Alleen maar door naar mijn UI te kijken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:06 schreef Che_ het volgende:
Oh aan zijn UI te zien is het zo'n sjonnie met bierbuik en caféhumor
Wat een zelfreflectie? Wauw!quote:
Waar slaat dit nou weer op?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Stimorol- het volgende:
Kreeg je wel leuke reacties of heb je Miley billen en dan harig.
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Alleen maar door naar mijn UI te kijken?![]()
Dat zei ik dus ook tegen je moeder. Helaas luistert ze niet zo goed. Jij vast ook niet he? Zit in de familie.quote:
Gadverdamme heb jij okselhaar?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hebben mannen toch. Ik weet niet hoe ver zij in het proces zit.
Kankergrappig. Kankercursist.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen je moeder. Helaas luistert ze niet zo goed. Jij vast ook niet he? Zit in de familie.
Anders kk je gewoon op met je gumgezichtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook tegen je moeder. Helaas luistert ze niet zo goed. Jij vast ook niet he? Zit in de familie.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:21 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
quote:
Je denkt dat alle mannen van die behaarde rug en kont hebben zoals Turken enz hebben?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat hebben mannen toch. Ik weet niet hoe ver zij in het proces zit.
Waar slaat dit op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Je denkt dat alle mannen van die behaarde rug en kont hebben zoals Turken enz hebben?
Het is dat je wat aan je lichaam doet, want anders had ik je nu genegeerd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik volg ook hbo.
I approve your message mattie
Yes, iemand had hem door.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik ben ff bezig met wat belangrijkers.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij is blijven hangen in het tippex tijdperk
Enz enz cafehumor, zie je het nu zelf ook of ? Het is dat ik weet dat je niet blank bent en ook geen bierbuik kan hebben maar als ik alleen maar op je postjes zou afgaan zou ik dat ook gedacht hebben.quote:
Stil jij. Ksssttttquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
[..]
Enz enz cafehumor, zie je het nu zelf ook of ? Het is dat ik weet dat je niet blank bent en ook geen bierbuik kan hebben maar als ik alleen maar op je postjes zou afgaan zou ik dat ook gedacht hebben.
Welke cod is dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:30 schreef Chloroform het volgende:
Niet om het een of ander hoor, maar we zijn zeker al heel lang oranje allemaal?
Typisch ja die homospelquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |