thx abiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ay kiz, maakt niet uit. Komt wel goed
Nu is je UI helemaal mooi, heb je dat zelf gedaan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef anti-loper het volgende:
[..]
ay kiz, maakt niet uit. Komt wel goed
Ewaquote:
Ik heb zelf nog 4 toetsen te gaan.quote:
Niet_toegestaan heeft er een gifje van gemaakt voor mijquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:11 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Nu is je UI helemaal mooi, heb je dat zelf gedaan?
Komt vast wel goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog 4 toetsen te gaan.
Morgen 1 , donderdag 2 en vrijdag 1. Die van vrijdag MOET ik halen. Anders doei opleiding
lkkrquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:02 schreef BlauweTijger het volgende:
Fotoboek van User
Zij vind mij heerlijk
Aii die van vrijdag is ook niet meer te herkansen zeker? Sluit jezelf gewoon 2 dagen op in je kamer of de UB, ga ik ook doen. Succes he. Je hebt ze ook wel lekker allemaal achter elkaar, maar ik hoor van mensen op het hbo dat dat heel vaak zo is bij julliequote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:12 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog 4 toetsen te gaan.
Morgen 1 , donderdag 2 en vrijdag 1. Die van vrijdag MOET ik halen. Anders doei opleiding
Ja ben nu al aan het leren voor vrijdag. De rest boeit me helemaal niks. Maak ik me volgend jaar wel zorgen omquote:
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ff bier drinken met me vader en voetbal kijken beneden in de bewoonde wereld.
Oké.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb verdomme 3 jaar geleden examen gedaan
Je mag ook bij mij thuis komen 'feesten' hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb ik donderdag een 'examenfeestje' waar mijn ex ook is. Gun je toch niemand..
Hoe was dat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef BlauweTijger het volgende:
Heb verdomme 3 jaar geleden examen gedaan
Ga je dan weer een week janken dat je haar mist?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
Boeiendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
En alle kutkloontjes zijn weg als het goed is.quote:
Nee helaas nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:14 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Aii die van vrijdag is ook niet meer te herkansen zeker? Sluit jezelf gewoon 2 dagen op in je kamer of de UB, ga ik ook doen. Succes he. Je hebt ze ook wel lekker allemaal achter elkaar, maar ik hoor van mensen op het hbo dat dat heel vaak zo is bij jullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |