...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens lief jij, anders krijg je geen kusje.
Nee de kermis is al voorbij. Mooie nieuwe UI trouwens, hulde.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Is er ook touwtje trekken op de kloontjeskermis?
Oh dan zal ik het zeker niet tegen je zeggen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nee, dat doet pijn, de pijn is dan ondraaglijk.
Gadverdamme gek.quote:
Had je nog die youtube vid geluisterd die ik je laatst stuurdequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef Robophatt het volgende:
Mijn god de malloten wisselen elkaar hier wel af zeg.
Beetje in m'n mond gekotst.quote:
Andere x. Ik lig nu op bed voetbal te kijken/leren voor een toets.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw.Dat is cute. Geef foto dan, dan krijg je ook foto van Grid en Mortie.
Oh nee kut vergetenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Had je nog die youtube vid geluisterd die ik je laatst stuurde
blijf van mijn lijfquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Doe eens lief jij, anders krijg je geen kusje.
;squote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Andere x. Ik lig nu op bed voetbal te kijken/leren voor een toets.
Dat waardeer ik zeerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedankt, ik kom graag zo nu en dan langs.
Moet je 'em even via tinder uitnodigen, dat vindt 'ie een stuk prettiger.quote:
O nee. Nee bedankt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet je 'em even via tinder uitnodigen, dat vindt 'ie een stuk prettiger.
Ik denk dat AdoraBella mensen afstoot omdat ze iedereen op wil dringen dat ze een vrouw is wat ze gewoon nog niet is. Het boeit mensen echt niet dat je transgender bent totdat je als een Jehova bij iedereen zijn voordeur wil instampen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:22 schreef LompeHork het volgende:
Nah, alleen maar prima voor Adora, ik zie daar geen kwaad in, bizar dat veel mensen zich zo afstoten. Tevens hoef ik geen kusje. Dat dan weer niet.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |