Hmm succes!!! Nu ga ik een een aflevering van The Mentalist kijken en dan slapen. Bazen serie trouwens. Aanraderquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gewoon focussen op wat je moet halen inderdaad, als je die andere toch nog kunt herkansen.
Ik heb nog 2 tentamens en een mondeling. Daarna moet ik nog een essay en een researchpaper schrijven
Countryquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor DP luistert ook rap en country
je bent ant bulken ...mensen hebben hekel aan chubbiesquote:
huehue dpquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee hoor DP luistert ook rap en country
Jij ook succes.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hmm succes!!! Nu ga ik een een aflevering van The Mentalist kijken en dan slapen. Bazen serie trouwens. Aanrader
9.1% vet man, met je bulkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent ant bulken ...mensen hebben hekel aan chubbies
Die is natuurlijk gewoon van mij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen die denken dat mijn ondertitel van Niet_Toegestaan is.
Soms post voederbietel wel leuke countryliedjes, maar het is niet echt mijn ding.quote:
moest ik ook al om lachenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef BlauweTijger het volgende:
Mensen die denken dat mijn ondertitel van Niet_Toegestaan is.
Iedereen heeft guilty pleasuresquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Soms post voederbietel wel leuke countryliedjes, maar het is niet echt mijn ding.
De mijne is One Direction, lekker dansen in m'n badjas door mijn kleine studentenkamer.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures
mijne is robert longquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Iedereen heeft guilty pleasures
Welterustenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen boysss morgen weer een lange dag
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De mijne is One Direction, lekker dansen in m'n badjas door mijn kleine studentenkamer.
ik walg van julliequote:
trustequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik ga slapen boysss morgen weer een lange dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |