ik geef je een wa7ede shmetter met platte hand, je gaat op vrouwen vallen gekquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:57 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ja.
We pakken je aan en slaan je neer met onze handtassen en om het af te maken steek-stampen we je met onze stiletto's recht in je hart neer
En toch vond ik het typerend. Als je nu over kebab begint is het helemaal rond.quote:
Of je laat je ff opnaaien door iedereen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zit in dat traject, hoe kan ik mezelf dan niet geloven? Zal ik anders in DM een foto van die brief doen?
Ik kan dat niet lezen, zou je het even in het Nederlands kunnen vertalen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
ik geef je een wa7ede shmetter met platte hand, je gaat op vrouwen vallen gek
Oprotten heb pmsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
En toch vond ik het typerend. Als je nu over kebab begint is het helemaal rond.
Fixedquote:
oh shit ja, waar ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Of je laat je ff opnaaien door iedereen.
Dat is het nieuwe Nederlands. Leer het maarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:02 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet lezen, zou je het even in het Nederlands kunnen vertalen?
Dat is Che zijn probleem. Maak van zijn probleem niet de mijne, ja?1!?!quote:
Hahahaquote:
Wie is deze tokkiequote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:03 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat is Che zijn probleem. Maak van zijn probleem niet de mijne, ja?1!?!
Kanka, hadi insine, yuri git.quote:
Er worden hier geen grappen gemaakt, gewoon zoals het er staat.quote:
prinses stampvoetquote:
Huh??quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:11 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Er worden hier geen grappen gemaakt, gewoon zoals het er staat.
[..]
prinses stampvoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |