je houdt enkel jezelf voor de gek hier. Doe gewoon normaal, en niet zon debiel typetjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat zou doen. Wat bereik ik ermee om jou voor de gek te houden?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is juist het effect wat die hormonen op me hebben. Daar word je emotioneel en labiel van en krijg je ook stemmingswisselingen van.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
3-1
[..]
Ga je nu weer twerken op Tinychat om het te ''bewijzen''?Wot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
alweer?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef Chai het volgende:
Hiihihi ik heb ook last van mijn vrouwhormonen en zin om te twerken kom op tinychat allemaal![]()
![]()
Dat valt me van je tegen. Ik heb positieve dingen over je gehoord maar ik vind het echt jammer dat je denkt dat ik niet eerlijk ben nu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
je houdt enkel jezelf voor de gek hier. Doe gewoon normaal, en niet zon debiel typetjeje maakt jezelf en transgenders belachelijk
Ja.quote:
kom opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Ik heb positieve dingen over je gehoord maar ik vind het echt jammer dat je denkt dat ik niet eerlijk ben nu.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen. Ik heb positieve dingen over je gehoord maar ik vind het echt jammer dat je denkt dat ik niet eerlijk ben nu.
Dan steek ik jou neerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja.
We pakken je aan en slaan je neer met onze handtassen en om het af te maken steek-stampen we je met onze stiletto's recht in je hart neer
Ik zit in dat traject, hoe kan ik mezelf dan niet geloven? Zal ik anders in DM een foto van die brief doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
kom opzou jij jezelf geloven als je ook maar enigszins kennis had over het traject van transgenders?
Echt wat voor een Turk om zo te praten.quote:
Gewoon hier neer pleuren joh, anders geloof de rest het ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit in dat traject, hoe kan ik mezelf dan niet geloven? Zal ik anders in DM een foto van die brief doen?
Ik w8quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit in dat traject, hoe kan ik mezelf dan niet geloven? Zal ik anders in DM een foto van die brief doen?
Of een doorgedraaide geliefdequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Echt wat voor een Turk om zo te praten.
graag, of enkel een verslag van het traject en wat het met jou heeft gedaan en waar je het doorgaat kan ook voldoende zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |