FAAL.twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:22:28Thibaut Courtois kan vandaag op 21-jarige leeftijd al voor de 100e keer de nul houden. Ongelofelijk! #belalg reageer retweet
Uruguay - Costa Rica.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef Sinister-D- het volgende:
hmmm, `20 minuten gepruts en dan een penalty. Waar heb ik dat nog gezien
Bedank Vertonghen maarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
FAAL.twitter:Tussendelinies twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 18:22:28Thibaut Courtois kan vandaag op 21-jarige leeftijd al voor de 100e keer de nul houden. Ongelofelijk! #belalg reageer retweet
Zelfde scenario als Ned - Spa so far, alleen een veel saaiere wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef Sinister-D- het volgende:
hmmm, `20 minuten gepruts en dan een penalty. Waar heb ik dat nog gezien
"En de goal", was hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef GlennQuagmire het volgende:
ik schakel even naar sporza,ff lachen
Denk het ook wel. Hoewel, met zo'n faaltrainer...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit gaat nog goedkomen voor de Belgen.
Ajax heeft er goed aan gedaan om hem te verkopen idd zelfde geld voor Alderwereldquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Vertonghen kan er echt helemaal niets van. Maar dat was altijd al bekend natuurlijk.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef Lothiriel het volgende:
Kutteam overigens wel Algerije... Met 11 man constant achter de bal
Op een penalty?quote:
Een voetbalpooltje waar toch huismoeders, die maar wat ingevuld hebben, de winst pakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeker boeiend. Wie het WK wint, dat is niet boeiend.
Dankjewel Vertonghenquote:
België faalnatie bij uitstek.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:25 schreef BillDauterive het volgende:
België
5 wk wedstrijden op rij weet Algerije niet te scoren, maar tegen België wel
Als je dit verliest ben je weg hoor. 2e plek betekent er uit tegen Duitsland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Halcon het volgende:
Ach, even de puistenkoppies op Fok wat hoop geven.
ajaxquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vold
[..]
Dankjewel Vertonghen![]()
Spurs![]()
Belgen
Vertonghen![]()
Zeer wijfelendquote:
Leuk voor je.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ik was eerder dan jij
Ajaxquote:
Servie had op dit WK moeten zijn niet die arrogante vlamingen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Is iedereen hier tegen belgie ofzo?
Hup belgies.
Nee hoor, ik toch niet. Anders zit ik morgen met 150 chagrijnen opgescheeptquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
ditquote:
0-1 voor Algquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef FritsFlits het volgende:
Hoeveel staat het? Ben onderweg naar huis
Dat was een heel ander topic en dus niet rullevant.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, want ik was eerder dan jij
Mwa, ik kan een lach niet onderdrukken na al die onzin dat ze wereldkampioen zouden kunnen worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
Toen ik dat zei, werd mij verteld dat er niets beters is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Centrumverdedigers als backs. Fantastisch hoor, wat een vondst.
Oh oh oh, weer zo'n reactie waar je niks mee kanquote:
Nee, hoop wel dat ze winnen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hup belgies.
Het is nog ruim 1 uur.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zei al dat ze zouden bezwijken onder de druk.
Duitsland speelde ook met 4 CV's achteraan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Morendo het volgende:
Centrumverdedigers als backs. Fantastisch hoor, wat een vondst.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Wat een dombo ook die vertongen
Nee Eindhovenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef xzaz het volgende:
Ik ben geen voetbalkenner maar heeft die Belg niet in Amsterdam gespeeld?
Vanden Borre leeft nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Maar in heel Belgjesland zijn er dus geen backs te vinden?
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Maar in heel Belgjesland zijn er dus geen backs te vinden?
WK curling?quote:
ik als belg heb op Algerije ingezetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:26 schreef Karina het volgende:
Ja leuk hoor Belgjes, ik had ingezet op jullie winst. Kuttekoppen.
De onzin die jij uitkraamt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Oh oh oh, weer zo'n reactie waar je niks mee kan
Wat is er zo grappig?
ik denk dat dat vooral de media was de spelers en coach zijn altijd zeer voorzichtig geweest met hoge verwachtingen uit te sprekenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, ik kan een lach niet onderdrukken na al die onzin dat ze wereldkampioen zouden kunnen worden.
Hockey, faalde okquote:
Neehoor, Blind en Janmaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.
Ik had alleen Brazilie en Belgie. Moet wel lukken. Hoop ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Duitsland - Portugal
Belgie - Algerije
Belgie Algerije
Rusland - Korea
Brazilie - Mexico
Eens, maar dat is maar voor 1 positie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Nederland hebben we Blind en Indi op de backposities, kan eigenlijk ook niet.
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef starla het volgende:
Vonden de Belgische commentatoren het terecht?
Ontken jij hier het bestaan van Jan Maat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij riep meteen penalty.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef starla het volgende:
Vonden de Belgische commentatoren het terecht?
De media en de fans, ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat dat vooral de media was de spelers en coach zijn altijd zeer voorzichtig geweest met hoge verwachtingen uit te spreken
Een 1.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik had alleen Brazilie en Belgie. Moet wel lukken. Hoop ik.
Rusland, wat had je daar?
Ik ook. Aardig team. Als ze dit winnen kunnen ze nog wel 1e worden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:29 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb Algerije laten doorgaan in de poule
*scheidsrechterquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iets teveel gekalkt Minsiter de Shciedsrechter.
quote:
Linkje?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:27 schreef Momo... het volgende:
Odds even groot nu voor Belgie en Algerije
Goed bezig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Elan heeft mij vandaag verteld dat Zuid-Korea gaat winnen.
Gelijk geld op Rusland gezet.
ik vind hem wel goed eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Iets teveel gekalkt Minsiter de Shciedsrechter.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef El_Matador het volgende:
Colombiaans commentaar: "bijnaam van Axel Witsel is El Carnicero (de slager), hij heeft al twee scheenbenen gebroken".
Klopt dit??
Een minuut later de penalty, uberjinx much?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
daar hou je wel van hè :pquote:
En Robben geen Hazard, gelukkig.quote:
wij worden nu toch ook wereldkampioen??? 1 goede wedstrijd tegen Spanje en we slaan compleet door in NLquote:
Jij bent mijn bffquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed bezig.
Of het tegenovergestelde van Elan doen, of gewoon naar je beste vriendin Zlata1234 luisteren.
Niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wij worden nu toch ook wereldkampioen??? 1 goede wedstrijd tegen Spanje en we slaan compleet door in NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
1 maand geleden was iedereen te spreken over België ja beetje hypocriet nu als dezelfde mensen nu zeggen dat het slecht allemaal gaat. Heb het niet over jou hoor mexicanoquote:
Door dit soort kont vergelijkingen krijg je die scheit die Nederlanders ( o. a ik ) zo vervelend vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef Dekatria het volgende:
Ook Spanje verloor een openingswedstrijd met 0-1, niets aan de hand.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef El_Matador het volgende:
Colombiaans commentaar: "bijnaam van Axel Witsel is El Carnicero (de slager), hij heeft al twee scheenbenen gebroken".
Klopt dit??
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:31 schreef BB-King het volgende:
Ik zie die Belgen echt nog wel scoren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Ik zie die Belgen echt nog wel scoren...HahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goeie
Risico wedstrijdje inderdaad. Brazilie en Belgie had ik wel vertrouwen in.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Zie Rusland minder snel/makkelijk winnen dan Brazilie (of Belgie)
Ik zie die Belgen echt nog wel scoren...Jij verdient echt je hele leven tegenwind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oorlog?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:32 schreef TserrofEnoch het volgende:
Wordt nog 5-1 voor de Belgen.![]()
Kom op mensen wel de Belgen blijven steunen, de Belgen van vandaag zijn namelijk uw landgenoten van morgen.
NL - chili is volgende week maandag en niet a.s zaterdag rolandgodquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:30 schreef KingRoland het volgende:
bijna heel VBL optimistisch over België en dan nu dit
moet je is wat vaker buiten komen en je onder de mensen gegeven ipv te zitten meuren in je zolderkamerquote:
Arm kontjequote:
oke Fritsquote:
Duidelijke taal!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:32 schreef Evertjan het volgende:
[..]
moet je is wat vaker buiten komen en je onder de mensen gegeven ipv te zitten meuren in je zolderkamer
Nja, ik had ze wel iets beter verwacht dan dit. Ik had niet verwacht dat ze geweldig zouden zijn, maar wel laatste 8quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:32 schreef KingRoland het volgende:
een maand ge
[..]
1 maand geleden was iedereen te spreken over België ja beetje hypocriet nu als dezelfde mensen nu zeggen dat het slecht allemaal gaat. Heb het niet over jou hoor mexicano
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |