteitsfraude verdomme.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:41 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Damn take it easy, mijn naam lijkt misschien een beetje op jouwe, maar niet helemaal
Nee, genoeg verandert aan mijn naamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Identiteitsfraude verdomme. [ afbeelding ]
Nou ja, veel plezier ermee dan maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Nee, genoeg verandert aan mijn naam
kansloze autist grspotquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Deathprez het volgende:
[..]
Nee, genoeg verandert aan mijn naam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |