Jij bent geen haar beter.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso mensen met kloons die er niet grappig mee kunnen doen falen gewoon keihard in het leven. Dat is al bewezen uit eerder onderzoek.
Nep-TARDIS. faalt.
Ademhaling gaat automatisch, dus dat kan niet door luiheid worden beïnvloed. Niet grappig dus.quote:
okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:46 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Ik wil ook een kloon van jou maken, maar daar ben ik te lui voor.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:48 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Ademhaling gaat automatisch, dus dat kan niet door luiheid worden beïnvloed. Niet grappig dus.
Als jij 20 cent voor elke ':')' zou krijgen, dan zou je geen uitkering meer nodig hebben.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Als jij 20 cent voor elke ':')' zou krijgen, dan zou je geen uitkering meer nodig hebben.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Als jij 20 cent voor elke ':')' zou krijgen, dan zou je geen uitkering meer nodig hebben.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Die zemmels denken dat ik een kloon van jou ben.
Dat zou je aan hen moeten vragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Kunnen bijstandspaupers wel nadenken?
Dan kom ik weer met een nieuwe. Heb je suggesties?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef Chloroform het volgende:
Duurt het nog lang voordat deze kloon weg wordt getieft?
Is er al een leuke deadprez kloon geweest vandaag?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Dan kom ik weer met een nieuwe. Heb je suggesties?
quote:
Nu is er wel weer eens een andere user aan de beurt hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er al een leuke deadprez kloon geweest vandaag?
Dat was ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is er al een leuke deadprez kloon geweest vandaag?
Maak een Danny kloon.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:51 schreef TARDlS. het volgende:
[..]
Dan kom ik weer met een nieuwe. Heb je suggesties?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |