Hoe heet een abortus in het Chinees?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:35 schreef eend112 het volgende:
Uit frustratie heb ik een paar racistische grappen richting zijn hoofd geslingerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je problemen met je ogen ofzo ik zeg toch alles is dichtquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe heet een abortus in het Chinees?
PingpongwegjongIs dit wel de echte TARDISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe heet een abortus in het Chinees?
Pingpongwegjonghaha gvd moest nog lagge ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
incest in griekenland ken je ook?aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
Was alleen om jullie aandacht te krijgenquote:
Eigen schuld dikke kanjerbultquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je problemen met je ogen ofzo ik zeg toch alles is dicht
Aalleen een shoarma zaak waarbij e 3 dagen last van je maag hebt
Halfquote:
Papalamepiemelosquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
haha gvd moest nog lagge ook nog
incest in griekenland ken je ook?
Het was gedoe, ik had respect voor z'n moeite maar hij was een debiel. Ik ga nu m'n UI weer oranje maken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:45 schreef eend112 het volgende:
[..]
Halfik wilde reageren maar ineens was het topic weg
Wat een bullshit. Je woont in Haarlem toch? Daar had je tig topics over geopend toch?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:42 schreef eend112 het volgende:
[..]
Heb je problemen met je ogen ofzo ik zeg toch alles is dicht
Aalleen een shoarma zaak waarbij e 3 dagen last van je maag hebt
Ik dacht eerst dat jij het gewoon was, want je had precies dezelfde naamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het was gedoe, ik had respect voor z'n moeite maar hij was een debiel. Ik ga nu m'n UI weer oranje maken.
Hij gebruikte een | (verticaal streepje) ipv een hoofdletter i, waardoor je het verschil tussen Tard|s. en TardIs. niet kon zien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:47 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij het gewoon was, want je had precies dezelfde naam
o nou zie ik hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij gebruikte een | (verticaal streepje) ipv een hoofdletter i, waardoor je het verschil tussen Tard|s. en TardIs. niet kon zien.
TARD|S. TARDIS.
Nee joh, ik ga misschien naar school in haarlemquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Je woont in Haarlem toch? Daar had je tig topics over geopend toch?
Oh zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hij gebruikte een | (verticaal streepje) ipv een hoofdletter i, waardoor je het verschil tussen Tard|s. en TardIs. niet kon zien.
TARD|S. TARDIS.
Had nog een conclusie gegeven maar fopje moest roet in het eten gooien.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:47 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Je woont in Haarlem toch? Daar had je tig topics over geopend toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |