Dat ik pics van mezelf geef aan onbekende mensen op een internetforum. Wat bedoel jij dan kut?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doelde niet op jou....? Wat bedoel jij.
Ik ben raar omdat hij me betast heeftquote:
Jij zeker ervaring mee, flikkertjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:40 schreef spambot31 het volgende:
Met een beetje doorzettingsvermogen, een scherp mes, een houtje om op te bijten en een fles wodka tegen de pijn en om te ontsmetten snijd je dat ding er gewoon zelf af.
Volgende week afspraak met de plastisch chirurg, en jij?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef Murdera het volgende:
Adora op de planning ja?Bullshit. Hoe ver ben je in get traject?
Hihihi. Het zei kut.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:42 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat ik pics van mezelf geef aan onbekende mensen op een internetforum. Wat bedoel jij dan kut?
[..]
Ik ben raar omdat hij me betast heeft
Dit precies.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat uitlok. Ik kan er niks aan doen dat ik een lekkere kont heb
.
Mag ook wel.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgende week afspraak met de plastisch chirurg, en jij?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Volgende week afspraak met de plastisch chirurg, en jij?
Gooi jezelfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:43 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik houd van piemels, waarom zou ik de mijne afsnijden?
5 - 1 voor Mexico.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
OKE NOG EEN KWARTIER OM MIJN POULE IN TE VULLEN WAT WORDT BRAZIL - MEXICO?
3-1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Le-quote:
Ik zou bijna zeggen dat ik die brief met de afspraak wel voor je inscannen wil. Maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:45 schreef Murdera het volgende:
[..]hardop gelachen. Maar srs, doet het geen pijn als je echt serieus bent dat je weet dat er geen operatie zal komen?
Doe want ik geloof er ook niets van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ik die brief met de afspraak wel voor je inscannen wil. Maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in.
zon brief fotoshoppen is ook veel werk. Dus dat snap ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou bijna zeggen dat ik die brief met de afspraak wel voor je inscannen wil. Maar eigenlijk heb ik daar totaal geen zin in.
Volgens mij ben jij te labiel voor zo'n operatie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hou maar je mondquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Che_ het volgende:
Hebben ze geen hersentransplantatie voor deze gays
En wat voor zin zou dat hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:50 schreef Che_ het volgende:
Hebben ze geen hersentransplantatie voor deze gays
en dat heb je al vaak genoeg toch? Heuheuheuquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En wat voor zin zou dat hebben?
Dan zit er dus iemand anders in mijn lichaam.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat heb je al vaak genoeg toch? Heuheuheu
Nee helaas niet dusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
en dat heb je al vaak genoeg toch? Heuheuheu
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:51 schreef spambot31 het volgende:
[..]
En wat voor zin zou dat hebben?
Dan zit er dus iemand anders in mijn lichaam.
Dat is juist het effect wat die hormonen op me hebben. Daar word je emotioneel en labiel van en krijg je ook stemmingswisselingen van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij te labiel voor zo'n operatie.
Denk niet dat dat aan de medicatie ligt, die symptomen horen gewoon bij het vrouw zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is juist het effect wat die hormonen op me hebben. Daar word je emotioneel en labiel van en krijg je ook stemmingswisselingen van.
hahahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dat is juist het effect wat die hormonen op me hebben. Daar word je emotioneel en labiel van en krijg je ook stemmingswisselingen van.
3-1quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Ga je nu weer twerken op Tinychat om het te ''bewijzen''?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alsof ik dat uitlok. Ik kan er niks aan doen dat ik een lekkere kont heb
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
Alsof ik dat zou doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
zon brief fotoshoppen is ook veel werk. Dus dat snap ik
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
3-1
[..]
Ga je nu weer twerken op Tinychat om het te bewijzen?Gast hou op, ik heb nog steeds trauma's van dat twerk incident.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |