Gewoon die in een vrouwenlichaam voorkomen.quote:
Nou vooruit, special price for you because you are my friend.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork in donker hoekje gaat staan
Ja, enkel is mijn enige ruilmiddel foto's van poesjes, dat is geen probleem neem ik aan?
Oh, nouja er gaat nu dus oestrogeen door mijn aderen en het testosteron is heel erg laag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon die in een vrouwenlichaam voorkomen.
En die uit de anticonceptiepil.
Ik zal even de negatieven moeten ontwikkelen, ze zijn nogal zeldzaam en nog niet op internet gespot. Maar dat moet ook wel voor zuks exclusieve verdovende middelen!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou vooruit, special price for you because you are my friend.
Meid leuk voor je, maar waarom deel je dat hier? Niet lullig bedoeld, maar dat is echt achterlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oh, nouja er gaat nu dus oestrogeen door mijn aderen en het testosteron is heel erg laag.
http://www.newyorker.com/(...)ombe?currentPage=allquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Misschien handig om toch eens voedsel in te slaan.
Ze heeft op elk van haar voorpootjes een half hartje en als ze dus met haar pootjes tegen elkaar aanstaat zie je een hartje.quote:
Rotterdam is te verquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ben wel vaak in leiden. Maar dan zonder poes.
Teveel tekst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.newyorker.com/(...)ombe?currentPage=all
Niet lullig bedoeld, altijd gevaarlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meid leuk voor je, maar waarom deel je dat hier? Niet lullig bedoeld, maar dat is echt achterlijk.
Ahw.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze heeft op elk van haar voorpootjes een half hartje en als ze dus met haar pootjes tegen elkaar aanstaat zie je een hartje.
"Niet lullig bedoeld, maar je gezicht is raar, je stinkt naar kaas en ik moet je gewoon niet."quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, altijd gevaarlijk.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze heeft op elk van haar voorpootjes een half hartje en als ze dus met haar pootjes tegen elkaar aanstaat zie je een hartje.
Doe eens lief jij, anders krijg je geen kusjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Meid leuk voor je, maar waarom deel je dat hier? Niet lullig bedoeld, maar dat is echt achterlijk.
Het was ook wel een beetje lullig bedoeld, maar ik vind het gewoon zo absurd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, altijd gevaarlijk.
Bedankt, ik kom graag zo nu en dan langs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god de malloten wisselen elkaar hier wel af zeg.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens lief jij, anders krijg je geen kusje.
Nee, dat doet pijn, de pijn is dan ondraaglijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
"Niet lullig bedoeld, maar je gezicht is raar, je stinkt naar kaas en ik moet je gewoon niet."
Sta je dan altijd in je gelijk als je zoiets doet?
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje lullig bedoeld, maar ik vind het gewoon zo absurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |